نگارخانه ترتیاکوف مسکو

نگارخانه ترتیاکوف مسکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آذر ، 1402

نگارخانه ترتیاکوف مسکو

نگارخانه ترتیاکوف مسکو

نگارخانه تریتاکوف در مسکو یکی از بزرگترین موزه ها و از جاهای دیدنی روسیه است که شامل بیش از 100 هزار آثار هنری نقاشی، گرافیک و مجسمه سازی و.. که دربردارنده تمام تاریخ هنر روسیه است. این گالری شامل بهترین مجموعه در نیمه دوم قرن نوزدهم در دوره رئالیسم روسیه است.

مجموعه گالری توسط پائول ترتیاکوف، صاحب یک شرکت نساجی موفق، تاسیس گردید. او این محل را در سال 1852 خریداری و مجموعه از آثار هنری را به این گالری منتقل کرد . او بیش از سی سال برای جمع کردن این گنجینه هنری  تلاش کرد و قبل از مرگ ترتیاکوف، موزه به طور رایگان برای عموم آزاد بود. از شخصیت های معاصر بزرگ هنر و ادبیات روسیه مانند تولستوی، داستایوسکی، تورگنیف آثار هنری در محل قرار دارد که در جایگاه خود بسیار زیبا و شگفت انگیز است. 

پائول ترتیاکوف در اوت 1892 مجموعه خود را به شهر مسکو معرفی کرد و در سال 1898 درگذشت.بعد از مرگ وی، مجموعه گالری به سرعت گسترش یافت ،به خصوص پس از انقلاب اکتبر هنگامی که مجموعه موزه ها خصوصی شد و مجموعه های دیگر از آثاری در کلیساها و صومعه ها به این موزه اهدا گردید.
تابلوهای هنری ترتیاکوف از دیدگاه هنری و اجتماعی بسیار مورد توجه بازدیدکننده ها قرار می گیرد. آداب و رسوم زندگی مردم روسیه در دوره های مختلف زمانی در تابلوهای این نگارخانه به چشم می خورد.

هتل های مسکو نزدیک به نگارخانه ترتیاکوف

  • (611متر) هتل مده آ
  • (305متر) پارک این سادو
  • (402متر) هتل کاداشوسکایا

رستوران های نزدیک به نگارخانه ترتیاکوف مسکو

  • (144متر) وبانی
  • (96متر) کافه سوک
  • (177متر) ترتیاکووکی

گردش بیشتر در مسکو

شاه زنگ و شاه توپ روسیه

موزه کرملین مسکو

باغ وحش مسکو

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt