6 هتل ارزان استانبول را بشناسید

6 هتل ارزان استانبول را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 دی ، 1401

6 هتل ارزان استانبول را بشناسید

برای سفر به استانبول اگر الویت شما تفریح و گشت و گذار است، بهتر است محل اقامت خود را ارزان و مناسب انتخاب کنید و بهترین گزینه، انتخاب هتلی است که دسترسی آن به جاهای دیدنی راحت و آسان باشد. برای آشنایی با هتل های ارازن استانبول با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سفر به هر شهری و بازدید از جاذبه ها و امتحان کردن غذاهای خوشمزه نیازمند صرف هزینه است. برای سفر به شهر استانبول ،اگر الویت شما تفریح و گشت و گذار و لذت بردن است بهتر است محل اقامت خوب را جای ارزان و مناسب انتخاب کنید و بهترین گزینه، انتخاب هتلی است که دسترسی آن به جاهای دیدنی راحت و آسان باشد تا حتی بدون استفاده از وسایل نقلیه و پیاده  نیز به دیدن جاذبه های گرشگری بروید. برای آشنایی با هتل های ارازن استانبول با الفبای سفر همراه باشید.

1.هتل ادا استانبول

هتل ادا در قلب شهر استانبول در نزدیکی مسجد آبی قرار دارد. این مسجد دارای اتاق های بزرگ به همراه تراس بوده و با چشم انداز زیبا به مسجد سوکولو و دریای مرمره یک مزیت خوب حساب می شود.از امکانات هتل ادا می توان به تهویه مطبوع،جکوزی و سرو صبحانه سنتی ترکی اشاره کرد. فاصله این هتل 3 ستاره با جاذبه های گردشگری استانبول مانند کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه تنها چند دقیقه است.این هتل گزینه مناسبی برای اقامت می باشد.

هتل ادا استانبول-الفبای سفر

2.هتل پکس استانبول

هتل پکس در منطقه بی اوفلو واقع شده است. فرودگاه آتاتورک در 14 کیلومتری این هتل قرار گرفته است که این کوتاهی مسیر یک مزیت محسوب می شود.این هتل به تعدادی از جاذبه ها بسیار نزدیک و قابل دسترسی است. بازدید از کلیسای سنت آنتونی تنها با چند دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است، میدان تکسیم نیز در نزدیکی هتل پکس قرار دارد.

از دیگر جاذبه های که در نزدیکی این هتل قرار دارند که حتی بدون وسیله نقلیه قابل دسترسی هستند می توان به برج گالاتا و خیابان استقلال اشاره کرد. اتاق های این هتل 3 ستاره رو به باغ  زیبایی و همراه با صبحانه است که خوردن صبحانه به همراه تماشای مناظر اطراف بسیار لذت بخش است. می توانید انواع غذاهای محلی را در رستوران های ترکی اطراف هتل پکس را در تور لحظه آخری استانبول می توانید امتحان کنید.

هتل پکس استانبول-الفبای سفر

جای ما را در بهترین مکان های استانبول خالی کنید!

3.هتل ویزیون سیتی استانبول

این هتل 3 ستاره در منطقه فاتح استانبول و چند قدمی مسجد آبی و ایاصوفیه قرار دارد، همچنین در نزدیکی آن، ایستگاه تراموای سمبرلیت و حمام تاریخی برای بازدید وجود دارد.این هتل دارای اتاق های تمیز به همراه تلویزیون،تهویه،یخچال کوچک و یک حمام اختصاصی است.برای رفتن به بازار بزرگ استانبول تنها نیاز به چند دقیقه پیاده روی دارید، همچنین هتل ویزیتون سیتی در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. در تور استانبول ارزان در این هتل اقامتی خوش خواهید داشت.

هتل ویزیون سیتی استانبول-الفبای سفر

4.هتل کالیفرنیا استانبول

هتل 3 ستاره کالیفرنیا واقع در منطقه فاتح سلطان احمد استانبول است که فاصله کوتاهی تا باسیلیکای سیترن دارد. لابی آن هتل شیک و دارای مبلمانی به سبک معاصراست و محیطی مناسب برای صرف یک فنجان قهوه و یا مطالعه است. نمای خارجی آن نیز تراس های زیبایی به سبک فرانسوی دارد. اتاق های هتل دارای فای وای رایگان ،حمام اختصاصی و تلویزیون هستند.

هتل کالیفرنیا در 500 متری بازار بزرگ استانبول قرار دارد که یک مزیت خوب محسوب شده و به راحتی با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این بازار دسترسی داشته باشید.

هتل کالیفرنیا استانبول-الفبای سفر

5.هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول

هتل اکسپرس اینچی در 3 کیلومتری فرودگاه  آتاتورک و در محله کوچکچکمجه واقع شده است که بعد از تهیه بلیط هواپیما استانبول، بعد از پرواز خود با فاصله چند دقیقه به هتل می رسید، همچنین در نزدیکی آن مرکز نمایشگاهی سی ان آرقرار دارد.
 سرو صبحانه این هتل به سبک بوفه است. کافه ها و رستوران های فراوانی نیز در اطراف هتل وجود دارند که می توانید یک غذای ترکی محلی را در آن سفارش دهید. در ۱۶ کیلومتری هتل، مرکز کنگره هالیک و در ۱۴ کیلومتری مسجد سلیمانیه برای بازدید وجود دارد.
 امکانات هتل های این هتل، یک تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز و برخی از اتاق ها دارای یک فضای نشیمن برای استراحت هستند. نمای برخی از اتاق های اکسپرس نیز رو به باغ و شهر است.

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول-الفبای سفر

6.هتل گلدن گالاتا استانبول

 محل قرار گیری هتل گلدن گالاتا استانبول از بهترین هتل های استانبول و در ۳۵۰  متری برج مشهور گالاتا و ۳۰۰ متری ایستگاه تراموا طوفان است و منطقه تاریخی سلطان احمد نیز در نزدیکی آن قرار دارد. در اطراف این هتل رستوارن های بین المللی و محلی  و فست فود های مختلفی وجود دارد که با چند قدم پیاده روی قابل دسترسی است، همچنین مغازه ها و گالری های معروف نیز در نزدیکی این محل قرار دارد.فرودگاه آتاتورک نیز در 20 کیلومتری این هتل است. برای بازدید از سایر جاذبه ها و استفاده از متروريال ایستگاه متروی شیشانه در مجاور این هتل قرار دارد.این هتل شیک استانبول،دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت ،یخچالی کوچک و کتری برقی است.

هتل گلدن گالاتا استانبول-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt