بهترین کتاب فروشیهای ناشناخته شانگهای

بهترین کتاب فروشیهای ناشناخته شانگهای

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 خرداد ، 1398

بهترین کتاب فروشیهای ناشناخته شانگهای

شانگهای با وجود آسمان خراش ها و ساختمان های تجاری، دارای کتابفروشیهای و فضای ادبی زیادی است. اما کتابفروشیهای نیز در کوچه های این شهر وجود دارد که برای گردشگران ناشناخته است که انواع کتاب و مجلات را به فروش میرساند.الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شانگهای با وجود آسمان خراش ها و ساختمان های تجاری، دارای کتابفروشیهای و فضای ادبی زیادی است. اما کتابفروشیهای نیز در کوچه های این شهر وجود دارد که برای گردشگران ناشناخته است که انواع کتاب و مجلات را به فروش میرساند.الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

کتاب فروشی Garden Books شانگهای

این کتاب فروشی در خیابان Changle در 2 طبقه و با فضایی به رنگهای گرم و کرم است.کتابهای زیاد مشهوری به زبان انگلیسی را در قفسه های مختلف این محل می توانید پیدا کنید. این کتاب فروشی توسط یک فرد چینی به نام Taofen افتتاح شد که در طبقه های مختلف انواع کتابهای انگلیسی زبان چیده شده است.

در قفسه های مختلف انواع روزنامه ها و مجلات بین الملی از جمله روزنامه های امریکایی قرار گرفته است که در تور شانگهای تابستان 98 میتوانید آنها را تهیه کنید. در طبقه کتاب فروشی Garden Books یک اتاق مطالعه نیز وجود دارد که در آن بستی و قهوه سرو می شود.

کتاب فروشی Garden Books شانگهای،الفبای سفر

کتاب فروشی CANS شانگهای

این کتاب فروشی مغازه در دو طبقه دارای مجموعه ای از کتاب های هنری، عکاسی، طراحی و علوم انسانی است. در طبقه اول شما می توانید کتاب های جدید بخوانید و در کنار آن یک فنجان چای و قهوه بنوشید. کتاب های تازه به چاپ رسیده نیز در طبقه بالا این محل قرار دارند.چه جایی بهتر از کتاب فروشی CANS که می توانید یک فنجان قهوه  بنوشید و کتاب بخرید و یک بعدازظهر خود را در تور دور چین تابستان 98 در این محل صرف کنید.

کتاب فروشی CANS شانگهای،الفبای سفر

کتاب فروشی Hanyuan شانگهای

کتاب فروشی Hanyuan در سال 1997 توسط Tung-Keung Yee افتتاح شد. این کتاب فروشی مجموعه ای از کتاب های قدیمی، جدید، چین و یا زبانهای دیگر را عرضه کرده است. بر روی دیوار و ستونهای این کتاب فروشی وسایل تزئینی زیادی نصب شده است. مبلمان فرانسوی عتیقه و صندلیهای قدیمی و یک گرامافون نیز در این محل به چشم میخورد.

در این کتاب فروشی قهوه نیز سرو می شود و به راحتی میتوانید در محیط این کتابفروشی یکی از آثار شاهکار را مطالعه کنید و در کنار آن یک فنجان قهوه بنوشید.

کتاب فروشی Hanyuan شانگهای،الفبای سفر

کتاب فروشی Qiancai Shufang شانگهای

این کتاب فروشی بازدید کنندگان زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود جلب میکند. این کتابفروشی محلی است که آثار ایلین چانگ، یکی از تأثیرگذارترین نویسندگان چینی را در معرض فروش قرار داده است. این کتاب فروشی در طبقه پایین خانه قدیمی Eileen( نویسنده مشهور قرن 20 چینی) قرار گرفته است.

 کتاب فروشی Colourful دارای پنجره های بزرگ تا به سقف است که لامپهای رشته ای از آن آویزان است و بر روی در و دیوار آن عکسهای این نویسنده چینی قابل مشاهده است. در حیاط این کتاب فروشی نیز در فنجان های سفید و آبی قهوه سرو می شود که می توانید پس از خرید کتاب از این محل یک فنجان قهوه بنوشید.( برای آشنایی با جاذبه های دیدنی چین با ما همراه باشید)

کتاب فروشی Qiancai Shufang شانگهای،الفبای سفر

کتاب فروشی Lumin شانگهای 

کتابفروشی Lumin در جاده Zhengsu در مجاورت خوابگاه دانشگاه فودان واقع شده است. این کتابفروشی توسط Zhentao و دوستش که دانشجویان فارغ التحصیل در دانشگاه فودان هستند تاسیس شد و به نام Wang Yuanhua محقق، متفکر و نظریه پرداز معتبر نامگذاری شد. در Lumin شما قادر به پیدا کردن هر کتاب پرفروشی نیستید. لوینین متخصص در کتابهای علمی ادبیات، فلسفه، تاریخ، شعر و هنر است و دانشجویان و فارغ التحصیلان زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود میکشاند.( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما، الفبای سفر را همراهی کنید)

کتاب فروشی Lumin شانگهای،الفبای سفر












6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt