عالی ترین استخرهای رویایی پشت بام دبی

عالی ترین استخرهای رویایی پشت بام دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آذر ، 1402

عالی ترین استخرهای رویایی پشت بام دبی

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی با آب و هوای آفتابی و پاک، بهترین شهر برای لذت بردن از استخر رفتن و آفتاب گرفتن است. اکثر هتل های شهر دارای استخر شنای بی نظیری برای مهمانان هستند که بازدیدکنندگان دیگر نیز از آن استفاده می کنند. الفبای سفر این استخرهای بی نظیر را به شما معرفی میکند.

استخر هتل مدیا وان دبی Media One

هتل مدیا وان در مدیا سیتی واقع شده است و یکی از پرطرفدارترین استخرهای شهر در دبی است. این استخر در تراس طبقه هشت هتل قرار دارد و فضایی بسیار دیدنی دارد.استخر هتل مدیا دارای مکانی ایده آل برای آفتاب گرفتن و برنزه کردن و صرف آبمیوه های خنک است.این هتل دارای چندین بار شناخته شده است که هتل مدیا وان را به محلی رویایی برای تفریح و ریلکس کردن در تور دبی خرداد 98 تبدیل کرده است.

استخر هتل مدیا وان دبی،الفبای سفر

استخر ادرس دبی مارینا دبی

استخر The Address Dubai Marina محله دبی مارینا یکی از محبوب ترین استخرهای دبی است. استخری با 45 متر طول که مردم محلی و مهمانان را به تحسین ساختمان های باشکوه دبی مارینا و تماشای قایق هایی که در پایین استخر بر روی کانال آب شناورند وامیدارد . 

آدرس دبی مارینا در یکی از محله های پرطرفدار شهر واقع شده است و دارای استخر بزرگی است. در یک بعد از ظهر برای شنا و آفتاب گرفتن به این استخر در تور دبی تابستان 98 بروید و همراه با استراحت نوشیدنی خنکی نیز سفارش دهید.( برای سفر و رزرو بلیط هواپیما دبی، با الفبای سفر همراه باشید)

استخر ادرس دبی مارینا دبی،الفبای سفر

استخر فور پویتنس با شرایتون دبی

استخر هتل فور پویتنس بای شرایتون دبی Four Points by Sheraton با داشتن چشم انداز زیبا به یکی از جاده های اصلی دبی، یکی از بهترین استخرهای روباز شهر برای کسانی است که به دنبال لذت بردن از تماشای افق شهر و غروب خورشید میباشند. این استخر در جاده شیخ زاید قرار گرفته است و مهمانان می توانند از فراز آن جنب و جوش و هیاهوی شهر و همچنین آسمان خراشهای شگفت انگیز را که در هر گوشه کنار دبی قرار دارد را مشاهده کنند. ( برای رزرو این هتل و سایر هتل های دبی، الفبای سفر را دنبال کنید.)

استخر فور پویتنس بای شرایتون دبی،الفبای سفر

استخر هتل میدان Meydan Hotel دبی

این استخر برای هر کسی که به دنبال جایی مناسب برای آفتاب گرفتن است بسیار انتخاب عالیی است، زیرا چیزی کاملا منحصر به فرد ارائه می دهد.برخلاف بسیاری از استخرهای محبوب دبی که چشم انداز رو به افق شهر دارند، در استخر هتل میدان شما می توانید مسابقات هیجان انگیز اسب سواری که در نزدیکی استخر برگزار میشود را تماشا کنید.

استخر هتل میدان دبی، الفبای سفر

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی Park Regis Kris Kin Hotel در نزدیکی دبی کریک یا  نهر دبی Dubai Creek قرار گرفته است و دارای استخری کم نظیر با نمایی نفس گیر است. این استخر چشم انداز فوق العاده ایی رو به آسمان خراشهای شگفت انگیز دبی مانند برج الخلیفه بلندترین ساختمان جهان دارد.استخر این هتل که بر روی پشت بام آن در یک محل باور نکردنی قرار دارد منظره ایی از غروب خورشید و چراغهای پر نور را که در شب همه جا را نورانی میکنند را ارائه میدهد.

استخر هتل پارک رجیس کریس کین دبی،الفبای سفر






6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt