هتل هیلتون دالامان بهترین هتل دالامان مارماریس

هتل هیلتون دالامان بهترین هتل دالامان مارماریس

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 اردیبهشت ، 1400

هتل هیلتون دالامان بهترین هتل دالامان مارماریس

هتل Hilton Dalaman از بهترین هتل های پنج ستاره شهر مارماریس ترکیه است، دارای استخر روباز فصلی و استخر سر پوشیده و پارک آبی است.هتل هیلتون دالامان در محله ساریگرم (Sarigerme) منطقه دالامان (Dalaman) قرار گرفته است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هتل Hilton Dalaman از بهترین هتل های پنج ستاره شهر مارماریس ترکیه است، دارای استخر روباز فصلی و استخر سر پوشیده و پارک آبی  است.این هتل در محله ساریگرم (Sarigerme) منطقه دالامان (Dalaman) قرار گرفته است.هتل هیلتون دالامان مارماریس دارای یک جکوزی و سونا می باشد و مهمانان می توانند از غذای خود در رستوران هتل هیلتون دالامان لذت ببرند همچنین هتل هیلتون دالامان دارای WiFi رایگان در تمامی نقاط خود می باشد. این هتل دارای پارکینگ خصوصی برای مهمانان خود است.

هتل هیلتون دالامان مارماریس-الفبای سفر

برخی از اتاق ها دارای اسپا هستند و سایر اتاق ها دارای حوله تن پوش و دمپایی و لوازم بهداشتی می باشند.برخی از واحدها دارای مبل راحتی می باشند تا بعد از یک روز شلوغ بتوانید استراحت کنید.برخی از اتاق ها دارای چشم انداز به دریا و کوهستان می باشد همچنین تمامی اتاق ها دارای لوازم بهداشتی هتلی، سشوار و یک تلویزیون صفحه تخت می باشند.هتل هیلتون دالامان دارای پذیرش 24 ساعته، خودپرداز (ATM) و آرایشگر نیز می باشد.هتل Hilton Dalaman دارای ساحل اختصاصی می باشد و همچنین این هتل دارای ویژگی کرایه دوچرخه، اتومبیل می باشد و شما می توانید در این هتل پینگ پونگ بازی کنید.هتل هیلتون دالامان 43.5 کیلومتر با شهر مارماریس (Marmaris) و با فرودگاه دالامان 6 کیلومتر فاصله دارد. در تور مارماریس لحظه آخری  میتوانید اقامتی خوش در این هتل داشته باشید.

مشاهده امکانات هتل هیلتون دالامان مارماریس

مشاهده قیمت تورهای مارماریس نوروز 97

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt