باغ گرمسیری نونگ نوچ Nong Nooch

باغ گرمسیری نونگ نوچ Nong Nooch

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

باغ گرمسیری نونگ نوچ Nong Nooch

 باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا Nong Nooch از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود. مساحت  این باغ زیبا و رنگارنگ 2.4 کیلومتر مربع است که دارای قسمت های مختلفی است که یکی از زیباترین آنها به باغ فرانسوی شهرت دارد که ازطراحی باغ های قصر قرون وسطایی نشات گرفته است.
باغ بونسای، باغ گیلاس و باغ رز ایتالیایی از دیگر بخش های این باغ هستند که بسیار تماشایی و شگفت انگیزند. حدود 650 نوع گل ارکیده در رنگ های گوناگون در این محل وجود دارد که تماشای آنها چشم هر گردشگری را خیره می کند، همچنین1100 گونه نخل، انواع کاکتوس، گیاهان چربی (سوکولنت ها) در این باغ وجود دارد که زیبایی خاصی به این محل بخشیده اند.

مجسمه حیوانات مختلف نیز در نونگ نوچ قرار دارند و  علاوه بر دیدن و لذت بردن از جاذبه طبیعی این باغ حیرت انگیز، می توانید به تماشای نمایشهای مختلف و نمایشگاه های فرهنگی و سنتی تایلندی مانند مراسم عروسی تایلندی، رقص سنتی تایلندی بپردازید.

یک مسیر سرپوشیده به وسعت 3 کیلومتری در این باغ وجود دارد تعبیه شده است که سراسر آن نیمکت های چوبی برای استراحت بازدیدکنندگان قرار دارد . با قدم زدن  در این مسیر که در بین باغ های اروپایی و نخل گرمسیری قرار دارند از دیدن چشم انداز بی نظیر و استشمام عطر انواع گل ها لذت ببرید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt