5 هتل ارزان آنتالیا

5 هتل ارزان آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 دی ، 1401

5 هتل ارزان آنتالیا

با توجه به بودجه، خیلی از افراد به دنبال یک سفر اقتصادی و رزرو هتل ارزان در آنتالیا هستند. با الفبای سفر همراه باشید تا با چند هتل ارزان و مناسب درآنتالیا آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

 اگر به عنوان کشور مقصد را ترکیه انتخاب کرده اید، آنتالیا یکی از شهرهای پر طرفدار است. قبل از سفر به طور قطع به دنبال محلی برای اقامت خود هستید. با توجه به بودجه، خیلی از افراد به دنبال یک سفر اقتصادی و رزرو هتل ارزان در آنتالیا هستند. با الفبای سفر همراه باشید تا  با چند هتل ارزان و مناسب درآنتالیا آشنا شوید.

1.هتل باکوس پانسیون

هتل باککوس پانسیون از هتل های خوب و ارزان می باشد که در مرکز شهر آنتالیا واقع شده و در اطراف آن ساختمان‌های تاریخی و قدیمی و دیوار شهر باستانی آنتالیا وجود دارد. این هتل دارای اتاق هایی با دکوراسیون جذاب و مناظر رو به دریا است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر است و از ویژگی های مثبت آن  می توان دسترسی آسان و راحت به جاذبه ها گردشگری آنتالیا اشاره کرد. به دروازه هادریان، خیابان آتاتورک در فاصله بسیار نزدیک هتل باککوس پانسیون قرار دارد، همچنین  به ساحل مرمرلی و بندر کالیچی تنها با چند دقیقه پیاده روی خواهید رسید. این هتل 3 ستاره و دارای 14 اتاق است. موزه‌ی اسباب بازی آنتالیا،کوچه چترها و کمی بالاتر، میدان (برج) ساعت در نزدیکی هتل باککوس پانسیون قرار دارند.

هتل باکوس پانسیون آنتالیا-الفبای سفر

2.هتل آنتالیا پالاس

هتل آنتالیا پالاس هتل 3 ستاره ، میان رده و دارای 50 اتاق است. تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی بوده و برخی از اتاق چشم اندازه رو به دریای مدیترانه و برخی دیگر نیز چشم انداز رو به کوهستان و باغ های اطراف را دارند. غذاها را هم به صورت منو، هم بوفه در رستوران سرو می شوند همچنین مسافران می توانند  از فضای باز محیط لذت برده و در کنار استخر اختصاصی هتل غذای خود را صرف کنند.
فصله هتل آنتالالیا پالاس تا مرکز شهر 3 کیلومتر و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد. مکان های گردشگری آتنالیا  و مراکز خرید آنتالیا در شعاع یک کیلومتری این هتل قرار دارند. با رزرو تور لحظه آخری آنتالیا می توانید از اقامت در این هتل لذت ببرید.

هتل آنتالیا پالاس-الفبای سفر

3.هتل گرند میرامور

یکی دیگر از هتل های ارزان آنتالیا، هتل 3 ستاره گرند میرامو است که دارای 134 اتاق می باشد و در شهر کمر آنتالیا واقع شده است.  این هتل دارای امکانات ورزشی ، استخر رو باز، سونا، ماساژ، سالن ورزشی، تنیس روی میز و زمین بازی مخصوص کودکان است. وعدهای غذایی این هتل  نیز به صورت بوفه در رستوران هتل سر می شوند.
 در فاصله چند قدمی هتل گرند میرامو ساحل وجود دارد و تا مرکز شهر کمر 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا نیز 50 کیلومتر فاصله است.

هتل گرند میرامور آنتالیا-الفبای سفر

4.هتل لارا هادریانوس

این هتل دارای استخر سر باز با سرسره‌های آبی و زمین بازی برای کودکان، باغ و سالن اجتماعات است. از دیگر امکانات هتل می توان به حمام ترکی ، سونا، خدمات ماساژ، موسیقی زنده و انواع نمایش‌ها هفته‌ایاشاره کرد. هتل لارا هاردیانوس  یک  هتل‌ میان رده سه ستاره  و با 132 اتاق  در آنتالیا است.
صبحانه نیز به صورت منوی باز و بوفه در رستوان سرو می شود و سایر غذاهای خوش طعم مانند کباب، ماهی و غذاهای گریل برای ناهار و شام نیز در رستوان هتل هتل لارا هاردیانوس  وجود دارد. از هتل تا ساحل تنها نیاز به چند دقیقه پیاده روی است و در 9 کیلومتری فرودگاه انتالیا و در 11 کیلومتر مرکز شهر وجود دارد.

هتل لارا هاردیانوس-الفبای سفر

5.هتل دنیژان

هتل دنیژان آنتالیا یک هتل 2 ستاره و اقتصادی است. دارای 24 اتاق بوده و سرویس دهی مناسب است. این هتل در غربی ترین قسمت آسیا و در نزدیکی دریا قرار دارد که چشم اندازه زیبای دریای اژه یکی از ویژگی های خوب هتل دنیژان است. پنجره ها این هتل بزرگ بوده همچنین تراس ها آن نیز روی به  روی دریا قرار دارد که منظر زیبای آن قابل مشاهده است.برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن هستند. در تراس این هتل صبحانه روستای متنوع سرو می شود و برای سایر وعده های غذایی، در رستوان هتل دنیژان می توانید غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. در 45 کیلومتری این هتل مرکز شهر آیواچیک (Ayvacik) و در 100 کیلومتری نیز فرودگاه چناق‌ قلعه قرار دارد.

هتل دنیژان آنتالیا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt