گردش 2 روزه با تور مالزی

گردش 2 روزه با تور مالزی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

گردش 2 روزه با تور مالزی

کوالالامپور با مساجد بزرگ،معابد چینی رنگارنگ و محله های شگفت انگیز و فرهنگی متاثر از اروپا، چین و هند، شهری پر توریست با جاذبه های گردشگری مختلف است. همراه با الفبای سفر در گردش 2 روز تور مالزی شما را راهنمایی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کوالالامپور با مساجد بزرگ،معابد چینی رنگارنگ و محله های شگفت انگیز و فرهنگی متاثر از اروپا، چین و هند،  شهری پر توریست با غذاهای خیابانی خوشمزه برجهای مدرن و جاذبه های توریستی مختلف است. همراه با الفبای سفر پس از خرید بلیط هواپیما کوالالامپور، در گردش 2 روز تور مالزی شما را راهنمایی می کنیم.

روز اول

صبح

صبح خود را با بازدید از موزه نگارا یا موزه ملی مالزی آغاز کنید. این موزه داستانی از مهاجرین و تمدن اولیه مالزیایی تا  به امروز را نشان می دهد. در این موزه آثار بجا مانده از دوران مستعمراتی مالزی، اسنادی از دوران جنگ تا استقلال این کشور، صنایع دستی مالزی, پول های رایج و نمونه های جانوری و گیاهی را در خود جای داده است.

حدود یک ساعت از آثار این موزه بازدید کرده و سپس به مرکز خرید کی ال سنترال  KL Sentral’s shopping mal سر بزنید. بعد از آن به خیابان هند  Little India یا برکیفیلد  Brickfield از جاذبه های گردشگری مالزی که در نزدیکی کی ال سنترال قرار دارد بروید. محله ای با اجناس و قدیمی و سنتی هند که در این خیابان قرار دارد که بسیار جذاب است. در این محله پر طرفدار گشت و گذر کرده و در کافه BrewBerry Café یک کیک و نوشیدنی درجه یک و خوشمزه میل کنید.

موزه ملی مالزی-الفبای سفر

ظهر

 پس از قدم زدن در محله Little India یکی از مناطق پر جنب و جوش کوالالامپور، از بنای ویواکاناندا Vivekananda Ashram با طراحی و معماری خاص و معبد مقدس خدای هندو سری کانداسوامی کویل Sri Kandaswamy Kovil Temple  با شکلی و ظاهری عجیب محله برکیفیلد در تور لحظه آخری مالزی بازدید کنید.

برای ظهر و صرف ناهار خوشمزه یک روتی کانای roti canai  (نانی شبیه به پنکیک  که با خوراک کاری و سس‌های مختلف خورده می‌شود) را در رستوانی در کنار خیابان Jalan Tun Sambanthan سفارش دهید.

محله Little India مالزی-الفبای سفر

عصر

در این گردش 2 روزه مالزی بازدید از برج های دوقلو پتروناس The Petronas Towers مشهورترین ساختمان پایتخت را در تور ارزان مالزی نباید فراموش کنید. برج های آسمان خراشی که ابرها را شکافته اند.در نزدیکی این برج های دوقلو، پارک کی ال سی سی  KLCC Park قرار دارد که پارکی با فضای سبز و هوای دل انگیز و مجسمه ها و گیاهان نادر، مکانی عالی برای قدم زدن و عکاسی در تور لحظه آخری مالزی است.

در نزدیکی غروب تماشای رقص نور فواره های دریاچه پارک بسیار تماشایی است. برای خوردن یک عصرانه سبک می توانید از فودکلت های داخل پارک با قیمت های مناسب یک اسنک خوش طعم سفارش دهید.

پارک کی ال سی سی مالزی-الفبای سفر

شب

پس از سپری کردن لحظات خوش در پارک کی ال سی سی به منطقه بوکیت بینتانگ Bukit Bintang مرکز خرید و سرگرمی تور مالزی بروید. این منطقه جایی بی نظیری برای گذراندن یک شب پر خاطره در مالزی است.
خیابانی با مراکز خرید گوناگون و رستوان های مشهور و مختلف که قدم زنان می توانید آنها را مشاهده کنید. اگر می خواهید غذا و نوشیدنی ارزان سفارش دهید، به  رستوران Jalan Alor جالان آلور سر بزنید. منطقه بوکیت بینتانگ بهشتی برای مسافران تور مالزی است.

منطقه بوکیت بینتانگ مالزی-الفبای سفر

روز دوم

صبح

صبح روز دوم در گردش 2 روزه تور مالزی را با دیدن باغ دریاچه واقع در قلب کوالالامپور آغاز کنید. در باغ دریاچه یا باغ گیاه شناسی پردانا از استشمام و تماشای گلهای ارکیده رنگارنگ لذت ببرید و در اطراف دریاچه آن قدم بزنید.
می توانید میمونها را که در اطراف باغ ارکیده زندگی می کنند را نیز مشاهده کنید. به غیر از آن، باغ گیاه شناسی پردانا مالزی از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام زیبایهای خاص خود را دارند.


باغ گیاه شناسی پردانا مالزی-الفبای سفر

ظهر

بعد از لذت بردن از زیباییهای باغ دریاچه به موزه هنرهای اسلامی در نزدیکی این محل و مسجد جامع بروید.موزه هنرهای اسلامی مالزی  Islamic Arts Museum متشکل از 4 طبقه است که می توانید حدود 2 ساعت را به تماشای اشیای ارزشمند اختصاص دهید.موزه ای با جواهرات و اشیای گرانبها ، پارچه ، فلز کاری، سرامیک و آبگینه ، سلاح جنگی، وسایل موسیقی و... که  در 12 گالری در معرض نمایش گذاشته شده اند.

موزه هنرهای اسلامی مالزی-الفبای سفر

عصر

سفر به مالزی بدوم بازدید از محله چینیها در تور ارزان مالزی کامل نخواهد بود. محل چینی ها با انواع رستوانهای چینی و دستفروشهای مختلف با جنسهای چینی و ارزان، جایی بسیار پرشور و شلوغ است. موزه ملی مالزی نیز در نزدیکی محل چینیها قرار دارد که می تواند گزینه بعدی برای بازدید باشد.

معبد هندی سری ماهاماریامان  Sri Mahamariamman Temple  و بازار مرکزی مالزی، همچنین معابد چینی قرمز رنگ که در اطراف این منطقه قرار دارند نیز از جاهای دیدنی کوالالامپور هستند که برای تماشا کردن جذابیتهای خاص خود را دارند.

محله چینیها مالزی-الفبای سفر

شب

شب بهترین زمان برای گشت و گذار در خیابان پر پیج و خم  پتالینگ Petaling Street  با مغازه و فروشگاه های مختلف است. حواستان به برخی از فروش ها باشد، بعضی از آنها زمانی که قیمت کالایی را بپرسید ولی خرید نکنید ناراحت می شوند.
بهترین و لذیذ ترین غذاهای خیابانی مالزی را در خیابان پتالینگ می توانید امتحان کنید به خصوص با خوردن کباب های چوبی، یک شام خوشمزه را در دومین شب تور گردشگری سپری کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt