خلیج فانگ نا پوکت phang nga bay

خلیج فانگ نا پوکت phang nga bay

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

خلیج فانگ نا پوکت phang nga bay

خلیج فانگ نا پوکت phang nga bay یکی از مناطق بسیار زیبا است که در شمالی ترین قسمت پوکت واقع شده است.صخره های آهکی که از میان آب های زمردین سر بر افراشته جلوه زیبا و منحصر به فردی به این منطقه داده است. در این خلیج زیبا، غا، تالاب و سواحل بکر کوچک وجود دارد که بسیار تماشایی است. برای تفریح و دیدن این بهشت زمینی می توانید قایق اجاره کنید و یا همزمان از خوردن یک غذای خوش طعم در رستوران های رو به خلیج و تماشای چشم انداز خیره کننده لذت ببرید.

خلیج فانگ نا دارای مساحتی به وسعت 400 کیلومتر مربع بوده و  بیش از 100 جزیره را در خود جای داده است که برخی از آنها به دلیل زیبایی و شگفتیهای که دارند در کتاب رکورد گینس به ثبت رسیده اند. یکی از زیباترین آنها جزیره جیمز باند است که همزمان با ساخت فیلم مردی با تپانچه طلایی از سری فیلم های جیمز باند بعد از سال 1974 دارای شهرت جهانی شد. این جزیره با مناظر بی نظیرش تحت حفاظت پارک ملی نیز می باشد.

کوه پانی از دیگر نقاط دیدنی  خلیچ فانگ نا است. پانی یک جزیره کوچک است که توسط صخره‌های سنگ بزرگ و عمودی احاطه شده است. کلبه، خانه یا رستورانهای زیادی به وسیله همین پایه‌های چوبی در بخش کم عمق دریا بر روی آب ساخته شده‌اند و افرادی هستند که در آنجا زندگی ‌می‌کنند.



6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt