جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش

جزیره کیش در بندر لنگه در جنوب ایران و در خلیج فارس قرار دارد و دارای 91.5 کیلومتر مربع مساحت  می باشد. به دلیل اینکه جزیره کیش جزء مناطق آزاد می باشد و با داشتن مرکز خرید، جاذبه های توریستی، هتل ها و تفرجگاه های زیاد بهشتی برای طرفداران خرید است. جزیره کیش دارای 26 هزار نفر جمعیت است در حالی که سالانه نزدیک به یک میلیون نفرتوریست و گردشگر از این جزیره بازدید می کنند. جزیره کیش سومین مقصد گردشگری محبوب در در جنوب غربی آسیا برای تعطیلات است.

آب و هوای کیش

جزیره کیش مانند سایر جزیره های خلیج فارس دارای آب و هوای گرمسیری است، کیش دارای آب و هوای نیمه استوایی و خشک است. جزیره کیش به طور میانگین سالانه دارای 145 میلی متر بارندگی است و میانگین دما دز حدود 26.6 درجه سانتی گراد است. از اواسط فصل پاییز تا اواسط فص بهار جزیره کیش دارای آب هوایی ملایم در حدود 18 الی 25  درجه سانتیگراد است.

جاذبه های توریستی جزیره کیش

شما چه یک گردشگر ماجراجو و عاشق غواصی اسکوبا و به دنبال صخره های مرجانی در خلیج فارس باشید و یا خواهان استراحت در یک روز آفتابی بر روی شن های نقره ای ساحل می باشید منطقه آزاد کیش تمام خواسته های شما را برآورده می کند. جزیره کوچک کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی دنیا است. اگر چه که جزیره کیش جزیره بزرگی نیست اما اصلی ترین جاذبه ی گردشگری جزیره کیش سواحل خیره کننده این جزیره است که می توانید در آب های نیلگون خلیج فارس شنا کنید.  از جمله اماکن گردشگری و تفریحی جزیره کیش می توان به شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین ها، جزیره هندورابی، کشتی یونانی و ... اشاره کرد.

غذاهای کیش

از آنجایی که جزیره زیبای کیش دارای تاریخ طولانی است مردم این جزیره دارای فرهنگ متفاوت و جذاب خاص خود می باشند، در واقع غذاهای محلی کیش از دیگر دلایل سفر به این جزیره زیبا می باشد به همین ترتیب مردم کیش علاوه بر فرهنگی غنی دارای انواع و اقسام غذاهای لذیذ و خوشمزه خاص خود می باشند که هر گردشگری در سفر خود به جزیره کیش باید غذاهای بومی این جزیره مانند برنج شکری، مضروبه، هریسه و برنج محبوس را حتماً تجربه کنند.

هتل های جزیره کیش

جزیره کیش برای پذیرایی از جمعیت بیشمار گردشگران، مملو از هتلهای لوکس و معروف و حتی مسافرخانه های ارزان قیمت است و دغدغه ای برای اسکان گردشگران با سلیقه ها و بودجه های متفاوت وجود ندارد. به عبارتی دیگر جزیره کیش از هتلهای تاپ و لوکس 5 ستاره تا هتلهای 4 و 3 ستاره و مسافرخانه های ارزان قیمت را در خود جای داده است. از بهترین هتل های کیش میتوان به هتل ترنج کیش، هتل فلامینگو کیش و هتل شایان کیش اشاره کرد. این هتل ها و دیگر هتل های کیش بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

گردش در جزیره کیش

برای گشت و گذار در جزیره کیش می توانید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید. در تور کیش شما می توانید از تاکسی رانی های جزیره کیش تاکسی بگیرید و یا با استفاده از خدمات یکی از مینی بوس رانی های جزیره کیش به نقطه مورد نظر خود بروید.

🔍 مشاهده تورهای لحظه آخری کیش

🔍 مشاهده لیست هتل های کیش

🔍 دیدنیها، سرگرمی و تفریحاتی که در جزیره کیش نباید از دست دهید!

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt