6 مکان تفریحی جذاب در شب

6 مکان تفریحی جذاب در شب

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 آذر ، 1397

6 مکان تفریحی جذاب در شب

همیشه هم در روز نباید سراغ گشت و گذار و تفریح در سفرهای مختلف رفت. تفریحات شبانه نیز طرفدان زیادی دارد. جاذبه هایی در برخی از کشورها هستند که بازید از آنها فقط در شب لذت بخش و هیجان انگیز است. با همراهی الفبای سفر با این جاذبه ها آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

همیشه هم در روز نباید سراغ گشت و گذار و تفریح در سفرهای مختلف رفت. تفریحات شبانه نیز طرفدان زیادی  دارد. جاذبه هایی در برخی از کشورها هستند که بازید از آنها فقط در شب لذت بخش و هیجان انگیز است. با همراهی الفبای سفر از با این جاذبه ها آشنا شوید.

تماشای فیلم در فضای باز،آتن

یکی از لذت بخش ترین کارها، تماشای فیلم در فضای باز است، اما تماشای فیلم به ویژه در شب لذت آن را دوچندان می کند. سینماهای فضای باز زیادی در اروپا وجود دارد اما، یکی از بهترین گزینه کشور یونان است. یکی از بهترین سینماهای فضای باز این کشور، سینمای تیسو در آتن و همچنین سینمای کمری در سانتورینی می باشند. در سفر به اروپا در تابستان به خصوص در ماه مرداد، این حس لذت بخش را تجربه کنید.

تماشای فیلم در فضای باز،آتن-الفبای سفر

گشت و گذار در بازار خیابانی، هنگ کنگ

گشت و گذار در  بازار خیابانی هنگ کنگ که یکی از پر طرفدارترین بازارهای خیابانی جهان است در سفر خود فراموش نکنید. جالب است بدانید این جای دیدنی، محل فیلم برداری بسیاری از فیلم های سینمایی بوده است. معامله گران، پیشگویان، خوانندگان اپرا، عتیقه جات و لباس های رنگارنگی در سراسر این بازار قابل مشاهد هستند. خوردن یک غذاهای سنتی و محلی و تماشای جشن های مختلف خیابانی از دیگر مواردی است که در این بازار خیابانی می توانید تجربه کنید.

بازار خیابانی، هنگ کنگ-الفبای سفر

پینت بال در شب، آریزونا

برای اینکه شب مهیج و متفاوتی داشته باشید بازی پیت بال در آریزونا در شب یکی از بهترین گزینه ها است. این بازی در فضای باز و طبیعی طراحی شده تا تجربه هیجان انگیز این بازی را دو چندان کند. اگر در آمریکا هستید و به دنبال سرگرمی متفاوت هستید بازی پیت بال در شب را فراموش نکنید.

پینت بال در شب، آریزونا-الفبای سفر

بازدید از موزه فضای باز،سوئد

اولین موزه سر باز در دنیا موزه اسکانسم در سوئد است که در سال 1891 تاسیس شد. تاریخ 5 قرن کشور سوئد در این موزه به خوبی نمایش داده شده است که بهترین محل برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ مردم این کشور است. علاوه بر بازدید از این موزه متفاوت، خوردن یک غذای سنتی و دیدن لباس های قدیمی این کشور را از نباید از دست داد.

موزه فضای باز،سوئد-الفبای سفر

سونا در شب، فلاند

سونا در فرهنگ مردم فلاند نقش مهمی دارد و دارای مزایای روحی و جسمی زیادی است.  اگر از طرفدارن سونا هستید و از اینکه در سونا باشید لذت برده و احساس آرامش در شما به وجود می آید، در سفر به کشور فلاند ، تجربه سونا به ویژه در شب را در این کشور حتما در برنامه های تفریحی خود قرار دهید.

سونا در شب، فلاند-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt