تفریحات ویتنام

بهترین و هیجان انگیزترین تفریحات در ویتنام را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 دی ، 1402

بهترین و هیجان انگیزترین تفریحات در ویتنام را بشناسید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

زیپ لاین در استان لام دونگ ویتنام

ممکن است در بعضی از کشورها زیپ لاین را امتحان کنید. اما این، در یک سفر پرماجرا به ویتنام با ارزان ترین تور های اروپا، کاملاً متفاوت خواهد بود. این بازی در حال حاضر در شهر ماداگویی در استان لام دونگ که با شهر هوشی مین حدود 150 کیلومتر فاصله دارد، موجود است. زیپ لاین برای افراد عادی یک بازی در فضای باز و بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است، اما برای کسانی که از ارتفاع می ترسند، یک چالش واقعی خواهد بود. دشوارترین حالت زیپ لاین زمانی است که شما بر فراز رود دا هووای و دریاچه ای پر از تمساح و در ارتفاع 60 متری قرار می گیرید.

مردی در حال عبور از رودخانه ای خطرناک با زیپ لاین در لام دونگ ویتنام

پیاده روی در منطقه تام دائو

منطقه تام دائو همیشه یک مقصد جذاب و اسرارآمیز برای یک سفر پرماجرا به ویتنام است. این عملا طیف وسیعی از کوه های صخره ای واقع در سه استان شمالی از جمله VinhPhuc ، Thai Nguyen و TuyenQuang می باشد. این مکان به دلیل مناظر بی خطر و ویلاهای باشکوه فرانسوی برای گردشگران بسیار جذاب است. فعالیتی که بیشتر گردشگران هنگام بازدید از تام دائو انتخاب می کنند این است که در جنگل کوهپیمایی کنند. اگرچه مناظر فوق العاده رویایی هستند، اما مسیرهای پیاده روی در جنگل مملو از موانع و مشکلات است و این حسن را دارد که باعث می شود بهترین و هیجان انگیزترین تفریحات در ویتنام را بشناسید و ببینید. در نظر داشته باشید اگر می خواهید در جنگل کمپ بزنید، باید از مدیران پارک ملی تام دائو درخواست مجوز کنید.

گردشگران در حال کوهنوردی در کوه های تام دائو ویتنام

کمپینگ در غار سون دونگ (Son Doong)

هیچ چیز جالب تر از گذراندن یک شب تابستانی در غار سون دونگ (Son Doong)، زیباترین منظره جهان نیست. کمپینگ در غا سون دونگ ویتنام، یک سفر ماجراجویانه را برای شما به ارمغان می آورد که قبلاً هرگز تصور نکرده اید. شما در این غار شاهد یک سیستم دیدنی و متنوع از محیط زیست می باشید. کاوشگران در داخل غار، یک جنگل قدیمی با ترکیب گل و گیاه فراوان پیدا کرده اند.

اگر قصد سفر به این کشور شگفت‌انگیز در آسیا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای سفر به ویتنام را بخوانید.

سقف بسیار مرتفع غار سون دونگ ویتنام

استالاکتیت و مروارید های غار سون دونگ (Son Doong) نیز بزرگترین استالاکتیت ها در کره زمین ثبت شده اند. با توجه به موقعیت منحصر به فرد، این غار برای گردشگری انبوه مناسب نیست. مسافران برای حضور در این اردوگاه، باید از نظر سلامتی شرایط خوبی داشته باشند. به طور خلاصه باید به اندازه کافی قوی باشید تا بتوانید بیش از 50 کیلومتر پیاده روی کنید، از کوه ها صعود کرده و از جنگل ها عبور کنید. توصیه می شود قبل از سفر به قوانین ایمنی گوش دهید و به شدت از آنها پیروی کنید.

کمپین ها در غار سون دونگ در ویتنام

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt