باغ گل رز بانکوک

باغ گل رز بانکوک

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

باغ گل رز بانکوک

باغ گل رز بانکوک (باغ گل رز سون سامران)

باغ گل رز بانکوک (Suan Sam Phran) در فاصله 30 کیلومتری بانکوک واقع شده است و بهترین باغها در آن واقع شده است. زیباترین باغ این سایت شامل 75 هکتار زمین کاملاً مرتفع با یک دریاچه می باشد. باغ گل رز بانکوک مکانی برای پیاده روی را در کنار نمایشگاه های فرهنگی از جمله مهارت های صنایع دستی، بوکس تایلندی و مبارزه با شمشیر و همچنین تعدادی رستوران عالی را ارائه می دهد. برای سرگرمی کودکان نیز در این مجموعه یک نمایش فیل ها وجود دارد و برای بزرگسالان و گردشگران تور بانکوک در این سایت زمین گلف و آبگرم تعبیه شده است. با توجه به مسافتی که برای این باغ در نظر گرفته شده است یک روز را برای گردش در این باغ در نظر بگیرید. یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری بانکوک که می تواند به عنوان یک گردش یک روزه در بانکوک باشد، باغ گل رز بانکوک است.

باغ گل رز بانکوک

چه چیزهایی در باغ گل رز بانکوک وجود دارد

تعداد زیادی نمایشگاه گل زیبا و متنوع در این باغ است و علاوه بر آن خانه هایی به سبک تایلندی، یک اقامتگاه زیبا و زمین گلف در باغ گل رز بانکوک وجود دارد. همچنین این مکان دارای یک نمایشگاه جذاب فرهنگی تایلندی است که هر روز بعد از ظهر آغاز می شود.
باغ گل رز بانکوک مملو از گل ها، درختان، رزها و سوسن های تایلندی می باشد و دریاچه ای زیبا در وسط آن واقع شده است. در اطراف باغ گل رز بانکوک خانه های کوچکی را مشاهده می کنید که به سبک تایلندی ساخته شده اند. در این باغ بجز خانه های کوچک و گل و گیاه تایلندی مراسم فرهنگی زیادی نیز انجام می شود. محبوب ترین جاذبه ی باغ گل رز بانکوک نمایش های سنتی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و نمایش فیل ها می باشد. این مکان همچنین سرشار از جاذبه های سنتی مانند بازار آثار هنری و فود کورت محلی است. در رز گاردن بانکوک یک بازار شناور کوچک نیز در حال نفس کشیدن است.

رز گاردن بانکوک

لذت بردن کودکان در رز گاردن بانکوک 

بچه ها هیچ وقت از بودن در باغ رز بانکوک خسته نمی شوند، اینجا نمایش های فیل سواری برگزار می شود و حتی می توانید بر روی یکی از فیل ها سوار شوید و از فیل سواری لذت ببرید. بعد از یک گردش نفس گیر در باغ رز بانکوک به یکی از رستوران هایی که غذاهای اصیل تایلندی، آسیایی یا بین المللی دارد بروید و انواع و اقسام غذاهای تایلندی، ویتنامی، ژاپنی و دیگر غذاهای آسیایی را میل کنید.

خرید سوغاتی در باغ گل رز بانکوک

رز گاردن بانکوک برای خرید سوغاتی بسیار مناسب است. در این باغ کلبه های چوبی وجود دارد که در واقع غرفه هایی هستند که سوغاتی های تایلندی مانند آثار هنری، جواهرات و مجسمه های چوبی را ارائه می دهند.

باغ گل رز بانکوک

نحوه رفتن به باغ گل رز بانکوک و ساعت کاری آن

برای رفتن به باغ رز بانکوک به ۳۰ کیلومتری بانکوک رفته و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بانکوک را ببینید. این باغ همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر فعالیت دارد و ورود به آن برای بزرگسالان ۱۰ بات تایلندی و برای بچه ها ۵ بات می باشد. البته دیدن نمایش های فرهنگی در این باغ ۳۰۰ بات هزینه دارد. این را در نظر داشته باشید که حتی می توانید شب را هم در رز گاردن بانکوک و هتل و ریزورت های رویایی این مکان بمانید.

گردش بیشتر در بانکوک
معبد وات سوتات بانکوک Wat Suthat شهر سوخته آیوتا بانکوک مجسمه بودای زمردین بانکوک
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt