جشنواره های تابستانه و بی نظیر ارمنستان

جشنواره های تابستانه و بی نظیر ارمنستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 تیر ، 1400

جشنواره های تابستانه و بی نظیر ارمنستان

رویدادهای تابستانی ارمنستان بسیار متنوع است. در تعطیلات، بسیاری از رویدادهای عالی که قدمت طولانی نیز دارند برگزار می شود و این جشنواره ها فقط در دو سال گذشته به سنت های محبوب، تبدیل شده اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

رویدادهای تابستانی ارمنستان بسیار متنوع است. در تعطیلات، بسیاری از رویدادهای عالی که قدمت طولانی نیز دارند برگزار می شود و این جشنواره ها فقط در دو سال گذشته به سنت های خوب و محبوب هم برای اهالی ارمنستان و هم گردشگران تور های ویژه ارمنستان، تبدیل شده اند. بگذارید نگاهی دقیق تر به چند تعطیلات و جشنواره های پرطرفدار که در تابستان سال 2019 در ارمنستان برگزار می شوند یا برگزار شده اند، بپردازیم.

روز جهانی کودک

این فستیوال برای همه ساکنان ارمنستان، صرف نظر از جنسیت و سن یک نگرش ویژه و احترام آمیز نسبت به کودکان است. بنابراین جای تعجب نیست که روز جهانی کودک در اینجا به شکلی بزرگ برگزار می شود. جشنواره روز جهانی کودک در ارمنستان با مسابقه نقاشی های کودکان روی آسفالت در مرکز شهر ایروان آغاز می شود و همه بچه های علاقه مند می توانند در آن شرکت کنند که یکی از جاذبه های گردشگری ارمنستان نیز می باشد. در طول روز ، کنسرت های سرگرم کننده، بازی های هیجان انگیز و رویدادهای دیگر در همه جا برگزار می شود. در این روز می توانید به باغ وحش مراجعه کرده و به صورت رایگان از آن بازدید کنید. این جشن با پایانی بزرگ در میدان جمهوری ایروان تمام می شود.

کودکان در حال نقاشی روی آسفالت در فستیوال روز کودک در ارمنستان

جشنواره آب، خنکی عالی در گرمای تابستان

جشنواره آب محبوب ترین فستیوال تابستانی ارمنستان است که همه در آن بدون استثنا شرکت می کنند! در این روز مردم همه جا آب را بر روی یکدیگر می ریزند و این کار در گرمای جولای باعث ناراحتی نمی شود. در ابتدا، این جشنواره به الهه بت پرست عشق Astghik اختصاص داده شده بود و اعتقاد بر این بود که آب در این روز سلامتی و موفقیت را به ارمغان می آورد.

جشنواره آب در ایروان ارمنستان

جشنواره هندوانه، فستیوالی خوشمزه

جشنواره هندوانه در ماه ژوئیه در نزدیکی دریاچه سوان در مرکز ایروان برگزار می شود. در طول این رویداد، شما می توانید در مسابقات مختلف و بازی های سرگرم کننده شرکت کنید و رژه نقاب زدگان رنگارنگ را تحسین کنید. میهمانان این جشنواره از یک برنامه کنسرت و البته میل کردن هندوانه های رسیده و شیرین لذت خواهند برد که مطمئناً برای همه کافی خواهد بود!

هندوانه های تزئین شده در جشنواره هندوانه ارمنستان

جشنواره توت ارمنستان

جشنواره توت در اوایل ماه جولای در روستای کاراهونج و نزدیکی شهر گوریس برگزار می شود. در اینجا می توانید روند جمع آوری میوه ها و پختن غذاهای سنتی و نوشیدنی ها از جمله نوشیدنی معروف ودکا توت را مشاهده کنید.

فستیوال توت در ارمنستان

جشنواره آبجو

جشنواره آبجو یکی دیگر از تفریحات جالب است که در مرکز ایروان و دریاچه سوان برگزار می شود. کارشناسان واقعی به چشیدن طعم انواع آبجو از تولید کنندگان محلی و امتیاز دهی به آنان می پردازند. اما هرگز فرقی نمی كند که متخصص باشید یا نه، ولی می توانید از یك لیوان بزرگ نوشیدنی پر یخ و موسیقی دلپذیر لذت ببرید.

دو لیوان آبجو در فستیوال آبجو ایروان ارمنستان

فستیوال رنگ ایروان

اگر عاشق فعالیت در فضای باز هستید، فستیوال رنگ پاشی دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید! جشنواره ای در حال اجرا و دیوانه کننده که در آن هیچ آموزش ورزشی خاصی لازم نیست و همه چیز در اطراف (از جمله شرکت کنندگان) با درخشان ترین رنگ ها نقاشی می شوند! رنگ هایی که در جشنواره رنگ ایروان استفاده می شود برای سلامتی خطری ندارند، بنابراین حتی کودکان می توانند در این فستیوال شرکت کنند. این جشنواره با یک مهمانی ساده و پر سر و صدا پایان می یابد.

فستیوال رنگ در ایروان ارمنستان

جشنواره تاراز (لباس محلی)

جشنواره تاراز در ماه آگوست در مرکز ایروان برگزار می شود. شرکت کنندگان در این فستیوال می توانند لباس های ملی و محلی ارمنستان را به نمایندگی از استان های مختلف ارمنستان مشاهده کنند. آثار بی نظیر زیادی وجود دارد که با گلدوزی های دستی در میان جشنواره تاراز تزئین شده اند. به مهمانان جشنواره نیز در یک فضای عالی، عکسبرداری معمولی با لباس های ملی و محلی ارائه می شود.

زوج جوان در جشنواره لباس محلی ایروان ارمنستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt