تفریحات جذاب شبانه استانبول

تفریحات جذاب شبانه استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 دی ، 1401

تفریحات جذاب شبانه استانبول

استانبول شهری است که ترکیبی از فرهنگ شرق و غرب را در خود نهفته است و زمانی که خورشید در این شهر غروب می کند از مناظر گرفته تا مراکر خرید همه چیز جذاب تر می شود. اما چه تفریحات سرگرم کننده در استانبول در شبهنگام در انتظار شماست؟ با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آیا بلیط هواپیما استانبول خود را تهیه کرده اید و خود را برای یک سفر خاطره انگیز آماده کرده اید؟ این را بدانید که استانبول شهری است که ترکیبی از فرهنگ شرق و غرب را در خود نهفته است و زمانی که خورشید در این شهر غروب می کند از مناظر گرفته تا مراکر خرید همه چیز جذاب تر می شود. اما چه تفریحات سرگرم کننده در استانبول در شبهنگام در انتظار شماست؟ با الفبای سفر همراه باشید.

گشت و گذار با کشتی استانبول

 منارهای مسجد ایاصوفیه و گنبدهای مسجد سلیمانیه در شب چشم انداز افسانه ای به استانبول می بخشند و بهترین جا برای تماشای آنها عرشه کشتی است. می توانید در تنگه مشهور بسفر سوار بر یک کشتی و یا قایق شده و در یک مسیر آبی جذاب از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. انعکاس نور بر روی عرشه کشتی و روی سطح آب زیبایی چشم انداز را دو چندان می کند، همچنین انواع غذا و نوشیدنی را می توانید بر روی عرشه کشتی امتحان کنید و همراه با موزیکهای زنده و شاد یک شب پر هیجان را برای خود بسازید.

گشت و گذار با کشتی

تماشای رقص سماع دراویش استانبول

رقص درویش های چرخان در استانبول و البته ترکیه از شهرت زیادی برخوردار است. رقص و چرخیدن درویشان سماع نام دارد که دارای فلسفه عرفانی بوده و یک مراسم مذهبی است. می توانید یک شب بلیط تماشای این مراسم را تهیه کنید. موزه ی گالاتا مولوی و یا سالن تئاتر hodjapasha از مکانهای برگزاری این مراسم هستند. این مرکز تاریخی، محل برگزاری رقصهای سنتی ترکی و همچنین مراسم سماع درویشان است. این مراسم شنبه، یکشنبه دوشنبه، چهارشنبه وجمعه ساعت 19:30 اجر می شود. این مکان جایی برای دیدن تجربیات "عرفانی" درویش ها است. در سفر با تور استانبول ارزان حتما از این مراسم مذهبی و عرفانی بازدید کنید.

تماشای رقص سماع در استانبول

قدم زدن بر پل گالاتا استانبول

این پل شگفت انگیز مانند رنگین کمانی است که می توانید با راه رفتن بر روی آن همزمان دو قاره آسیا و اروپا را مشاهده کنید. در دو طرف پل گالاتا نیز دو اسکله‌ی امینونو و کاراکوی قرار گرفته اند. در طول روز ماهیگیران بر روی پل به صید ماهی می پردازند اما این پل در شب به دنیای اسرار آمیزی تبدیل می شود. تماشای مناظر اطراف اسکله و آب زلال و هیاهوی مردم بر روی پل گالاتا بسیار لذت بخش است همچنین می توانید انواع غذاهای ارازن استانبول در این محل را می توانید امتحان کنید. اگر در هنگام قدم زدن نیز کمی احساس کردید نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه ترک بر روی این پل تاریخی شگفت انگیز یک حس لذت بخش را برای شما در تور استانبول تعطیلات خرداد به وجود می آورد.

قدم زدن در استانبول

دیدن رقص نور فوارهای پارک سلطان احمد

زمانی که خورشید غروب می کند، پارک سلطان احمد Sultanahmet که بین مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی( مسجد سلطان احمد) قرار دارد بهترین محل برای تماشای رقص فواراهای رنگی است. وقتی که در فصل تابستان به استانبول سفر می کنید بهترین زمان است تا از دیدن این نمایش نورهای رنگی به همراه خوردن یک بستنی خوشمزه لذت ببرید. تلفیق فضای سنتی و مدرن در کنار جنب و جوش مردم در شب در این پارک زیبا به همراه فضای دل انگیز و هوای مطلوب که از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود، همه چیز را برای تفریح شبهنگام استانبول کامل می کند.

رقص نور در مسجد آبی

شبی هیجان انگیز در Sortie کلاب

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز و شاد در شبهای استانبول، رفتن به Sortie کلاب است. این محل پر است از غذاهای خوشمزه و لذیذ با کیفیت عالی به همراه موسیقی زنده و شاد و نمایشهای سرگرم کننده و جذاب. علاوه بر آن 7 رستوارن مختلف در این محل وجود دارد که به دلخواه می توانید انتخاب کنید. گذراندان یک شب در Sortie کلاب یک تجربه منحصر به فرد برای مردم محلی و گردشگران تور نوروزی استانبول می باشد.

تفریح در کلاب های استانبول

🔍 سوغات استانبول

🔍 راهنمای سفر به استانبول

🔍 راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt