موزه دولتی روسیه

موزه دولتی روسیه

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آذر ، 1402

موزه دولتی روسیه

موزه دولتی مسکو

این موزه در سال 1894  به یاد بود از مارک الکساندر سوم تاسیس شد.  این موزه نتیجه یک پروژه 20 ساله برای یک پارچه کردن مجموعه های مختلف باستان شناختی و انسان شناسی در یک موزه واحد است که با توجه به آخرین روشهای علمی، تاریخ روسیه را بازگو می کند و جزو نقاط محبوب مسکو به شمار می رود.

این موزه دارای مجموعه ای غنی از آثار تاریخی است که تاریخچه سرزمین  روسیه را از دوره پالئولیتی تا به امروز حفظ در آن به نمایش گذاشته شده است. طیف گسترده ای از فرهنگ های باستانی که در قلمرو روسیه مدرن توسعه یافته است،  در این موزه به خوبی نشان داده شده است. درموزه دولتی روسیه بیش از ۴۰۰ هزار اثر هنری از هنرمندان روسی قرار دارد و مجموعه ای از آثار هنری از کاخ زمستان، گاتچینا و الکساندر، آکادمی هنر و موزه ارمیتاژ به این موزه انتقال یافتند، همچنین مجموعه‌های هنری اختصاصی  نیز به این موزه اهدا گردید.

بعدها آثاری از تاریخ حاکمان روسیه با تعدادی از نقاشی های تاریخی، لباس های محلی، لباس پادشاهان در این موزه قرار گرفت. بسیاری از سالن های موزه هنوز برای بازسازی بازگشایی نشده اند. این موزه معرف بسیار خوبی در تاریخ روسیه است و به عنوان یکی از جاهای دیدنی روسیه در میان علاقه مندان هنر وتاریخ طرفدان زیادی دارد. متاسفانه، نمایشگاه ها به زبان انگلیسی نشانه گذاری نشده اند، هرچند کتاب ها و ویدیوهای راهنمای انگلیسی در لابی وجود دارد.

هتل های مسکو نزدیک به موزه دولتی

  • (160کتر) هتل مسکوا
  • (144متر) هتل فور سیسن
  • (321متر) ریتز-کارلتون مسکو

رستوران های نزدیک به موزه دولتی مسکو

  • (96متر) کافه بار بی کیو
  • (193متر) کافه بوسکو
  • (144متر) استریا ماریو

گردش بیشتر در مسکو

میدان سرخ مسکو

پارک گورکی مسکو

موزه پلنتاریوم مسکو

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt