بی نظیرترین مقصد های گردشگری آسیا برای بهترین سفر

بی نظیرترین مقصد های گردشگری آسیا برای بهترین سفر

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 مهر ، 1398

بی نظیرترین مقصد های گردشگری آسیا برای بهترین سفر

کشورهای آسیایی دارای بی نظیرترین جاذبه های گردشگری خارجی می باشند. در این مطلب برخی از بی نظیرترین مقصد های گردشگری آسیا برای بهترین سفر را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هنگامی که صحبت از سفر در تعطیلات می شود، قطعا سفرهای خارجی یکی از مناسب ترین گزینه هایی است که به نظر هر فردی می رسد. مقصد این سفر هرکجای دنیا می تواند باشد. اما کشورهای آسیایی دارای بی نظیرترین جاذبه های گردشگری خارجی می باشند. در این مطلب برخی از بهترین جاذبه های گردشگری که در قاره آسیا پراکنده شده اند را به شما عزیزان معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مکان های دیدنی آسیا، بوتان در شرق هیمالیا

جزیره پنانگ، نگین مالزی

اولین پیشنهاد ما سفر به جزیره ی زیبای پنانگ واقع در ساحل غربی مالزی با تور کوالا پنانگ می باشد. این جزیره قبله گاهی برای دوستداران غذا و معماری است. جورج تاون، شهر اصلی جزیره پنانگ، به دلیل داشتن یک منظره شهری پویا که توسط معماری استعماری انگلیس، معابد بودایی و خانه های مجلل چینی تزیین شده است، یک مقصد گردشگری ایده آل را ایجاد می کند. این شهر ساحلی به عنوان یکی از مقصد های غذایی برتر جهان شناخته شده است و غذاهای ترکیبی از غذاهای مالایی، چینی و هندی در این شهر سرو می کنند. شما می توانید غذاهایی مانند هوکین می (نودل خردل خرد شده) و روتی کان (یک غذای نان مسطح تحت تأثیر غذاهای هندی با ادویه دال یا کاری) را پس از بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری مالزی در جزیره زیبای پنانگ، میل کنید.

ساحل زیبای جزیره پنانگ در مالزی

راجستان هند، سرزمین پادشاهان و رنگ ها

راجستان منطقه ای کویری در شمال غربی هند می باشد که از دیرباز سرزمین پادشاهان و رنگها به حساب می آمده است. اکثر گردشگران تور هند، بازدید از رنگین کمان را از ناحیه مرجع که جیپور می باشد و به شهر صورتی معروف است، شروع می کنند. جیپور که به دلیل بناهای منقوش شهر قدیمی نامگذاری شده است، راجستان را به بهترین وجه با کاخ های زینتی، بازارهای پر زرق و برق و قلعه کهربا که در فهرست یونسکو ثبت شده است، معرفی می کند. یک گذر عمیق تر شما را به جودپور (شهر آبی)، اودایپور (شهر طلایی) و راندامبور تایگر (Ranthambore Tiger)، که در آن ببرهای سلطنتی بنگال بر این کشور حاکم هستند، می برد.

راجستان هند

چیانگ رای، تایلند

در نزدیکی مثلث طلایی (مجاورت تایلند، میانمار و لائوس) در شمال تایلند، شهر چیانگ رای تقریبا تحت الشعاع همسایه خود یعنی چیانگ مای قرار دارد. اما برای گردشگران تور تایلند که از مناظر طبیعی لذت می برند و به دنبال منطقه ای آرام هستند بسیار مناسب می باشد. در میان نکات قابل توجه اطراف شهر، معبد زینتی وات فارا که متعلق به قرن 14 است، معماری تاریخی لانا را به نمایش می گذارد. این در حالی است که معبد وات رونگ ملقب به (معبد سفید) به عنوان یک گوهر مدرن در خدمت عکاسی می باشد. نمای سفید با پرده ای از تراشهای آینه ای پر زرق و برق پوشیده شده است، در حالی که آثار هنری غیر منتظره معاصر، غیر منتظره فضای داخلی را به خط می کشد. همچنین گردشگران را به بهترین رستوران ها و بازارهای محلی که نمونه ای از سبک شمالی غذای تایلندی را سرو می کنند دعوت می کند.

معبد وات رونگ معروف به معبد سفید در چیانگ رای تایلند

ال نیدو، بهشت گرمسیری در فیلیپین

اگر در جستجوی بهشت گرمسیری هستید، آن را در ال نیدو پیدا خواهید کرد. مجمع الجزایر ال نیدو در قسمت شمالی جزیره پالاوان، در جنوب غربی فیلیپین واقع شده است و میزبان آبهای فیروزه ای، تالاب های مرموز، ده ها ساحل زیبا و غارهای مخفی می باشد. ال نیدو توسط صخره های سنگی چشمگیر احاطه شده است و اینجاست که می توانید تالاب های مرموز را با کایاک های حیرت انگیز کشف کنید. گردشگران روزهای خود را با غواصی یا سفر به سواحل دورافتاده و پنهان در سراسر مجمع الجزایر سپری می کنند.

میز و چتر آفتابگیر در ساحل زیبای ال نیدو در فیلیپین

بالی، محبوب ترین جزیره اندونزی

بالی، معروف ترین گریز از زیبایی آسیا، در مرکز مجمع الجزایر گسترده اندونزی قرار دارد. از میان 18000 جزیره اندوزی، بالی به راحتی مشهورترین می باشد و سالانه بیش از 5.6 میلیون بازدید کننده خارجی را به خود اختصاص می دهد. برای کسانی که عاشق ماجراجویی هستند، مسیرهای کوهستانی و غارهای مخفی، یک قسمت دورافتاده از این بهشت خوش آب و هوا را به نمایش می گذارند.

ساحل زیبای جزیره بالی در اندونزی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt