چگونه از کوالالامپور به پنانگ برویم

چگونه از کوالالامپور به پنانگ برویم

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

چگونه از کوالالامپور به پنانگ برویم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر قصد دارید که یک جزیره رویایی را ببینید، غذاهای خوش مزه را امتحان کنید و با فرهنگ جالب مردم آن منطقه آشنا شوید پس از بازدید از کوالالامپور به پنانگ سفر کنید. الفبای سفر شما را در این سفر راهنمایی میکند.

چرا باید از پنانگ دیدن کنید

پنانگ یکی از پر جمعیت ترین شهرهای کشور مالزی است که در شمال غربی این کشور قرار گرفته است. اما علت پر جمعیت و محبوب بودن این شهر غذاهای ارزان قیمت خیابانی، هنرهای خیابانی، کافه های مختلف، مزراع دیدنی پروانه، شنبه بازار های روباز،طبیعت شگفت انگیز، بناهای تاریخی و... است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.از گشت گذار در خیابان مشهور جرج تاون Georgetown گرفته تا سواحل زیبا را در تور کوالاپنانگ بهار 98 می توانید تماشا کنید.

هنرهای خیابانی پنانگ-الفبای سفر

در طول سفر کوالالامپور تا پنانگ چه چیزهایی باید بدانید

سفر از کوالالامپور به پنانگ بسیار راحت است و روشهای مختلفی برای پیمودن این مسیر وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم.قبل از سفر به پنانگ بهتر است بدانید که این شهر به عنوان یک مرکز فرهنگی در طول سال در آن جشنواره های زیادی برگزار می شود مانند جشنواره سالانه جرج تاون George Town پنانگ که در مرداد برگزار می شود، جشنواره ادبی جرج تاون که در آبان ماه برگزار می شود و جشنواره جاز پنانگ که در دی ماه برگزار می شود.

اگر علاقه مند به حضور در این فستیوالها هستید بهتر است زمان سفر خود را با این جشنواره ها تنظیم کنید. یکی از فستیوال های پر طرفدار این شهر نیز جشنواره بالن که در بهمن ماه برگزار شده و صدها بازدید کننده را از سراسر دنیا به سمت خود جلب می کند که شما میتوانید یکی از این بازدید کنندگان آن در تور کوالاپنانگ تعطیلات خرداد باشید.

جشنوار-بالن پنانگ-الفبای سفر

پیمودن کوالالامپور تا پنانگ با هواپیما

بهترین پیشنهاد ما به شما هواپیمایی ایر آسیا AirAsia است که قیمت بلیط هواپیما این ایرلاین حدود 50 دلار است و پرواز هوایی شما از کوالالامپور تا پنانگ حدود 1 ساعت طول می کشد.این پرواز یک پرواز داخلی محسوب می شود و شما باید برای سوار شدن به هواپیما پاسپورت خود را همراه داشته باشید. البته این پیشنهاد برای افرادی است که می توانند هزینه بلیط هواپیما را پرداخت کنند و یا زمان کمی برای سفر کردن دارند.

ایر آسیا-الفبای سفر

طی کردن کوالالامپور تا پنانگ با قطار 

قطار و سرویس حمل و نقل الکترونیکی (ETS)شرکت راه آهن ملی مالزی هر روز 5 بار از کوالالامپور تا پنانگ حرکت دارد. این مسیر حدود 4 ساعت طول می کشد و با توجه به توقف قطار در ایستگاه های مختلف قیمت بلیط آن حدود 15 دلار می باشد.

اگر مسیر بین این دو شهر را با قطار طی کنید در زمان خود می توانید صرفه جویی کرده و در طول پیمودن مسیر از پنجره قطار مناظر زیبا و روستاهای اطراف مالزی و درختان نخل را تماشا کرده و لذت ببرید.

قطار ETS پنانگ-الفبای سفر

رفتن از کواالامپور تا پنانگ با اتوبوس

این گزینه به صرفه ترین انتخاب است که مسیر بین این دو شهر را با اتوبوس طی کنید حتی اگر سفر شما 4 ساعت و نیم زمان ببرد. هزینه بلیط اتوبوس حدود 10 دلار بوده و می توانید روی صندلی راحت بنشینید و در طول مسیر چشم انداز زیبای شهر  و مکانهای دیدنی مالزی را تماشا کنید و لذت ببرید.

اتوبوس های پنانگ-الفبای سفر
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt