دهکده تسخیر شده مرموز در انگلیس

دهکده تسخیر شده مرموز در انگلیس

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 اردیبهشت ، 1400

دهکده تسخیر شده مرموز در انگلیس

اینبار قصد داریم در مورد روستای تسخیر شده در انگلستان صحبت کنیم که نامش حتی در کتاب گینس نیز به ثبت رسیده است، روستایی که 12 روح در آن زندگی می کنند. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اینبار قصد داریم در مورد روستای تسخیر شده در انگلستان صحبت کنیم که نامش حتی در کتاب گینس نیز به ثبت رسیده است، روستایی که 12 روح در آن زندگی می کنند. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

دهکده راز آلود تسخیر شده پلاک‌لی Pluckley

دهکده پر رمز و راز پلاک لی واقع در منطقه‌ی اشفورد (Ashford) ناحیه کنت (Kent) در انگلستان، به روستای تسخیر یافته به دست ارواح شهرت دارد که اتفاق های عجیب و غریب و ماورایی در آن رخ می دهد. حتی تلویزیون نیز در مورد این دهکده برنامه های متعددی پخش کرده است، جایی که محل زندگی 12 روح و شبه می باشد. نام دهکده پلاک لی در سال ۱۹۸۹ به عنوان تسخیر شده‌ترین دهکده بریتانیا در کتاب گینس به ثبت رسید که به ترسناکتر بودن آن افزود. اگر در مورد فضا و چشم انداز این دهکده شرح دهیم باید بگوییم که دارای مناظر زیبا و تپه و دشتهای وسیعیی است که در اطراف آن قرار دارد همچنین جو و فضای قدیمی و سنتی دارد. با وجود نمای زیبای این دهکده، افسانه های ترسناکی که در مورد آن گفته شده صفت رعب آور را به آن افزوده است.افسانه هایی در مورد وجود ارواحی که در این روستا دیده شده اند روایت شده است مانند بانوی قرمز یا بانوی درینگ (Lady Dering) که به نظر می رسد در قرن دوازدهم فوت شده و جسد او در مقبره‌ای در کلیسا دهکده قرار دارد، روح یک راهب، یک دزد، یک معلم مدرسه، یک زن مسن و یک کولی که ظاهرا طی اتفاق عجیبی جان خود را از دست داده، از جمله ارواحی هستند که در این دهکده زندگی می کنند. ( مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید.)

دهکد پلاک لی-انگلستان-الفبای سفر

یکی از مالکان مهمانخانه‌ های این دهکده چیزهای جالبی تعریف کرده است. این مهمانخانه که بسیار قدیمی است در سال 1406 ساخته شده و ارواح زیادی در آن دیده شده است. او در مورد یکی از این ارواح گفته است که او یک کشاورز محلی به نام ادوارد برت بوده که به خودش شلیک کرده و آخرین کلماتی که قبل از مرگ زمزمه می کرده خطاب به همسرش بوده است که این کلمات و زمزمه ها در اطراف این مزرعه بارها توسط مردم محلی شنیده شده است.روح دیگر این دهکده مردی است که یونیفورم ارتشی پوشیده که در مسیر پلکان که به اتاق خواب زیرشیروانی منتهی می شود دیده شده است. 

با این وجود داستان‌های ترسناکی که در مورد این ارواح شنیده شده است ولی خوب عده ایی نیز در این مسافرخانه قدیمی اقامت خوب و خوشی داشته و هیچ گونه روح و شبحی را مشاهده نکرده اند.ولی در مورد این دهکده کتاب راهنمایی به نویسندگی دنیس چمبرز نوشته شده است که او بیان کرده است که این دهکده  تسخیر شده‌ترین دهکده در منطقه کنت به شمار می رود. او در این کتاب نوشته که حداقل دو روح، کلیسای محلی «سنت نیکولاس» را تسخیر کردند، یکی بانوی قرمز که در حیاط کلیسا دیده شده و دیگر بانوی سفید که روحی بی‌قرار و نا آرامی است که قصد دارد تنها و بدون هیچ مزاحمی این کلیسا را در تصرف کامل خود داشته باشد.

گورستان قدیمی کلیسا یکی دیگر از جاهای وحشتناک این دهکده است.سنگ قبرهای قدیمی که به صورت ردیفی قرار دارند که در گذر زمان فرسوده شده و جلوه ترسناکتری به این کلیسا بخشیده اند.از طرفی دیگر، در قسمت پشتی این گورستان دروازه‌ای قدیمی وجود دارد که در رو به روی آن باغی از درختان سیب قرار دارد ولی باز هم فضا و جو حیاط این کلیسا بسیار سنگین و رعب ور است. با این حال برای گردشگران تور انگلستان و افرادی که به دنبال جاذبه های ترسناک و مهیج هستند این دهکده بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته است.

دهکده پلاک لی،انگلستان-الفبای سفر
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt