جاذبه های گردشگری بدروم

جاذبه های گردشگری بدروم

جاذبه های گردشگری بدروم

شهر بدروم

شهر بدروم قرار گرفته در شبه جزیره بدروم، از جنوب غربی سواحل ترکیه تا دریای اژه ادامه دارد. شهر بدروم دارای دو خلیج کوچک می باشد که هر دوی این خلیج ها چشم اندازهای بسیار زیبایی به قلعه بدروم دارند و گفتنی است که این قلعه زیبا و با شکوه قرون وسطی ای به دست مسلمانان ساخته شده است که به عنوان یکی از هفت عجایب دنیا شناخته می شود. شهر فریبنده و تاریخی  بدروم سالانه میزبان تعداد بیشماری گردشگر داخلی و خارجی است و به همین دلیل یکی از قطب های گردشگری کشور ترکیه به حساب می آید.

آب و هوای بدروم

شهر بدروم در تابستان ها عموما دارارای آب و هوای گرم و خشک و کمی مرطوب می باشد در حالی که زمستان ها طولانی، سرد، ابری و همراه با بارش می باشند که در طول سال درجه دما در بین 10 الی 30 درجه سانتیگراد متغییر است و به ندرت کمتر و بیشتر از این میزان می شود. فصل گرم در بدروم 3 ماه است که از اواسط خرداد ماه شروع شده و تا اواسط مهر ماه ادامه دارد و فصل سرد و خنک در شهر بدروم 4 ماه است که از اواسط پاییز تا اواخر زمستان ادامه دارد.

جاذبه های توریستی شهر بدروم

شهر ساحلی بدروم ترکیه با دارا بودن سواحل فیروزه ای رنگ خود امروزه به یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در تعطیلات به حساب می آید که در آب های خود دارای تعداد بسیار زیادی قایق تفریحی است که آماده اند تا گردشگران را به سمت دریای مدیترانه ببرند. بدروم شهری سرشار از جاذبه های دیدنی و گردشگری، چشم اندازهای خیره کننده و خانه های سفید و قدیمی است. در گذشته بدروم به نام هالیکارناسوس شناخته می شده است و بعدها بدروم به یک روستای ماهیگیری ساده تبدیل شد اما در سال 1940 که توریست ها به بدروم آمدند شهر دستخوش تغییرات بسیار زیادی گشت و نقاط دیدنی بدروم از جمله قلعه سنت پیتر یا قلعه بدروم، موزه باستانشناسی، آرامگاه های تاریخی، دروازه میندس و تئاتر بدروم و ... نمایان شدند.

غذاهای بدروم

غذا خوردن در بدروم بسیار لذت بخش است، غذاهای ترکی، غذاهای مدیترانه ای و غذاهای دریایی بدون شک بهترین انتخاب برای یک وعده غذایی در بدروم می باشند.  تنوع بسیار زیادی در رستوران های بدروم وجود دارد که غذاهای مخلفی را سرو می کنند. فضای آرامش بخش به همراه مناظر طبیعی و بی نظیر غروب آفتاب و با وجود کافه ها، رستوران ها در بندر بدروم به اضافه پیاده روی در مناطق آبی و ساحل بدروم، صرف غذا در بدروم را به یک خاطره فراموش نشدنی برای گردشگران تبدیل خواهد نمود.  غذاهای محلی محبوب در شبه جزیره بدروم قالبا شامل کسک (Keşkek)، بامیه، روغن زیتون، انواع سالاد سبزیجات و ... می باشند.

هتل های شهر بدروم

شهر بدروم مملو از هتلهای بیشمار است. هتلهای بدروم شامل هتل آپارتمانهای کوچک ، هتل های ساحلی و هتلهای لوکس 5 ستاره بین المللی میشود. در تور بدروم برای انتخاب از میان تعداد زیاد هتل ها، بهتر است از بین هتل های 3،4 و5 ستاره،هتلی را انتخاب کنید که به منطقه Antik Zeytin بدروم نزدیک تر باشد. در طول سفر خود نگران دانستن زبان خاصی نباشید به این دلیل که شهر بدروم پذیرای توریست های بسیاری می باشد و مردم این شهر به زبان های مختلف آشنایی دارند و متوجه خواسته شما خواهند شد.بعد از استقرار در هتل حتما از راهنمای تور و یا هتل بخواهید که نقشه ی گردشگری در اختیارتان بگذارد.

🔍 مشاهده تورهای لحظه آخری بدروم

🔍 دیدنیها، سرگرمی و تفریحاتی که در بدروم نباید از دست دهید!


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt