موزه آگورا ازمیر

موزه آگورا ازمیر

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

موزه آگورا ازمیر

آگورا موزه ای در فضای باز است که در آن می توانید بقایای شهر باستانی اسمیرنا را تحسین کنید. آگورای باستانی که مربوط به قرن 4 قبل از میلاد است، در اثر زلزله در سال 178 قبل از میلاد تخریب شد اما توسط مارکوس اورلیوس امپراطور روم به سرعت بازسازی شد. در موزه فعلی می توانید کانال های آبی ساخته شده توسط رومی ها را مشاهده کنید که هنوز در حال کار هستند. بخش بزرگی از این سایت برای عموم مردم بسته است زیرا حفاری ها و مرمت ها هنوز در جریان است، اما هنوز هم ارزش دارد که به آنجا بروید، فقط اگر بتوانید در کف زیر سطح کلیسای قدیمی قدم بزنید.

موزه فضای باز آگورا از جاذبه های توریستی ازمیر

تصویر برجسته و برجسته فاوستینا، همسر امپراطور مارکوس اورلیوس، که ازمیر را بسیار دوست داشت، در طاق دروازه غربی آگورا قرار دارد و به گرمی از بازدید کنندگان استقبال می کند. یک گروه مجسمه از پوزیدون و دیمتر، یکی از برجسته ترین آثار آگورا را می توان در موزه تاریخ و هنر یافت.

یکی دیگر از یافته های هیجان انگیز آگورا، نقاشی های دیواری در فروشگاه های دوران رومی است. گفته می شود این نقاشی های دیواری بزرگترین مجموعه نقاشی دیواری یونانی در جهان است و مشخصات زندگی روزمره هلنیستی و رومی را به همراه دارد. نقاشی های دیواری که تحت حفاظت است گفته می شود که بین قرن های 2 و 4 میلادی ساخته شده است. بر روی دیوارها حدود 1500 نقاشی دیواری وجود دارد.

می توان در اکتشافات آگورا لایه هایی از آثار هلنیستی ، رومی، بیزانس و عثمانی را مشاهده کرد. حمام رومی که اخیراً در جدیدترین کاوشگر آگورا کشف شده است توجه بازدیدکنندگانی را که از جاده فاوستینا عبور می کنند و از دروازه شمال غربی به اسکله می رود جلب می کند. قطعات استخراج شده از آگورا امروز در موزه باستان شناسی ازمیر و موزه تاریخ و هنر است. برای تماشای این جاذبه زیبا و تاریخی با تور ازمیر الفبای سفر همراه باشید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt