8 مقصد گردشگری فوق العاده ناشناخته

8 مقصد گردشگری فوق العاده ناشناخته

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 آذر ، 1397

8 مقصد گردشگری فوق العاده ناشناخته

دنیا سراسر دارای جاهای دیدنی، زیبا، تاریخی یا حتی مرموز و ترسناک است که بازدید آنها برای خیلی از افراد گردشگر می تواند یک ماجراجویی جذاب باشد. با همراهی الفبای سفر، از میان تمامی مناطق دیدنی دنیا، قصد داریم چند مقصد ناشناخته را معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دنیا سراسر دارای جاهای دیدنی، زیبا، تاریخی یا حتی مرموز و ترسناک است که بازدید آنها برای خیلی از افراد گردشگر می تواند یک ماجراجویی جذاب باشد. با همراهی الفبای سفر، از میان تمامی مناطق دیدنی دنیا، قصد داریم چند مقصد ناشناخته را معرفی کنیم.

1.روستای پوپی یا خانه ملبان زبل،مالت

دهکده پوپی با خانه های رنگارنگ و چوبی در خلیج آنکور و جزیره مالت  قرار دارد.مردم محلی این دهکده را پناهگاه شیرین نامیده، محلی که شخصیت ملبان زبل در آنجا زندگی کرده و با قدمت 33 ساله خود در حال حاضر خالی از سکنه است.
توریست ها که از این محل بازدید می کنند با یک نوستالژی قدیمی مواجه می شوند و با دیدن فضای زیبای این محل به همراه انواع تفریحات و چشم اندازه کم نظیر لحظات خوشی را سپری می کنند.

روستای پوپی یا خانه ملبان زبل،مالت-الفبای سفر

2.سرزمین سرخ دانگ،چین

این منطقه بی نظیر در شهرXintian در چین قرار دارد. خاک این منطقه دارای اکسید آهن و مواد معدنی است که رنگ قرمز تولید می کند و به این دلیل برخی گیاهانی که رشد می کنند قرمز رنگ هستند و به زیبایی هر چه بیشتر این منطقه می افزایند. ترکیب رنگ سرخ در میان طبیعت سرسبز این منطقه زیبایی منحصر به فردی به وجود آورده است.

سرزمین سرخ دانگ،چین-الفبای سفر

3.روترا، نیوزلند

 شهر روترا به همراه چشمه های آب گرم روترا، حوض های لجنی و دریاچه های خروشان واقع در نیوزلند، به همراه طبیعت سر سبز و جنگل های بومی این محل، جای بسیار جذابی برای هر گردشگری است. همچنین بهترین نقاط نیوزیلند برای دیدن اجراهای سنتی این قوم و آشنایی در تاریخ و فرهنگ سنتی مردم این مرز و بوم است.

روترا، نیوزلند-الفبای سفر

4.لاس لاجاس،کلمبیا

لاس لاجاس یک کلیسای کهن با معماری باشکوه و زیبای عصر گوتیک است که به عنوان معجزه ی خدا در بیابان شهرت دارد. این کلیسا شگفت انگیز در رود گاییتاراو در نزدیکی شهر ایپیالس قرار گرفته شده است و افسانه های بسیاری در مورد آن وجود دارد. صخره های سر سبز و آبشاری خروشان، زیبایی و جذابیت این محل را دو چندان کرده است.

لاس لاجاس،کلمبیا-الفبای سفر

5.رود خانه پله ای سومک چامپی، آمریکا

 این رودخانه دیدنی در بین جنگل های سر سبز در منطقه آلتا وراپاز در گواتما در آمریکای مرکزی  قرار دارد که به رودخانه پله ای شهرت دارد.رودخانه ی سومک چامپی  در واقع یک نوع رودخانه  با تراس های آبرفتی تلقی می شود. این رودخانه پله ای با چشم انداز سر سبز اطرافش محل بسیار زیبایی برای مجذوب کردن هر گردشگری است.

رود خانه پله ای سومک چامپی، آمریکا-الفبای سفر

6.آیسولا بلا ،ایتالیا

از یک میان سنگهای ناپایدار در بی برکه ماگیور ایتالیا، ایسولا بلا تبدیل به باغ و کاخ تماشایی شد. علاوه بر کاخ باشکوه، باغ های سر سبز اطراف این نقطه از ایتالیا دارای شهرت زیادی است.

آیسولا بلا ،ایتالیا-الفبای سفر

7.دریاچه هیلر، استرالیا

این دریاچه صورتی رنگ  در میانه میدل آیلند در جنوب غربی استرالیا و جوار اقیانوس هند قرار دارد و یکی از مهم ترین معادن نمک در جهان به شمار می رود. دریاچه هیلتر دارای ۶۰۰ متر طول و ۲۵۰ متر عرض بوده و دور تا دورش آن را شن و ماسه  در برگرفته است. علت اصلی صورتی شدن آب این دریاچه هنوز مشخص نیست. رنگ زیبای این دریاچه و وجود زمین‌های جنگلی متراکم ودرختان اوکالیپتوس چشم اندازه کم نظیری به این منطقه بخشیده است.

دریاچه هیلر، استرالیا-الفبای سفر

8.شکاف سیلفرا ،ایسلند

ایسلند تنها کشوری است که بین  2 قاره قرار دارد و شکاف سیلفرا نیز در محل تلاقی در آمریکای شمالی و  اوراسیا قرار دارد. منظره زیر آب  این محل حدود ۱۰۰ متر است و محلی برای غواصی در میان آب های کریستالی است. تابش نور خورشید در میان آبها و لمس کردن  صفحات قاره ای آمریکای شمالی و اروپا به خاص بودن این پدیده افزوده است.  

شکاف سیلفرا ،ایسلند-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt