خرید در پاتایا را فقط در یک مرکز خرید خلاصه کنید

خرید در پاتایا را فقط در یک مرکز خرید خلاصه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 مرداد ، 1398

خرید در پاتایا را فقط در یک مرکز خرید خلاصه کنید

مرکز خرید فستیوال مرکزی بهترین مرکز خرید در پاتایا است و دائما با طیف متنوعی از گردشگران و افراد محلی که برای خرید لباس هایی با برند بین المللی، استفاده از رستوران، سینما، بولینگ و بازی های کودکان رو به رو می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مرکز خرید فستیوال مرکزی بهترین مرکز خرید در پاتایا است و دائما با طیف متنوعی از گردشگران و افراد محلی که برای خرید لباس هایی با برند بین المللی، استفاده از گزینه های متنوع صرف غذا و سرگرمی هایی مانند سینما، بولینگ و بازی های کودکان رو به رو می شود. مرکز خرید فستیوال مرکزی با داشتن موقعیت ساحلی و نمای شیشه ای، در سال 2009 افتتاح شد. طراحی مدرن و رو به اقیانوس، منظره ای 360 درجه از خلیج پاتایا که زمینه ای عالی برای خرید های بعد از ظهراست را به بازدید کنندگان ارائه می دهد.

نمای بیرونی مرکز خرید فستیوال مرکزی پاتایا

خدماتی که در مرکز خرید فستیوال مرکزی با آن رو به رو می شوید

فراتر از برخی برند های تجاری، فروشگاه های مختلفی وجود دارند که لباس و لوازم جانبی را در محدوده قیمت های مختلف ارائه می دهند. همچنین یک فروشگاه اینترنتی و سینما 10 بعدی و بولینگ نیز در مرکز خرید فستیوال مرکزی وجود دارد. اگر از مد و لباس فراتر برویم، چندین فروشگاه دوربین، رایانه و فناوری در مرکز خرید فستیوال مرکزی خواهیم دید. نمایندگی فروش معتبر اپل را نیز در طبقه سوم می توانید بیابید و در طبقات دیگر از رستوران و کافه ها برای استراحت استفاده کنید. این مرکز خرید برنامه ریزی کرده تا گردشگران تور های پاتایا در هنگام خستگی از ساحل، یا در روزهایی که خارج از خانه هستند، گزینه ای فوق العاده را در اختیار داشته باشند. غذا های رستوران این مرکز خرید دارای طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی و تعداد زیادی غذاهای ژاپنی، تایلندی، هندی و روسی می باشد.

نمای بیرونی مرکز خرید فستیوال مرکزی پاتایا

فضای بیرونی مرکز خرید پاتایا

در جلوی مرکز خرید فستیوال مرکزی یک باغ و فضای سبز و چندین آب نمای زیبا قرار دارد و برای استراحت بعد از یک گردش عالی در این مرکز خرید بزرگ، به این مکان نیز می توانید مراجعه کنید. در یک محوطه احاطه شده در محدوده مرکز خرید فستیوال مرکزی، گهگاه و در فصول تعطیلات، برنامه های ویژه ای برگزار می شود. اگرچه مرکز خرید اصلی در ساعت 23:00 بسته می شود و به فعالیت خود پایان می دهد اما برخی از کافه ها و رستوران های مستقل که در اطراف ورودی های این مرکز خرید وجود دارند، تا ساعت 02:00 بامداد نیز باز می مانند. این رستوران ها برای مشتری ها و گردشگرانی که می خواهند تا اواخر شب نوشیدنی و شام بخورند و از جاذبه های گردشگری پاتایا لذت ببرند، مناسب می باشند.

فروشگاه پوشاک در مرکز خرید فستیوال مرکزی پاتایا

هرکسی که از پاتایا بازدید کند حداقل یکبار در مرکز خرید جشنواره مرکزی دیدن کرده و خرید های خود را انجام می دهد. احتمالا بعد از وارد شدن به این مرکز خرید، دیگر به دنبال مرکز خرید دیگری نیستید. زیرا به دلیل داشتن مغازه های سطح جهانی، خدمات عالی و طراحی منحصر به فرد و مدرن خود از سایر مراکز خرید این شهر برتر است.
ساعات بازگشایی مرکز خرید جشنواره مرکزی: ساعت 11:00 - 23:00 مکان: خیابان ساحلی پاتایا، پاتایا جنوبی

نمایی از داخل مرکز خرید فستیوال مرکزی پاتایا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt