پارکهای ملی کمتر شناخته شده اروپا

پارکهای ملی کمتر شناخته شده اروپا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 اردیبهشت ، 1398

پارکهای ملی کمتر شناخته شده اروپا

در گوشه و کنار اروپا پارکهای کوچک و بزرگی وجود دارد که برخی از آنها پارکهای ملی بسیار شناخته شده محبوب نیز هستند. با این حال در قاره اروپا پارکهای ملی بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد که زیاد شناخته شده نیستند.الفبای سفر تعدادی از آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در گوشه و کنار اروپا پارکهای کوچک و بزرگی وجود دارد که برخی از آنها پارکهای ملی بسیار شناخته شده محبوب نیز هستند. با این حال در قاره اروپا پارکهای ملی بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد که زیاد شناخته شده نیستند.الفبای سفر تعدادی از آنها را به شما معرفی میکند.

پارک ملی Saxon-Switzerland آلمان

این پارک ملی در فاصله 700 کیلومتری شرق آلمان قرار گرفته است. پارکی با زمین های سنگی، قلعه هایی بر وی تپه ، قله های دیدنی و دره های عمیق که بسیار حیرت انگیز هستند. هر گردشگر ماجراجویی علاقه مند است تا این پارک را کشف کند. 

رودخانه الپ نیز از پارک ملی Saxon-Switzerland عبور میکند که میتوانید بر روی آن قایق سواری کنید. این قایق سواری میتوانید بسیار چالش برانگیز و پر هیجان باشد. نکته جالب و باور نکردنی در مورد این پارک این است که 40 درصد از این جنگل بدون دخالت انسان باقی مانده است.( با مطالعه مجله گردشگری الفبای سفر دیگر پارکهای ملی دنیا را بشناسید)

پارک ملی Saxon Switzerland آلمان،الفبای سفر

پارک ملی Ordesa and Monte Perdido اسپانیا

هنگامی که به اسپانیا فکر می کنید، شاید فقط از این کشور  تصور آفتاب، دریا و سواحل شنی را داشته باشید. اجازه دهید تا ما فکر شما را نسبت به این کشور عوض کنیم. در مرز جنوبی فرانسه در شمال غربی اسپانیا پارک ملی Ordesa and Monte Perdido  قرار دارد که از سال 1977 در  لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است.

فضاهای سبز وسیع، کوه های بلند و حیات وحش نادر، هر بازدید کننده ایی را مشتاق سفر به این پارک ملی زیبا میکند. برای لذت بردن از آرامش سکوت و آرامش و گوش نواختن به صدای آبهای روان دریاچه و رود های این پارک نیز بسیار انتخاب مناسبی است.

 پارک ملی Ordesa and Monte Perdido اسپانیا،الفبای سفر

پارک ملی Curonian Spit لیتوانی

یکی از جدیدترین پارکها در اروپا و جزو یکی از پنچ پارکهای ملی لیتوانی پارک ملی Curonian Spit است که از اکوسیستم نیز حمایت میکند. این پارک ملی دیدنی در 100 کیلومتری لیتوانی و در حاشیه دریای بالتیک قرار دارد. این پارک دارای سواحل شنی شگفت انگیز، جنگل های کاج فوق العاده و حیات وحشی مانند گوزن و گراز وحشی می باشد. این پارک ملی که جزو میراث جهانی یونسکو است نیمی از آن در روسیه و نیمی دیگر در لیتوانی قرار دارد.

پارک ملی Curonian Spit لیتوانی،الفبای سفر

پارک ملی Gran Paradiso ایتالیا

کسانی که به دنبال دامنه های زیبا کوه هستند این پارک ملی برای آنها مانند بهشت خواهند بود. پارک ملی Gran Paradiso یک منطقه حفاظت شده است که در غرب کوه های آلپ های و در شمال ایتالیا و در نزدیکی مرز فرانسه قرار دارد.این پارک ملی بیش از 700 کیلومتر مربع مساحت دارد و دارای زمین های وسیع، مسیرهای اسکی سواری، مسیرهای پیاده روی و هاکی است و البته نماد محافظت شده آن نیز Alpine ibex می باشد.( بلیط هواپیما مسیرهای مختلف را از الفبای سفر بخواهید)

پارک ملی Gran Paradiso ایتالیا،الفبای سفر

پارک ملی Tatra اسلواکی

پارک ملی Tatra در مرز جنوبی لهستان و شمال اسلواکی قرار گرفته است. یک پارک بسیار زیبا که دارای رشته کوهای سر به فلک کشیده، بیش از 300 غار و انواع گونه های گیاهی و جانوران و حیاط وحش است. این پارک ملی مناسب گردشگرانی است که دنبال تفریح و ورزش هستند. پارکی  با 600 کیلومتر مسیر پیاده روی و دریاچه های زلال برای تماشا کردن و لذت بردن.

پارک ملی Tatra اسلواکی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt