بالشوی تئاتر مسکو

بالشوی تئاتر مسکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آذر ، 1402

بالشوی تئاتر مسکو

بالشوی تئاتر مسکو

شخصی زمانی گفت بدون دیدن تئاتر بالشوی مسکو نمی توان هنر تئاتری روسیه را درک کرد. شاید به این دلیل مدیریت اصلی ترین صحنه تئاتری کشور تصمیم گرفت اجازه آشنایی گروه های توریستی با مقدس ترین مکان هنر اوپرا و باله روسیه را صادر کند.
ساختمان بزرگ شاهکار نئوکلاسیسم روسی، شامل یک ایوان ورودی 8 ستون است که با مبلمان مخملی، دکوراسین و لوستر طلا طراحی شده و از بهترین جاذبه های روسیه و جاذبه های گردشگری مسکو به شمار میرود.گردشگران می توانند در سالن ها و راه پله ها و پشت صحنه تئاتر گردش کنند. آنها می توانند بازسازی تئاتر را مورد ارزیابی قرار بدهند و در مقابل دکورهای تاریخی تئاتر عکس بگیرند.

گروه های گردشگری فقط از 15 نفر تشکیل می شود. زیرا گروه های پر جمعیت برای تمرینات هنرپیشگان ایجاد مشکل خواهد کرد. به این دلیل گردشگران خیلی آرام در تئاتر گردش می کنند تا مزاحم کار آرتیست های تئاتر نشوند. هر یک از آنها می تواند در ردیف اول جایگاه تماشاچیان بنشیند که گرانترین جا در تئاتر است. از آنجا صحنه بخوبی دیده می شود. تماشاچی را فقط جایگاه ارکستر از صحنه جدا می کند. زندگی روزانه تئاتر در مقابل چشم گردشگر شگفت زده جریان می یابد. این گردش با تعریف جالب راهنمای توریستی در باره تاریخ ساخت تئاتر و اسرار آن و آکوستیک افسانه ای تئاتر همراهی می شود که در زمان آخرین بازسازی به تئاتر باز گردانده شد.

سالن تماشا تأثیر شگفت آوری بر گردشگران می گذارد. لوستر زیبا در فضای نیمه تاریک سالن و تزیینات طلایی لژها می درخشد. در ورودی تئاتر، کف آن مورد توجه قرار می گیرد که از کاشی های آلمانی درست شبیه همان کاشی های قرن 19 ساخته شده است. همان کارخانه ای آنها را تولید کرده است که در زمان ساخت تئاتر در قرن19 ، آنها را برای تئاتر بالشوی ساخته بود. سالن مکعبی نیز به گردشگران نشان داده می شود که هر چند عجیب به نظر می رسد آن را « سالن دایره ای» می نامند. علت به شکل سقف ربط دارد. قبلا ورود به آنجا فقط برای شخصیت های اول کشور ممکن بود.

دیدن از سالن زیرزمینی به ارتفاع شش طبقه برای گردشگران بسیار جالب است. تئاتر تا قبل از بازسازی فاقد این سالن بود. این سالن به گنجایش تا 330 تماشاچی زیر سالن اصلی قرار دارد. روزها در این سالن تمرین ارکستر و گروه کر برگزار می شود و عصر ها کنسرت های مجلسی.

آدرس بالشوی تئاتر مسکو

Teatralny dr., 1, Moscow 109012, Russia

هتل های مسکو نزدیک به بالشوی تئاتر 

  • (177متر) هتل ماترشکا
  • (32متر) هتل متروپول مسکو
  • (177متر) آرارات پارک حیاط مسکو

رستوران های نزدیک به بالشوی تئاتر مسکو

  • (128متر) واین اند کرپ
  • (144متر) بیسترو کریلیا
  • (32متر) رستوران متروپول

گردش بیشتر در مسکو

باغ وحش مسکو

میدان سرخ مسکو

موزه کرملین مسکو

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt