جاذبه های گردشگری آلانیا

جاذبه های گردشگری آلانیا

جاذبه های گردشگری آلانیا

شهر آلانیا

آلانیا، شهری در 135 کیلومتری آنتالیا که این روزها تبدیل به یکی از قطب های گردشگری ترکیه شده است. آلانیا از شمال به رشته کوه‌های توروس و از جنوب به دریای مدیترانه ختم می شود و جالب است بدانید این شهر در تاریخ بخشی از ایران بود و سپس بعد از سال ها تحت حاکمیت امپراطوری عثمانی درآمد

آب و هوای آلانیا

آلانیا دارای آب و هوای خاص مدیترانه ای است به این معنا که  تابستان ها آفتابی و زمستانهای آن جا بارانی و مرطوب می باشد.با این اوصاف این شهر در تمامی ماه های سال شرایط خوبی برای سفر دارد.

جاذبه های گردشگری آلانیا

آلانیا یکی از قطب های گردشگری ترکیه به شمار می رود که امکانات تفریحی، مراکز خرید آلانیا، هتل های مجلل، مناظر زیبا، سواحل زیبا، رستوران ها ، ، بناهای تاریخی،بخشی از جاذبه های گردشگری آلانیا محسوب میشوند. همچنین با وجود قدمت تاریخی این شهر آثار باستانی، بافت قدیمی شهر  همه و همه توریست های گوناگونی را از اقصی نقاط کشور مجذوب خود می کند.

هتل های آلانیا 

آلانیا شهر بزرگی است که به واسطه برخورداری از جاذبه های تاریخی و طبیعی به مکانی توریستی تبدیل شده است، بنابراین در این شهر هتل‌های بسیاری یافت می‌شوند. هتل‌های ۵لوکس و شیکی که می‌توانند اقامتی راحت را برای مسافران فراهم کنند

گردش در آلانیا

شهر آلانیا در ترکیه از سیستم حمل و نقل عمومی بسیار قوی برخوردار است و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی گردشگران می توانند به نقاط مختلف شهر بروند. 

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt