فستیوال جاز بلگراد

فستیوال جاز بلگراد

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

فستیوال جاز بلگراد

جشنواره جاز بلگراد در سال 1971 میلادی برپا شد این فستیوال قدیمی ترین فستیوال جاز صربستان است و یکی از بهترین جشنواره ها در صحنه بین المللی است که امروزه این فستیوال به یکی از جاذبه های گردشگری بلگراد صربستان تبدیل شده است. در سال 2014 این جشنواره در شبکه جاز اروپا ورود پیدا کرد.اهداف این فستیوال جاز به عنوان یک نمایشگاه برای دستاوردهای بهترین هنرمندان موسیقی جاز جهانی در طول سال گذشته است و محل ملاقاتی برای هنرمندان شرق و غرب، شمال و جنوب می باشد.دست آوردهای این جشنواره علاوه بر معرفی استعدادهای تازه ظهور در موسیقی جاز محلی برای گردهمایی ستاره های جاز دنیا است.

فستیوال جاز بلگراد سالانه از ششم آبان ماه (October 26) شروع می شود و پنج روز کامل ادامه خواهد داشت که شما با انتخاب تور ارزان قیمت و لحظه آخری صربستان می توانید از این جشنواره دیدن فرمایید.این جشنواره در بهترین ساختمان های مربوط به موسیقی  Dom Omladine (Americana Hall) و The Sava Center  که خود این ساختمان ها از دیدنی های شهر بلگراد هستند برگزار می شود. طرفداران موسیقی جاز از اجرای بیش از 20 گروه موسیقی و تکنوازان که به خوبی شناخته شده اند لذت خواهند برد.

قیمت بلیط برای کل فستیوال 40 یورو است در حالی که کنسرت هایی که برای افرادی خاص هستند قیمت های خود را دارند و کاملا بستگی به این دارد که کنسترت چه کسی را انتخاب کنید.بلیت های کل جشنواره را می توانید در دفاتر Dom Omladine و Sava Center خریداری فرمایید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt