تفریحات جذاب و خاطره انگیز آنتالیا

تفریحات جذاب و خاطره انگیز آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 بهمن ، 1401

تفریحات جذاب و خاطره انگیز آنتالیا

اگر به آنتالیا سفر می کنید و بلیط هواپیما آنتالیا را رزرو کرده اید و قرار است که یک سفر فراموش نشدنی و لذت بخش داشته باشید، ما تفریحات مهیج و خاطره انگیز را به شما معرفی می کنیم. با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر به آنتالیا سفر می کنید و بلیط هواپیما آنتالیا را رزرو کرده اید و قرار است که یک سفر فراموش نشدنی و لذت بخش داشته باشید، ما تفریحات مهیج و خاطره انگیز را به شما معرفی می کنیم. با الفبای سفر همراه باشید.

پارکهای آبی آنتالیا

آنتالیا یک شهر عالی برای انواع تفریحات و سرگرمی های است. انواع پارکهای آبی با تمامی امکانات برای گذراندن یک روز خاطره انگیز در این شهر وجود دارد. به طور مثال پارک آبی دیدمان که در شرق آنتالیا با مساحتی حدود 36 هزار متر مربع که در سال 1993 افتتاح شد به یکی از محبوب ترین مکان های تفریحی آنتالیا تبدیل گشت. در این پارک یک رودخانه آرام و زیبا با امواج مصنوعی و استخرهای مختلف برای تمام سنین و انواع سرسرها و وسایل مهیج پیدا خواهید کرد، علاوه بر آن می توانید به تماشای انواع گیاهان و گلهای گرمسیری که فضای دل انگیزی به این محل داده بپردازید و یا ساعتی در جکوزی ریلکس کنید.

اکثر گردشگران ترجیح می دهند تا یک روز کامل را در پارک آبی سپری کنند و بعد از شنا و آفتاب گرفتن در یکی از رستورانها و یا کافی شاپها به خوردن یک غذای خوش طعم و یا نوشیدنی خنک بپردازند.یکی دیگر از پارک های آبی معروف آتلانتیس نام دارد که در حومه آنتالیا واقع شده است و با اینکه از تاریخ تاسیس آن زمان زیادی نمیگذرد اما در بین توریستها طرفدارن زیادی دارد.

پارکهای آبی آنتالیا-الفبای سفر

مراکز خرید آنتالیا

آنتالیا بهشتی برای عاشقان خرید و گشت و گذار در انواع مراکز خرید است و پیدا کردن شهری مانند آنتالیا با وجود تعداد زیاد مغازه ها و مراکز خرید جالب و متنوع کار دشواری است. برخی از فروشنده ها گردشگران را به خرید قهوه های مشهور و معطر ترک تشویق می کنند در حالی که تعدادی از گردشگران به دنبال خرید لوازم آرایشی و عطر برای سوغات هستند.

تعداد فروشگاه های طلا و جواهر، مغازه های پوشاک و کفش و کیف در آنتالیا گوناگون و متنوع است و بیشتر آنها در خیابان آتاترک قرار دارند که بهترین محل برای خرید کردن است، همچنین انواع رستورانها و کافی شاپ ها نیز در این خیابان به چشم می خورند که می توانید در آنجا کباب ترکی غذای مشهور و خوش طعم کشور ترکیه را امتحان کنید.

مراکز خرید آنتالیا-الفبای سفر

تفریحات شبانه آنتالیا

 لحظات خوشی در انتظار طرفدارن تفریحات شبانه در آنتالیا است. کلوب آوراAura یک سرگرمی شبانه بسیار مهیج با اجرای یکی از بهترین دی جی به همراه موسیقی و رقص و شادی است، کلوب آورا یکی از محبوب ترین دیسکو های آنتالیا است که تا صبح در آنجا سرگرم خواهید بود. دیسکو و بار Denizati که در نزدیکی ساحل قرار دارد  نیز یکی دیگر از تفریحات سرگرم کننده شبانه است. از رستورانها و کلوب های محبوب دیگر، کلوب شبانه آرما Arma است که یک مجتمع با یک رستوران بزرگ با بنایی به سبک قدیمی معماری ایتالیا، به همراه چشم انداز فوق العاده رو به دریا است.

در این رستوارن معروف و پر طرفدار هر بازدید کننده قادر به لذت بردن از موزیک و حتی دیدار از مهمانان معروف خواهد بود. نام یکی دیگر از کلوب های آنتالیا، سوهو Soho است که در دو طبقه به همراه پذیرایی و سرویس دهی عالی همراه با دیجی های معروف و ستارهای مشهور ترکیه یک شب فراموش نشدنی را برای شما می سازد.علاوه بر این، دیسکوها و بارهای رو باز مختلف زیادی در نزدیکی سواحل آنتالیا قرار دارد که در تور آنتالیا می توانید آنها را انتخاب کنید.

تفریحات شبانه آنتالیا-الفبای سفر

 سافاری در آنتالیا

موتور سواری و گشت و گذر در آنتالیا تجربه تکرار نشدنی و هیجان انگیزی را در پی دارد. می توانید از تورهای موتور سواری استفاده کنید و از میان طبیعت زیبای آنتالیا، جنگل و جادههای کوهستانی، رودخانه ها و روستاها، چمنزاها و تپه ها عبور کنید و لذت ببرید. این موتور سواری نیاز به آموزش خاصی ندارد و فقط به کلاه ایمنی نیاز دارید. علاه بر موتور، سافاری با جیپ های بزرگ نیز وجود دارد که توسط تورهای مختلف انجام می شود. منطقه های لارا، کمر و کپرو کانیون بهترین جاهای برای سافرای و گذراندن یک روز فراموش نشدنی هستند. سافرای و موتور سواری از جمله جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt