استراحت در بهترین و لوکس ترین اقامتگاهای ساحلی آنتالیا

استراحت در بهترین و لوکس ترین اقامتگاهای ساحلی آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 بهمن ، 1401

استراحت در بهترین و لوکس ترین اقامتگاهای ساحلی آنتالیا

آنتالیا نه تنها با چشم انداز بی نظیر رو به دریای مدیترانه و آثار تاریخی به جای مانده از امپراطوریهای باستانی از شهرت زیادی برخوردار است بلکه در کنار سواحل، استراحتگاههای بسیار لوکس دارد که از امکانات عالی برخوردار هستند. همراه با الفبای سفر با آنها آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آنتالیا نه تنها با چشم انداز بی نظیر رو به دریای مدیترانه و آثار تاریخی به جای مانده از امپراطوریهای باستانی از شهرت زیادی برخوردار است بلکه در کنار سواحل، استراحتگاههای بسیار لوکس دارد که از امکانات عالی برخوردار هستند. همراه با الفبای سفر با آنها آشنا شوید.

هتل کمپنیسکی د دام آنتالیا

 هتل مجلل کمپنیسکی د دام Kempinski The Dome  با مساحتی حدود 4000 متر مربع بهترین گزینه برای سپری کردن تعطیلات به یاد ماندنی است.139 اتاق لوکس،18 سوئیت و 16 ویلای رویال گلف که از دوران سلجوقی الهام گرفته شده با بهترین چشم انداز رو به دریا یکی از بهترین هتلهای اروپا به شمار می رود.

در مورد غذا هم باید گفت که هتل کمپنیسکی دارای 3 رستوران با انواع غذاهای مختلف جهان است و همچنین کافه دام انواع نوشیدنیها را سرو می کند که نوشیدن آنها در ترانس هنگام غروب خورشید در تور آنتالیا بسیار لذت بخش خواهد بود. علاوه بر اینها، خدمات ماساژ و اسپا در مساحتی به وسعت 3600 متر مربع همراه با حمام ترکی از دیگر امکانات این هتل می باشد. 

هتل کمپنیسکی د دام آنتالیا،الفبای سفر

هتل مکس رویال کمر آنتالیا

هتل مکس رویال کمر Maxx Royal Kemer در منطقه ایی ساخته شده که به طور کامل دور تا دور آن با فضای طبیعی احاطه شده است. رویال کمر یک بوتیک هتل بزرگ است که همه جزئیات آن زیبا است. اتاقهایی با طراحیهای مدرن و امروزی و دکورهای زینتی زیبا همراه با نمایی نفس گیر رو به دریای بی کران حتی از تختخواب، همه چیز را برای لذت بردن محیا کرده است.

آشپز خانه هتل نیز انواع غذاهای فلیپینی،فرانسوی،استرالیایی،روسی،ایتالیایی و ژاپنی را که دست پخت سر آشپزان مطرح است را سرو می کند. هتل مکس رویال آنتالیا دارای 3 ساحل ماسه سفید است همراه با پخش موسیقی شاد و موسیقیهای آرامش بخش و دارا بودن کابینهای مخصوص برای خانواده ها و کودکان. 4 استخر،یک سالن بدنسازی کاملا مجهز و خدمات ماساژ و اسپا همه چیز را برای تفریحات لوکس در تور آنتالیا ویژه رمضان محیا میکند.

هتل-مکس رویال کمر آنتالیا،الفبای سفر

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف Regnum Carya Golf & Spa Resort با ساحل ماسه ایی و چشم انداز زیبای به دریای لاجوردی مدیترانه یک اقامتگاه همه چیز تمام است که برای سپری کردن تعطیلات فراموش نشدنی بهترین انتخاب است. 

 این هتل با اتاقهای بزرگ، ویلا با کلیه تجهیزات و ورودی اختصاصی به پارک آبی لند آف لجندز،6 رستوران، ساحل اختصاصی با سواحل سفید شنی،3 استخر،یک اسکله مخصوص ورزشهای آبی و خدمات اسپا و ماساژ با محصولات ارگانیک و سایر امکانات، گردشگران تور آنتالیا بهار 98 را به سوی خود جذب می کند. همانطور که از نام این هتل پیداست، رگنوم کاریا گلف دارای 2 زمین گلف که اولین و تنها زمین شبانه گلف در ترکیه با 18سوراخ است. (برای رزرو ر با الفبای سفر همراه باشید.)

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا،الفبای سفر

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت Hotel Gloria Serenity Resort در میان چشم انداز طبیعی و سرسبز قرار گرفته و برای عشقان بازی گلف و افرادی که دنبال محلی پر از آرامش برای سپری کردن تعطیلات خود هستند یک مکان عالی است. اتاقهایی با طراحی داخلی خاص،مسابقات گلف همراه با چشم انداز رو به دریای مدیترانه، 9 رستوران،4 بار، ساحل طبیعی زیبا با سالنهای خصوصی، استخری از آب دریا، سالن ماساز و کلوب بازی مخصوص کودکان بخشی از امکانات این هتل لوکس است.

همچنین برای گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا فعالیت هایی نظیر پیلاتس، یوگا، زومبا، کلاس های رقص و همچنین والیبال ساحلی وجود دارد.

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا،الفبای سفر

هتل رکسوس پرمیوم بلک آنتالیا

هتل رکسوس پرمیوم بلک Rixos Premium Belek از دیگر هتلهای لوکس با تجهیزات و امکانات رفاهی باور نکردنی در آنتالیا است. این هتل در مساحتی حدود 405000 متر مربع با 700 اتاق و سوئیت با نمای شگفت انگیز رو به دریای مدیترانه، 7 رستوران، 8 بار و یک مرکز ماساژ با کارشناسان خبره بخشی از خدمات رفاهی این هتل است.

از دیگر امکانات این تور می تواند اجرای دیجیها، ورزشهای آبی و پارک آبی را نام برد. اگر هم جزو گردشگران تور ارزان آنتالیا هستید که به همراه خانواده و کودکان خود سفر کرده اید، هتل رکسوس دارای استخر مخصوص کودکان، زمین بازی و رویدادهای مخصوص کودکان می باشد.( قبل شروع سفر، بلیط پرواز آنتالیا را رزرو کنید.)

هتل رکسوس پرمیوم بلک آنتالیا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt