خیابانهای رنگین کمانی اروپا زیبا و رویایی

خیابانهای رنگین کمانی اروپا زیبا و رویایی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 اردیبهشت ، 1398

خیابانهای رنگین کمانی اروپا زیبا و رویایی

از زیباترین شهرها و روستاهای دور افتاده گرفته تا ساختمان های رنگارنگ و خانه های قدیمی، اروپا گنجینه ای از مکان های رنگارنگ است که فقط منتظر کشف شدن است. الفبای سفر تعدادی از خیابانهای رنگارنگ را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

از زیباترین شهرها و روستاهای دور افتاده گرفته تا ساختمان های رنگارنگ و خانه های قدیمی، اروپا گنجینه ای از مکان های رنگارنگ است که فقط منتظر کشف شدن است. الفبای سفر تعدادی از خیابانهای رنگارنگ را به شما معرفی میکند.

کلمر، فرانسه

کلمر به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپا شناخته شده است، هر خیابان این شهر فرانسوی قرون وسطایی بسیار زیبا و دیدنی است و انگار که رنگها در همه خیابانهای این شهر پاشیده شده اند است. ترکیبی از معماری فرانسه و آلمانی در بناهای این شهر دیده میشود که سبک خاصی را به وجود آورده آورده که برای هر گردشگری بسیار جذاب می باشد.

کلمر فرانسه،الفبای سفر

براونشوایگ، آلمان

در آلمان ساختمانی به نام Happy Rizzi Haus وجود د ارد که توسط هنرمند آمریکایی به نام جیمز نقاشی شده است و دارای سبک منحصر به فرد گرافیکی است. نظر متفاوتی بین ساکنان جدید و قدیمی وجود دارد ولی رنگ آکروهوف در آن به وضوح دیده میشود. پنجره‌های با شکل و ظاهر غیرمعمول و برجستگی‌های این بنا را توسط کونارد کلوستر Konrad Kloster طراحی کرده که سبک نقاشی‌های ریزی را تقلید کرده است.( برای آشنایی با سایر زیباییهای دنیا، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید.)

براونشوایگ آلمان،الفبای سفر

لیسبون، پرتغال

 نوا دو کاروالهو لیسبون در شهر لیبسون پرتغال قرار دارد به داشتن خیابانهای کاشیکاری شده و رنگارنگ بسیار شناخته شده است. تعداد زیادی از این بناهای زیبا را در شهر قدیمی لیسبون قابل مشاهده هستند. خیابان صورتی رنگ نوا دو کاروالهو توسط معمار معروف خوزه آدریو و شورای شهر لیسبون برای ایجاد حس مثبت در خیابانها ایجاد شده است.

لیسبون پرتغال،الفبای سفر

 پوزنان، لهستان

یکی دیگر از میدان های رنگی و شاد اروپا میدان بازار قدیمی  واقع در شهر پوزنان لهستان می باشد. دورتا دور این میدان خانه بازگانان قرار دارد. این خانه ها با رنگ های شاد آبی، سبز و زرد مدیترانه ای به شکل زیبایی رنگ آمیزی شده اند.
بخش زیادی از قسمت های میدان پوزنان در جنگ جهانی دوم نابود شد، ولی در دهه 1950 با دقت زیاد مورد  بازسازی قرار گرفت. به همین دلیل در این بازسازی هر ساختمان به شکل جداگانه و مجزا با تزئینات و جزییات مختلفی باشکوهی آراسته شد.(قیمت بلیط هواپیما شهرها و کشورهای مختلف دنیا را از الفبای سفر بخواهید)

پوزنان لهستان،الفبای سفر

کپنهاگ، دانمارک

نایهِیوِن کپنهاگ پایتخت دانمارک یکی دیگر از مناطق زیبا و رنگی رنگی اروپا می باشد. نایهِیوِن در یک بندرگاه قدیمی قرار دارد که در آن تعداد زیادی ساختمان های رنگارنگ متعلق به قرن هفدهمی وجود دارد که در شمال کپنهاگ قرار دارد. این محل همچنین زادگاه نویسنده مشهور، هانس کریستین آندرسن نیز بوده است.

کپنهاگ دانمارک،الفبای سفر

استکهلم، سوئد

استورتورگت کهن ترین میدان پایتخت سوئد استکهلم است. این میدان به علت داشتن دو چیز میدانی مشهور و شناخته شده ایی است؛ نخست به علت بازار معروف کریسمس ودیگر به دلیل خانه های بازگانان قرن هفدهمی که با رنگ های برجسته و شگفت انگیز نقاشی شده اند. 

ساختمان های این میدان قدیمی به نگهایی قرمز، زرد و سبز  است که در قلب اولد تاون قرار دارد و زندگی ان دوره زمانی منطقه اسکاندیناوی را به تصویر کشیده است.این ساختمان های خیره کننده برای پس زمینه عکس نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

استکهلم سوئد،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt