از تفریحات عجیب و غریب بانکوک چه می دانید

از تفریحات عجیب و غریب بانکوک چه می دانید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

از تفریحات عجیب و غریب بانکوک چه می دانید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هر گردشگری که به بانکوک سفر کند می تواند تفریحات جذابی را تجربه کند.پایتخت تایلند یکی از شهرهای پر توریست جهان به شمار می رود. با این حال تفریحات عجیب و غریبی در این شهر وجود دارد که همه گردشگران از آن مطلع نیستند. الفبای سفر این تفریحات را به شما معرفی می کند.

بازدید از موزه بیمارستان سیریراج Siriraj Medical Museum

موزه بیمارستان سیریراج بانکوک که یک موزه پزشکی است مکان ترسناکی است و برای گردشگرانی که به دنبال هیجان و یا چیزهای ترسناک هستند میتواند جذاب باشد. این مکان شامل 6 موزه عجیب است که شامل پزشکی قانونی، آناتومی، انگل شناسی، تاریخ پزشکی و پاتولوژی است.

قسمتهای از بدن کودکان، نوزادن، حیوانات، اسکلت و عکسهایی از کالبد شکافی در این موزه قرار دارد که برای گردشگران بسیار شوک آور و چندش آور خواهد بود. هزینه بازدید از این موزه برای گردشگران تور بانکوک بهار 98 حدود 6 دلار می باشد.

موزه پزشکی بیمارستان سیریراج،بانکوک-الفبای سفر

خرید در بازار مواد غذایی Khlong Toei

با کمی رانندگی از خیابانها و مراکز تجاری لوکس شهر به قسمت زاغه نشین بانکوک خواهید رسید که مردم کم درآمد در آنجا زندگی می کنند. در این محله فقر نشین و قدیمی، بزرگترین بازار مواد غذایی به نام Khlong Toei قرار دارد که در آن محصولات تازه، گوشت و غذاهای دریایی به فروش می رسند.

در آنجا جوجه های کشتار شده در قفسه هایی پر از یخ برای فروش قرار دارند. این منطقه زاغه نشین بانکوک یکی از جالبترین مناطق در شهر برای گردشگران تور بانکوک تعطیلات خرداد 98 است که برای عکاسی و همچنین خرید مواد غذایی ارزان قیمت جای متفاوتی می باشد.

بازار مواد غذایی Khlong Toei،بانکوک-الفبای سفر

نوشیدن قهوه در کافه گربه ها Caturday Cat Café

مسلما اگر از وجود کافی شاپ حیوانات خانگی به خصوص گربه در بانکوک و نوشیدن قهوه همراه با نوازش و بازی با این حیوان مطلع شوید شگفت زده خواهید شد. افرادی که علاقه مند به گربه ها هستند می توانند در سفر تور بانکوت تعطیلات سال نوی میلادی به کافه گربه ها Caturday بروند و همراه با خوردن کیک و قهوه به تماشا یا نوازش گربه های این کافه بپردازند.

علاوه بر کافه گربه ها، کافی شاپ husky café نیز از دیگر کافه حیوانات است که در بانکوک قرار دارد که برای دوستداران حیوانات حتما جذاب خواهند بود. در گوشه و کنار این شهر تعدادی زیادی از این کافی شاپ ها را می توانید پیدا کنید.

کافه گربه ها Caturday،بانکوک-الفبای سفر

دیدن گورستان هواپیما بانکوک

در شرق بانکوک در منطقه Ramkhamhaeng لاشه هواپیمایی وجود دارد که در اطراف آن تکه های از بال هواپیما و قطعات آن قرار دارند. این لاشه هواپیما که محل زندگی 3 خانواده تایلندی است به گورستان هواپیما در بانکوک شهرت دارد.

این خانوادها در میان بالها، کابین و لاشه رها شده این هواپیمای قدیمی زندگی می کنند. در اطراف این محل قطعاتی دیگر از هواپیما قابل مشاهده است و ساکنین آن وسایل شخصی خود را در داخل آنها قرار داده و در داخل این هواپیما زندگی می کنند. در تور بانکوک لحظه آخری می توانید از گورستان هواپیمای این شهر دیدن کنید. برای شروع سفر بلیط پرواز بانکوک را رزرو کنید.

گورستان هواپیما-بانکوک،الفبای سفر

تجربه غذا خوردن در تاریکی

خوردن غذا آن هم در تاریکی می تواند بسیار جالب و جذاب باشد. کاری که شما می توانید در رستوران Sheraton Grande Sukhumvit تجربه کنید. اینجا رستورانی است که در شب برای خوردن شام در تاریکی به آنجا می روند و تجربه جدیدی کسب می کنند، جایی که تمام توجه خود را به خوردن و مزه کردن غذا اختصاص می دهید.

این رستوران این شانس را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از حس چشایی، بوییدن و لمس کردن غذا از خوردن آن لذت ببرید. انواع غذاهایی آسیایی، اروپایی، غذای گیاهخوارن و غذای سوپرایزی که به انتخاب کارکنان برای شما سرو می شود را در این محل می توانید امتحان کنید.گردشگران تور ارزان بانکوک از روز سه شنبه تا شنبه از ساعت 7 عصر به بعد می توانند به  این رستوران رفته و در یک اتاق سیاه و سفید در تاریکی شام میل کنند.

رستوران Sheraton Grande Sukhumvit.بانکوک-الفبای سفر

گردش در پارک مارمولکها Lumpini Park

پارک Lumpini بانکوک  مانند باغ گل رز بانکوک یکی از محبوب ترین پارکها در این شهر است که در آنجا انواع تجهیزات ورزشی، دریاچه، کتابخانه و وسایل بازی برای کودکان وجود دارد، اما چیزی که این پارک را منحصر به فرد کرد این است که این پارک محل زندگی 400 مارمولک است، خزنده هایی که از ماقبل تاریخ تا به امروز وجود داشتند.

با اینکه مقامات حفاظت از حیاط وحش تایلند تلاش کردند تا این محیط را پاک سازی کنند ولی تعداد زیادی از این مارمولکها در دریاچه ها، حوضچه ها و اطراف پارک دیده شده اند. این مارمولکها اندازه یک کورکودیل جوان هستند که در هنگام بازدید در تور ارزان بانکوک آنها را مشاهده خواهید کرد و بهتر است که زیاد به آنها نزدیک نشوید.

پارک مارمولکها Lumpini،بانکوک-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt