سفر به رویایی ترین شهرهای ارمنستان

سفر به رویایی ترین شهرهای ارمنستان

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 خرداد ، 1398

سفر به رویایی ترین شهرهای ارمنستان

ارمنستان با تاریخی غنی، دارای میراث فرهنگی، غذاهای خوشمزه و منظرهای کوهستانی زیبایی است. الفبای سفر اینبار چند شهر دیدنی این کشور با چشم انداز زیبا و جاذبه های تاریخی برای سفر کردن به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ارمنستان با تاریخی غنی، دارای میراث فرهنگی، غذاهای خوشمزه و منظرهای کوهستانی زیبایی است. الفبای سفر اینبار چند شهر دیدنی این کشور با چشم انداز زیبا و جاذبه های تاریخی برای سفر کردن به شما معرفی میکند.

ارزکان Arzakan ارمنستان

اردکان واقع در استان کوتایک، یک روستای کوچک زیبا با چشم انداز زیبای کوهستانی است. گردشگران زیادی فقط برای استراحت کردن و تنفس در هوای تازه و خوب به این محل می روند. بازدیدکنندگان آرزاکان می توانند از ویرانه های صومعه ای زیبای قرن دهمی که Neghutsi Vank نامیده می شود بازدید کنند.

 این صومعه در امتداد یک دره در شمال غربی این شهر کوچک قرار دارد. همچنین از ویرانه های به جای مونده صومعه قرن 13 همی دیگر به نام Ghuki Vank نیز میتوانید در تور ارمنستان تابستان 98 بازدید کنید.

ارزکان-ارمنستان،الفبای سفر

آشتاراک Ashtarak ارمنستان

آشتاراک یکی از قدیمی ترین شهر های ارمنستان است. این شهر آثار متعدد فرهنگی و تاریخی را در خود جای داده که معماری برجسته و بی نظیر این کشور را نشان می دهد. این شهر در اوایل قرن 9 یک روستا بوده که بعدها توسعه پیدا میکند. در آشتاراک تعدادی کلیسا وجود دارد که در مورد هر کدام  از آنها داستانهای مختلف روایت شده است.یکی دیگر از چشم انداز کم نظیر این شهر، پل قرن 17 میلادی است که در مجاورت رودخانه کاساغ و در پایین یک کلیسای زیبا به نام Surp Sarkis واقع شده است.

آشتاراک ارمنستان،الفبای سفر
Tsaghkatsor ارمنستان

Tsaghkatsor در شمال ایروان قرار دارد و محبوب ترین شهر برای استفاده از اسپا و ماساژ و پیست اسکی است. این شهر کوچک یک مکان عالی برای سفر کردن در تمام فصول است. در تابستان، آب و هوا معمولا آفتابی و مطلوب چشم انداز حیرت انگیز کوهستانی را ارائه میدهد که برای پیک نیک کردن و تماشای مناظر دیدنی اطراف بهترین انتخاب است.

در زمستان نیز گردشگران میتوانند با تجهیزات اسکی در دامنه کوه اسکی یا اسنو برد کنند.هزینه اجاره تجهیزات اسکی این منطقه در مقایسه با سایر نقاط جهان کم است و Tsaghkatsor را به یک منطقه عالی برای این ورزش زمستانی تبدیل کرده است. این شهر همچنین یکی از شهرهای ارمنستان است که دارای بهترین زیرساخت های گردشگری از قبیل هتل های لوکس، امکانات تفریحی و رستورانهای لاکچری است.( برای سفر به پایتخت این کشور، از قیمت بلیط پرواز ایروان مطلع شوید)

Tsaghkatsor ارمنستان،الفبای سفر

Odzun ارمنستان

Odzun در استان لری Lori ارمنستان واقع شده است و یک روستای تاریخی مهم و زیبا است که در فلات بالای دره رود Debed واقع شده است. مناظر طبیعی این منطقه نفس گیر است، به خصوص هنگامی که از فراز کلیسای بسیار معروف Odzun این مناظر شگفت انگیز را تماشا کنید.کلیسایی قرن پنجم قرون وسطی که ارزش دیدن دارد در این شهر قرار دارد که در واقع یکی از جذابیت اصلی این شهر محسوب می شود. با بازید از این کلیسای تاریخی هم یک مکان قدیمی را ار نزدیک مشاهده می کنید و هم از مناظر اطراف لذت میبرید.

Odzunارمنستان،الفبای سفر

جرموک Jermuk ارمنستان

جرموک یک شهر آرام با آب و هوای معتدل و ملایم، طبیعت خیره کننده و آب معدنهای درمانی می باشد. بسیاری از بازدیدکنندگان جرموک برای مقاصد درمانی به این شهر سفر میکنند و این شهر را به عنوان یک شهر برای استراحت در نظر می گیرند. 

شما نیز می توانید به ایستگاه های مختلف آب بروید که شما می توانید آب آشامیدنی تازه  در این محلها را بنوشید. یکی دیگر از جاذبه های اصلی شهر نیز، آبشار جرموک است که دومین آبشار مرتفع این کشور با 68 متر ارتفاع محسوب میشود.

جرموک ارمنستان،الفبای سفر

کاپان Kapan ارمنستان

کاپان، بزرگترین شهر سونیک شهر ،بهترین انتخاب برای لذت بردن از چشمانداز طبیعی نفس گیر از کوه های مرتفع و دره های زیبا، و هوا تازه برای نفس کشیدن است. کاپال در لغت به معنی قفل کردن است واشاره به زنجیره های متصل از کوه ها دارد. مرکز شهر کاپان از پارک های دنج با رودهای کریستالی و کافه های گوناگون است. گردشگران همچنین می توانند از صومعه قرن نهم به نام Vahanavank ازاماکن توریستی ارمنستان که در حدود 7 کیلومتری شهر قرار دارد بازدید کنند جایی که مرکز مذهبی پادشاهان سینیک بود.

کاپان ارمنستان،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt