راهنمای بازدید از دیدنی های دبی

راهنمای بازدید از دیدنی های دبی

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 بهمن ، 1400

راهنمای سفر به دبی و تماشای دیدنی های آن

جاذبه های دیدنی دبی و راهنمای سفر و بازدید از این دیدنی ها همواره یکی از مسائل مهم برای مسافران تور دبی امارات می باشد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

طبیعت گردی در دبی

بهار فصل ماجراجویی طبیعت گردی در دبی است و هیچ چیز به اندازه طبیعت وحشی امارات متحده عربی و مسیرهای پیاده ‌روی شگفت ‌انگیز آن برای ساکنان و گردشگران جذاب نبوده است.
وقتی وارد دبی شدید به یک ماجراجویی بروید و به صحرا و کوه های حجرکه به طول 700 کیلومتر از شرق دبی تا شمال شرقی عمان امتداد دارند سفر کنید.

مکان های طبیعت گردی در دبی

اگرچه امارات متحده عربی به دلیل ساختمان های باشکوه و مکان های دیدنی خود شناخته شده است، اما از مسیرهای طبیعت گردی خیره کننده ای نیز برخوردار است که در طول سال ها به جاذبه های گردشگری تبدیل شده اند. برای دیدن طبیعت زیبای دبی و مکان های توریستی دبی کافیه از سایت الفبای سفر تور دبی را تهیه کنید.

طبیعت گردی در دبی

طبیعت و جغرافیای دبی

جبل قیهوی

این یکی از زیبا ترین قله های کوه هاجر است که 1792 متر ارتفاع دارد اگرچه از مرز به عمان عبور خواهید کرد، اما مناظر زیبا و توپوگرافی زیبا ارزش رانندگی را دارد. پیاده ‌روی شما از یک مسیر شروع می ‌شود، اما وقتی مسیر صخره‌ ای می ‌شود به دستان خود برای حمایت نیاز دارید. 20 متر آخر سخت است، بنابراین به تجهیزات کوهنوردی نیاز دارید.

وادی طیبه دبی

اگر عاشق یک مسیر ساده هستید که روز بعد عضلات شما درد نکند، وادی طیبه بهترین انتخاب است. این یک جاده قدیمی ساحل شرقی است که در 20 کیلومتری شمال مصافی قرار دارد.
 شما هم می توانید از جاده قدیم که هنوز هم کشاورزان خرما و روستاییان از آن استفاده می کنند عبور کنید از جاده های جدید استفاده کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که روز خود را در هتل خود در امارات بگذرانید، زمانی که می توانید از استخرهای طبیعی، آبشارهای زیبا، روستای قدیمی طیبه و موزه شهر دیدن کنید.

قوانین دبی برای توریست ها

دیدنی های دبی

دبی دیدنی ها و سرگرمی های بسیاری دارد که شبانه روزی هستند شما در دبی هیچ وقت خسته نمی شوید از صحرا گردی تا قایق سواری و شنا از کوه نوردی تا غواصی همه چیز در دسترس شما است.
اگر به دنبال گزینه های سرگرمی بیشتری هستید، یک پیست اسکیت روی یخ، منطقه بازی و مجموعه سینما نیز وجود دارد خرید و غذا خوردن بی پایان است و تقریباً همیشه رویدادهای ویژه مانند موسیقی زنده و نمایش مد در مرکز خرید وجود دارد. در زیر به 6 مورد از دیدنی های دبی اشاره می کنیم:

موزه دبی

موزه عالی دبی در قلعه الفهیدی قرار دارد که در سال 1787 برای دفاع از نهر دبی ساخته شده است. دیوارهای قلعه از بلوک های مرجانی سنتی ساخته شده و با آهک در کنار هم نگه داشته شده اند. طبقه فوقانی توسط تیرهای چوبی نگه داشته شده و سقف آن از شاخه های خرما، گل و گچ ساخته شده است.
این قلعه در تاریخ خود به عنوان محل سکونت خانواده حاکم، مقر حکومت، پادگان و زندان بوده است ورودی این موزه دارای یک نمایشگاه جذاب از نقشه های قدیمی امارات و دبی است که گسترش عظیمی را نشان می دهد که پس از رونق نفت منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا از همه لحاظ زیبا ترین مساجد دبی است یک کپی دقیق از مسجد الازهر قاهره، که هشت برابر بزرگی آن است، مسجد جمیرا نمونه خوبی از معماری اسلامی است.
این سازه سنگی به سنت فاطمی در قرون وسطی ساخته شده و دارای دو مناره است که جزئیات ظریف در سنگ کاری را به نمایش می گذارد به خصوص در عصر هنگام روشن شدن با نورافکن جذاب است.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا

نهر دبی

نهر دبی شهر را به دوقسمت تقسیم می کند که دیره در شمال و بر دبی در جنوب قرار دارد نهر یکی از عناصر تأثیرگذار در رشد شهر بوده است و ابتدا ساکنان اینجا را برای غواصی جمع آوری مروارید جذب می کرد.
روستاهای کوچکی در کنار نهر وجود دارد کع قدمت آنها به 4000 سال پیش می رسد اسکله دوو در امتداد کرانه نهر دبی در شمال پل المکتوم قرار دارد.
 برخی از قایق‌هایی که در اینجا لنگر انداخته‌ اند، هنوز توسط تاجران کوچک از سراسر خلیج استفاده می ‌شوند، بیش از 100 سال قدمت دارند.
بسیاری از قایق ها در اینجا به سمت کویت، ایران، عمان، هند و تا شاخ آفریقا حرکت می کنند. این بقایای کوچک از اقتصاد سنتی دبی هنوز مکانی شلوغ و جذاب برای گشتن است.

فواره دبی

این آبنما یکی از جاذبه های گردشگری دبی است نمایش فواره چندین بار در روز در دریاچه مصنوعی واقع در خروجی دبی مال، در پای برج خلیفه برگزار می شود.
بهترین کار این است که هنگام شب زمانی که برج روشن است به آنجا بروید. تماشای جت های آبی که با موسیقی می رقصند جادویی است این نمایش هر 30 دقیقه بین ساعت 18:00 تا 23:00 برگزار می شود

مارینا دبی

بیایید بازدید خود از شهر را با پیاده روی در منطقه دبی مارینا ادامه دهیم در آنجا می ‌توانید در یک عابر پیاده در امتداد اسکله قدم بزنید و قایق ‌های تفریحی و ساختمان‌ ها را تماشا کنید.
از کنار دبی مارینا مال می گذرید، یک مرکز خرید بزرگ که دارای فروشگاه ها با برندهایی مانند Levi’s، H&M، Guess وBalmain است.

دبی مارینا

دبی مارینا

برج خلیفه

برج خلیفه مطمئناً یکی از زیبا ترین مکان های برای بازدید در دبی است بلندترین آسمان خراش جهان (828 متر) از سال 2010 به روی عموم باز شد و به سرعت به نماد شهر تبدیل شد.
هر روز هزاران بازدید کننده به این برج می ‌روند و یکی از سریع ‌ترین آسانسورهای جهان که شما را به سکوهای تماشایی واقع در طبقات 124 و 125 می ‌برند از آنجا می توانید از یک چشم انداز فوق العاده از کل شهر را ببینید.
حتی می توانید تا طبقه 148 بالا بروید تا به بالاترین سکوی دید در جهان (555 متر ارتفاع) برسید شما باید در شب از برج خلیفه دیدن کنید تا از منظره نورانی شهر از بلند ترین سکوی رصد جهان لذت ببرید.

لوکس ترین جاهای دبی

اگر از طرفداران زندگی لوکس هستید، هیچ چیز مانند رفتن به دبی نیست بودن در چنین شهر فوق العاده ای که به شما تجربیات فوق العاده ای را ارائه می دهد واقعا چیز دیگری است .

سافاری لوکس ترین در دبی

 وقتی صحبت از تجربیات لوکس سافاری در صحرا به میان می‌ آید، اسم دبی بهترین مکان برای این کار است. شما را با رنجر در میان تپه‌ های شنی خیره‌ کننده در سفری کوچک به حیات وحش می ‌برند. 
پس از سافاری خود، در یک مجلس مجلل می نشینید و با مقداری شیره خرما، پذیرایی می شوید در حالی که شاهد نمایش خیره کننده شاهین هستید.
 پس از این، از یک غذای عالی توسط سرآشپز خصوصی خود لذت می برید و از نقاشی حنا روی دستان هیجان زده خواهید شد قیمت مکان های دیدنی دبی برای سافاری یک خودروی شخصی برای دو نفر 5880 درهم است.

هزینه های سفر به دبی

دبی مال

دبی مال به محل برگزاری جشنواره خرید مشهور جهان است، اما خرید در تمام طول سال یک فرهنگ است. خدمات VIP در همه مراکز وجود دارد و حتی تاکسی های درجه یک در اطراف مرکز خرید هستند تا شما را از فروشگاهی به فروشگاه دیگر ببرند.
در مراکز خرید دبی همه فروشگاه ها دارای برندهای درجه یک هستند سیتی واک یکی از مکان‌ های مورد علاقه محلی برای یافتن برندهای شیک است.

دبی مال

دبی مال 

باشگاه گلف

جای تعجب نیست که دبی خانه برخی از بهترین مکان ها برای گلف باشد باشگاه گلف تازه افتتاح شده در دبی هیلزرا ببینید یا حتی به زمین آتش و زمین گرگ نورمن در جمیرا گلف استیتز بروید.

اسپای لوکس دبی

در یک اسپای لوکس استراحت کنید مزیت زندگی در دبی این است که اسپاهای آن طیف وسیعی از درمان ها را دارند، از ماساژهای آرام بخش بالیایی تا مراسم حمام مراکشی اسپای در مدینات جمیرا و برج العرب هر دو میزبان این درمان‌ها و چندین درمان دیگر هستند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt