معرفی 7 هتل آسمان خراش دنیا

معرفی 7 هتل آسمان خراش دنیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 آذر ، 1397

معرفی 7 هتل آسمان خراش دنیا

بلندترین هتل ها در جهان معمولا در خاورمیانه و آسیا قرار دارند. آنها در ارتفاع بسیار بلندی سر به آسمان ایستاده اند، و گاهی اوقات بلندی آنها ابرها را در هم می شکند.اگر از ارتفاع نمی ترسید ما به شما اقامت در چند هتل مرتفع دنیا را معرفی می کنیم، با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بلندترین هتل ها در جهان معمولا در خاورمیانه و آسیا قرار دارند. آنها در ارتفاع بسیار بلندی سر به آسمان ایستاده اند، و گاهی اوقات بلندی آنها ابرها را در هم می شکند. بلندای آنها این فرصت را به مسافران می دهند تا در نقطه ای مرتفع ایستاده و از آن بالا از تماشای مناظر شهر و یا دریا های که شهر را در بر گرفته از دیدی متفاوت نگاه کرده و لذت ببرند و احساس کنند در بلندترین نقطه از جهان قرار گرفته اند. اگر از ارتفاع نمی ترسید ما به شما اقامت در چند هتل مرتفع دنیا را معرفی می کنیم، با الفبای سفر همراه باشید.

1.هتل JW Marriott Marquis دبی

این هتل دارای رکود بلندترین هتل در جهان است و 355 متر ارتفاع دارد. طراحی این برج توسط معماری به نام Ashok Korgaonkar صورت گرفت و این هتل در سال 2012 افتتاح گردید که با طراحی فوق العاده خود بازرگانان  و زوج های زیادی را مجذوب خود می کند.
 این هتل شامل دو برج با 1608 اتاق، 14 سالن ناهار خوری، 8000 فوت مربع فضا برای برگزاری جلسات  است. استخر بی نظیر نیز با منظره ی زیبا در این هتل آسمان خراش وجود دارد. در تور دبی و سفر به این کشور می توانید در این هتل اقامت کنید.

هتل JW Marriott Marquis دبی-الفبای سفر

2. هتل Park Hyatt  شانگهای

برخی ها ادعا می کنند که این هتل بزرگترین هتل جهان است. زیرا که بلندترین نقطه آن 1614 فوت ارتفاع دارد. این هتل با179 اتاق  و طراحی و سبک  چینی در مرکز شهر شانگهای واقع شده است. این هتل همچنین دارای استخر، آبگرم و سالن بدنسازی و.. است، اما تمامی این امکانات نمی توانند با چشم اندازه زیبای  مقابل رستوران هتل رقابت کنند. در سفر به چین و با تور شانگهای از اقامت در این هتل لذت ببرید.

هتل Park Hyatt  شانگهای-الفبای سفر

3. هتل رز ریحان بای دبی

هتل رز ریحان به عنوان دومین هتل بلند در دنیا در کتاب گینس به ثبت رسیده است. این هتل دارای 462 سوئیت و اتاق است و 1093 فوت ارتفاع دارد. این هتل تنها 12 دقیقه با هتل JW Marriott  Marquis اولین هتل بلند دنیا فاصله دارد. طراحی هتل رز ریحان مدرن است اما کاملا لوکس نیست.
اما این به این معنی نیست که از نظر امکانات مانند استخر روباز و 7 اتاق برای جلسات اداری و سالن های مختلف غذا خوری چیزی کم  دارد.

هتل رز ریحان بای دبی-الفبای سفر

4. هتل ریتز کارلتون هنگ کنگ

ریتز کارلتون، هنگ کنگ دارای بالاترین ارتفاع در جهان است و 500 متر ارتفاع دارد که بسیار بلند تر از هتل  JW Marriott Marquis دبی است. یکی از بهترین هتل های شهر هنگ کنگ است که در طبقات 102 الی 118 برجی مرتفع قرار دارد.
این هتل در منطقه ی  کسب و کار Tsim Sha Tsui، قرار دارد که برای مسافرانی که برای تفریحات  و خرید و کارهای به هنگ کنگ سفر می کنند انتخاب خوبی است.

هتل ریتز کارلتون هنگ کنگ -الفبای سفر

5. هتل بایوک اسکای تایلند

هتل بایوک اسکای بلندترین ساختمان در تایلند است و متعاقب آن یکی از بلندترین ساختمانهای جهان با ارتفاع 1،014 فوت است. هتل بایوک اسکای دارای 658 اتاق است. اتاق های این هتل با توجه به ارتفاع آن به سه دسته تقیسم می شوند  حیطه استاندارد (طبقات 22-45) ، حیطه آسمان (طبقات 46-63) و حیطه فضا (طبقات 64-74) . قطعا قرار گرفتن در بالکن واقع در طبقه 81  و خوردن غذا در بزرگترین رستوران فضای باز در این کشور با منظره ای زیبا از شهر شگفت انگیز است. برای اطلاع از قیمت تور تایلند با کارشناسان الفبای سفر در ارتباط باشید.

هتل بایوک اسکای تایلند-الفبای سفر

6. هتل چهار فصل گوانجو چین

راه رفتن در هتل چهار فصل گوانجو با وجود  پنجره های منحنی کف تا سقف با 1،439 فوت ارتفاع تجربه بسیار جذابی است. . این هتل در مجموع دارای 344 اتاق  و سوئیت های لوکس با طراحی مدرن  می باشد  واغلب توسط مسافران تجاری بازدید و مورد توجه قرار می گیرد. چشم اندازی رو به رودخانه  Pearl، رستورانی با غذاهای دریایی در طبقه 100 از دیگر ویژگی های این هتل آسمان خراش است.

هتل چهار فصل گوانجو چین-الفبای سفر

7.  85 Sky Tower Hotel تایوان

این هتل با طراحی مدرن و امکانات خوب و چشم اندازی زیبا با ارتفاع 1،240 فوت در ناحیه خلیج Kaohsiung قرار دارد. دکور و طراحی داخلی آن کمی ساده و معولی است اما چشم اندازی رو به خلیج  که بسیار جذاب است.در طبقه 74 این هتل می توانید به تماشای عبور و مرور کشتی ها بپردازید و در طبقه 77 در یک رستوان چینی و یا ژاپنی یک غذای خوشمزه سفارش دهید و از غذا خوردن در ارتفاع لذت ببرید.

5 Sky Tower Hotel تایوان-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt