باغ های خلیج سنگاپور

باغ های خلیج سنگاپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

باغ های خلیج سنگاپور

باغ های شگفت انگیز خلیج در سنگاپور

باغ خلیج سنگاپور (Gardens by the Bay) پارکی بسیار بزرگ و شگفت انگیز است که در خلیج و در نزدیکی دیگر جاذبه های گردشگری سنگاپور که چشم هر گردشگری را به خود خیره می کند، واقع شده است. روی درختان مشهور و عظیم الجثه موجود در این باغ ها برای گردشگران تور سنگاپور سکویی به منظور دیدن تمام باغ از بالا تعبیه شده است. گلخانه هایی به شکل حلزون های بزرگ در باغ، آب و هوای معتدل مناطق مرتفع سنگاپور را شبیه سازی کرده‌اند و تعداد زیادی درخت و گیاه را در خود جای داده اند و همه و همه باغ های خلیج سنگاپور را به یک جاذبه گردشگری و مرکز تفریحی شگفت انگیز هم برای کودکان و هم بزرگترها تبدیل کرد‌ه اند.
بهترین جایی که بتوانید بزرگی واقعی سایت باغ های خلیج سنگاور را ببینید، بالای هتل مارینا بی سندز سنگاپور می باشد.

درختان بزرگ باغ های خلیج سنگاپور

جاذبه های باغ خلیج سنگاپور و اطراف آن

علاوه بر بازدید از باغ های خلیج سنگاپور می توانید در مسیر پیاده رو کنار رودخانه، پیاده روی کنید و از نزدیک دو گنبد وارد پارک شوید. گشت و گذار در پارک هزینه ای برای شما ندارد ولی اگر بخواهید در داخل محدوده های با دمای کنترل شده گشت بزنید یا به بالای درختان عظیم و غول پیکر بروید، باید هزینه ای را پرداخت کنید.
جذابیت و زیبایی باغ های خلیج سنگاپور به خاطر وجود سازه های بزرگ فولادی و به شکل درخت موجود در پارک است که 12 عدد از این سازه های بزرگ فلزی در قسمت مرکزی و برخی از آنان نیز در بخش های دیگر قرار گرفته اند.

گونه های گیاهی و درختان موجود در باغ های خلیج سنگاپور

بیش از 200 گونه مختلف گل و گیاه قسمت های مختلف این باغ شگفت انگیز را تشکیل داده اند. در شب دو مرتبه جشنی با این درخت ها و نمایش های موسیقی و چراغانی رنگارنگ در پارک برپا می شود. نورپردازی و جلوه ای که درختان باغ به محیط اطراف خود می دهند باعث شگفتی گردشگران می شوند. توریست های تور سنگاپور برای دیدن منظره ای بی نظیر به پیاده رو های زیبایی می روند که 3 تا از درختان عظیم الجثه را در ارتفاع 25 متری به هم وصل کرده اند.

رستوران باغ های خلیج سنگاپور

برای تجربه چشیدن خاص ترین غذا در بهترین منظره به سراغ درخت 50 متری باغ های خلیج سنگاپور بروید. در رستوران و کافه SuperTree by IndoChine نمایی 360 درجه از محیط باغ ها را در پشت بام رستوران می بینید. بجز رستوران داخل گلخانه و بالای درخت 50 متری، چندین رستوران دیگر هم وجود دارند که غذاهای خوشمزه ای را به گردشگران ارائه می دهند.

تجربه بی نظیر در هوای خنک باغ های خلیج

برای تجربه هوایی خنک به جنگل ابر (ساختمان شیشه‌ای حلزونی شکل) بروید. در میان این ساختمان، یک کوه 35 متری قرار دارد که با گیاهانی که در مناطق کوهستانی گرمسیری رشد می کنند پوشیده شده است. اگر برای کوهنوردی مختصری آماده نیستید، یک آسانسور شما را مستقیما به داخل مه بالای کوه می برد. از منظره ی بالا چشم اندازی فوق العاده از دیواره های پوشیده شده با گیاهان و ارکیده ها را می بینید.

تجربه آب و هوای دنیا در یک مکان

گنبد گل ها هم محیطی خنک دارد و در این بخش محیط های خشک مناطقی مانند کالیفرنیا و مدیترانه شبیه سازی شده است. با رفتن در محفظه های بسیار بزرگ سفری به دور دنیا خواهید داشت و از طبیعت آفریقا تا اسپانیا و استرالیا را تجربه می کنید. برای بازدید از این گلخانه ها باید 28 دلار سنگاپور برای بزرگسال و 15 دلار سنگاپور برای کودکان هزینه بپردازید. در گنبد گل ها رستوران مدیترانه ای وجود دارد که غذاهایی با استفاده از گیاهان داخل گلخانه را سرو می کند.

باغ های خلیج سنگاپور

گیاهانی از ملت های مختلف در باغ های خلیج

با توجه به اینکه ملیت های مختلفی در سال های مختلف در این سرزمین ساکن شده اند، 4 باغ که در آن ها گیاهانی از هند، چین، مالزی و کشورهای دیگر قرار دارند، در این جا موجود می باشد. پارک باغ های خلیج سنگاپور گردشگران را برای مدتی از ترافیک و هیاهوی شهر دور کرده و در فضایی شگفت انگیز، تجربه ای آموزنده را به آن ها ارائه می دهد. در طراحی بی نظیر این مجموعه، سازه های مدرن طبیعت را به شکل شگفت انگیزی برای گردشگران زنده می کنند.

نحوه رفتن به باغ های خلیج سنگاپور

اگر می خواهید در تور سنگاپور با مترو به باغ های خلیج بروید باید از کنار دریاچه های سنجاقک و مرغ ماهی خوار عبور کرده و خود را به باغ ها برسانید.
محوطه اصلی پارک از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt