5 روش سفر کم خرج ولی لوکس

5 روش سفر کم خرج ولی لوکس

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

5 روش سفر کم خرج ولی لوکس

مواقعی هست که برخی تصمیم به سفر می گیرند و در حین لذت بردن از سفر، قصد ولخرجی هم ندارند. این به معنی خوابیدن در چادرها در خیابان و یا خوردن غذاهای خیابانی نیست. ما به شما چند راهکار معرفی می کنیم تا در عین ولخرجی نکردن یک سفر لوکس داشته باشید. با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در مواقعی هست که برخی از افراد تصمیم به سفر می گیرند و در حین اینکه می خواهند از سفر خود لذت ببرند قصد ولخرجی کردن هم ندارند. به بیان دیگر می توانید یک مسافرت اقتصادی ولی لذت بخش داشته باشید  و این به معنی خوابیدن در چادرها در خیابان و یا خوردن غذاهای خیابانی نیست. ما به شما چند راهکار معرفی می کنیم تا در عین ولخرجی نکردن یک سفر لوکس داشته باشید. با الفبای سفر همراه باشید.

خانه اجاره کنید

زمانی که با تور به کشورهای مختلف سفر می کنید مانند تور دبی می توانید کلی هزینه کنید و در هتل لوکس اقامت کنید. اما اگر قصد دارید به جای هزینه اضافه یک مکان راحت را برای اقامت انتخاب کنید میتوانید در شهر مورد نظرتون یک خانه اجاره کنید ،حتی یک خانه بزرگ با استخر و همه امکانات موجود که خیلی از رزرو هتل نیز به صرفه تر است. در سایت های مانند Airbnb و Homeaway  انواع خانه های که اجاره داده می شوند را مشاهد کنید و با توجه به میزان بودجه خود یک خانه اجاره کنید.

روشهای سفر کم خرج ولی لوکس-الفبای سفر

رزرو بلیط هواپیما در زمان مناسب

بعد از پیدا کردن کشور مقصد برای سفر قبل از هر چیزی رزرو بلیط هواپیما را مد نظر داشته باشید. تاریخ سفر را از قبل مشخص کنید و برای تهیه بلیط ارزان در زمان مناسب اقدام کنید. مثلا برای تور هند بهار 97 اینکه در کدام روز هفته قصد رزرو بلیط هواپیما را دارید، از اهمیت زیادی بر خوردار است. اواسط هفته معمولا بهترین زمان برای تهیه بلیط هواپیما است زیرا اواخر هفته که موقع تعطیلات است بهای بلیط ها گران می شود.

روشهای سفر کم خرج ولی لوکس-الفبای سفر

انتخاب هتل های بوتیک

یک راهکار دیگر برای داشتن سفر کم هزینه ولی خوب و لوکس این است که برای محل استراحت خود که هم بزرگ باشد هم شیک، هتل های بوتیک را انتخاب کنید. انتخاب این هتل ها علاوه بر هزینه کم باعث دسترسی آسان به سرویس های مختلف می شود و از سوی دیگر از امکانات بیشتری نیز استفاده می کنید.

هتل های بوتیک-الفبای سفر

۵۰-۵۰ بودن

به معنی انتخاب درست برای صرف کردن هزینه در سفر می باشد. اگر به دنبال این هستید که سفر بسیار لذت بخشی داشته باشید و از انواع جاذبه های گردشگری آن کشور  بازدید کنید پس بهتر است به جای خوردن  یک غذای گران قیمت، غذای معمولی را انتخاب کنید و یک محل اقامت لوکس را جایگزین یک محل معمولی کنید و در رفت و آمد هایتان فعالیت های رایگان را انتخاب کنید و به این صورت نصف هزینه دیگر را شاهانه سفر کنید و از تفریح کردن در آن کشور خاطرات خوشی برای خود بسازید.

الویت ها را در نظر بگیرید

برای داشتن سفر اقتصادی باید الویت ها را در ذهن خود داشته باشید. اینکه در سفر چه چیزی شما را بیشتر راضی می کند و از اهمیت بیشتری برخوردار است و پس از آن تصمیم بگیرید برای انجام آنها بیشتر هزینه کنید.  برای مثال اگر از هتل فقط به عنوان یک خوابگاه استفاده می کنید می توانید برای انجام کاری که خوشحالتان می کند پول خرج کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt