گردش یک روزه با تور استرالیا

گردش یک روزه با تور استرالیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 اردیبهشت ، 1400

گردش یک روزه با تور استرالیا

یک روز زمان زیادی برای کشف سیدنی پایتخت گردشگری استرالیا نیست ولی تا اندازه ای می توان از چند مکان دیدنی این شهر بازدید کرد. اما از 24 ساعت چگونه می توان استفاده کرد و زیباییهایی این شهر را دید؟ الفبای سفر شما را در این زمینه راهنمایی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

یک روز زمان زیادی برای کشف سیدنی پایتخت گردشگری استرالیا نیست ولی تا اندازه ای می توان از چند مکان دیدنی این شهر بازدید کرد. اما از 24 ساعت چگونه می توان استفاده کرد و زیباییهایی این شهر را دید؟ الفبای سفر شما را در این زمینه راهنمایی می کند.

صبح

صبح خود را با خوردن صبحانه استرالیایی که شامل قهوه و brekkie ( نان تست متشکل از نوعی مارمالاد که متشکل از نوعی شیره انگور با سبزیجات و ادویه است) و یا صبحانه مفصل تر که شامل تخم مرغ و بیکن با سس گوجه فرنگی پخته است شروع کنید زیرا برای داشتن یک روز جذاب و گردش کردن به انرژی نیاز دارید.

کفش های پیاده روی خود را بپوشید و از شارژ بودن موبایل خود مطمئن شوید چراکه قرار است یک روز کامل را به راه رفتن و تماشای جاذبه های توریستی سیدنی اختصاص دهید. گردش در سیدنی بدون قایق سواری یا قدم زدن در سواحل کامل نخواهد بود. در منطقه Kirribilli سوار قایق شوید و در امتداد نوار ساحلی حرکت کنید تا به لونا پارک Luna Park سیدنی که در بخش شمالی شهر قرار دارد برسید تا چشم انداز منحصر به فردی از شهر را پیش رو داشته باشید. در تور استرالیا نوروز 98 از تالار اپرای سیدنی با معماری بی نظیر آن که در نزدیکی پل بندرگاه قرار دارد دیدن کنید و سپس به بالای پل بندرگاه سیدنی بروید از نمای 360 بی نظیر شهر لذت ببرید.

پل بندرگاه سیدنی-الفبای سفر

لونا پارک سیدنی-الفبای سفر

ظهر

در ظهر به منطقه قدیمی The Rocks که بین پل بندرگاه و ضلع شمالی منطقه تجاری مرکزی سیدنی قرار دارد بروید و در خیابان های سنگ فرش باریک و کم عرض با گالری و رستورانهای و کافه و بناهای تاریخی قدم بزنید. برای ناهار به پشت بام هتل Glenmore با چشم انداز بی نظیرش بروید و یک ناهار خوشمزه در تور استرالیا میل کنید.

پس از صرف ناهار برای دیدن شاهکار هنر و معماری در سیدنی به موزه هنرهای معاصر Museum of Contemporary Art بروید محلی که آثار هنری نقاشان استرالیایی و بین الملی را می توانید مشاهده کنید. از دیگر مکانهای توریستی سیدنی که بازدیدش را نباید از دست بدهید ساختمان ملکه ویکتوریا  Queen Victoria Building با گنبد شیشه ای که به سبک رومانسک ساخته شده است. از اشیای هنری و تاریخی و ساعتهای که بسیار مشهور هستند به خصوص ساعت سلطنتی دیدن کنید.

منطقه Th -Rocks سیدنی-الفبابی سفر

موزه هنرههای معاصر سیدنی-الفبای سفر

عصر

اگر بتوانید زمان بندی مناسبی داشته باشید می توانید به ساحل بوندای بیچ بروید. بوندای بیچ Bondi Beach در فاصلهٔ ۷ کیلومتری شرق مرکز سیدنی قرار  دارد. هر چند که برای گردش یک روزه با تور استرالیا بهار 98 در این شهر بندرگاهی باید یک روز کامل را به تفریح در یکی از سواحل سیدنی اختصاص دهید. با این حال اگر فرصت و انرژی کافی را برای دو ساعت پیاده روی دارید از ساحل بوندای بیچ به سمت ساحل کوگی Coogee بروید.

در مسیر این پیاده روی با نمای حیرت انگیزی از اقیانوس آرام و صخره ها و پارکها روبه رو خواهید شد. در پشت بام رستوران یا یکی از هتل ها می توانید توقف کرده و یک فنجان قهوه و یا نوشیدنی خنک بنوشید.

ساحل بوندای بیچ سیدنی-الفبای سفر

شب

برای شب مجددا به مرکز شهر برگردید و یکی از محل های مشهور را برای خوردن غذا مانند surry Hills, Darlinghurst انتخاب کنید. اگر برای خوردن شام هوس برگر و یا کباب کرده اید به شما پیشنهاد می کنیم به خیابان Surry Hills یا Mary در Newtown بروید که برگر های و سیب زمینی های سرخ شده این مناطق بسیار خوشمزه هستند.

پس از آن می توانید به یکی از بارهای معروف مانند Love Tilley Devine و یا Shady Pines بروید و نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید و شب خود را در این گردش یک روزه به صبح برسانید.

 بار خیابان Darlinghurst سیدنی-الفبای سفر
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt