موزه آنک کوسون سالا Anek Kuson Sala

موزه آنک کوسون سالا Anek Kuson Sala

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 خرداد ، 1398

موزه آنک کوسون سالا Anek Kuson Sala

موزه آنک کوسون سالا Anek Kuson Sala که به معنای "خانه خدایان" است، یک معبد بزرگ سه طبقه ی است که در 15 کیلومتری جنوب شهر پاتایا قرار دارد که محل عبادت و موزه است. در واقع این بنا یک معبد چینی است که در پاتایا به عنوان یک موزه از آثار باستانی چینی ها محسوب می شود. این معبد  به افتخار پادشاه Bhumibol Adulyadej یا Rama IX به مناسب تولد 60 سالگی اش در سال 1987 ساخته شد. ساختمان آن دارای معماری بسیار دیدنی است که در آن فرقه های مختلفی از آثار تاریخی چین به چشم می خورد.

 داخل این موزه سفال های چینی  با قدمت 3 هزار ساله وجود دارد که در دوره سلسله شانگ ساخته شده است علاوه بر آن عتیقه چینی ، مجسمه های برنز، نقاشی و مجموعهای از مجسمه های خدایان چینی، نیز در این موزه قرار دارد. در داخل حیاط موزه  نیز مجسمه های ارتش قرمز چین و ارابه وجود دارد.

یک نمایشگاه نیز برای نشان دادن آثار فرهنگی تایلندی مانند تزئینی های چوبی ، خانه های سنتی تایلندی ، ابزارهای تایلندی کلاسیک ، ماسک های خون آشام و مجسمه های چوبی حکاکی شده قرار دارد.  در طبقه سوم نیز مجموعه ای از تصاویر بودا و تابلوهای نقاشی چینی زیادی از هر دو فرقه  Mahayana و  Theravada به چشم می خورد. در طبقه همکف نیز 60 مجسمه گرانیتی از خدایان و الهه های مختلف، و همچنین عروسک های زودیاک چینی و مجسمه های حیوانی وجود دارند. این موزه از مناطق دیدنی پاتایا محسوب می شود.

تورهای پاتایا

مشاهده همه
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt