سفری به گوشواره هند سریلانکا

سفری به گوشواره هند سریلانکا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 اسفند ، 1399

سفری به گوشواره هند سریلانکا

سریلانکا توسط مارکو پولو به عنوان یکی از بهترین جزایر جهان توصیف شده است و دارای تاریخی است که قدمت آن به هزاران سال می رسد. برای سفری به گوشواره هند، سریلانکا با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سریلانکا توسط مارکو پولو به عنوان یکی از بهترین جزایر جهان توصیف شده است و دارای تاریخی است که قدمت آن به هزاران سال می رسد. اگرچه کوچک است، اما در این کشور تاریخ، طبیعت و زیبایی بسیاری مشاهده شده است. سواحل، جنگل ها، مزارع چای، معابد و دیگر جاذبه های گردشگری سریلانکا گردشگران را به خود جذب می کند. برای آشنایی با بهترین جاذبه گردشگری در بهترین شهرها و مکان های گوشواره هند با ما همراه باشید.

جاذبه های گردشگری سریلانکا

قله آدم سریلانکا

قله آدم واقع در یک سایت بیولوژیکی متنوع، کوهی بلند و با شکوه در مرکز سریلانکا است. صعود 2،243 متری یک مسیر زیارتی مشترک در آیین بودایی است، زیرا گفته می شود اثری از ردپای خود بودا در نزدیکی قله وجود دارد. گردشگران تور سریلانکا با هدف رسیدن به بالای کوه در حوالی سپیده دم، طلوع خورشید فراموش نشدنی را مشاهده خواهند کرد.

قله آدم مکانی مقدس و سرسبز در سریلانکا

گال، شهری پر از آرامش

برای استراحت و رسیدن به آرامشی بی نظیر از شهر خوب گال دیدن کنید. این شهر مملو از ویلاهای جذاب هلندی و منظره ساحلی دلپذیر است. از قلعه گال، قلعه ساخته هلندی بازدید کنید که هم اکنون یک میراث جهانی و بزرگترین قلعه دریایی باقیمانده در آسیا می باشد که توسط اشغالگران اروپایی ساخته شده است. از دیگر مکان های خوب می توان به بندر طبیعی، کلیسای جامع سنت ماری و استادیوم بین المللی گال اشاره کرد که به طور گسترده به عنوان دیدنی ترین زمین کریکت در نظر گرفته شده است.

ساحل و فانوس دریایی شهر گال در سریلانکا

تفریحات لاکچری در بنتوتا

این شهر ساحلی دارای سواحل باشکوه، هتل های مجلل و زیبایی های دست نخورده است. یک روز را در آفتاب در ساحل بنتوتا غوطه ور شوید، از لاک پشت Kosgoda دیدن کنید، یا در معبد بودایی Galapatha Raja Maha Vihara آرامش پیدا کنید. بنتوتا یک منطقه داغ توریستی برای گردشگران تور کلمبو بنتوتا است، بنابراین می توانید در فعالیت هایی مانند سوار شدن بر بالگرد و ورزش های آبی بی نظیر نیز شرکت کنید.

ساحل زیبای بنتوتا در سریلانکا

کندی، شهر دندان بودا

این شهر بزرگ در یک فلات واقع شده که توسط کوه های مرتفع مرکزی احاطه شده است. میراث جهانی کندی، مکانی است که در آن می توانید برای گرفتن طعم و مزه فرهنگ سینالهی و به خصوص شرکت در جشنواره Esala Perahera در تابستان، از آن بازدید کنید. از معبد دندان که در قرن چهارم ساخته شده است و یک یادگار بسیار مقدس - دندان بودا - در آن نگهداری می شود، بازدید کنید.

قلعه ساحلی تاریخی در کندی سریلانکا

خلیج آروگام

خلیج آروگام در سواحل جنوب شرقی سریلانکا واقع شده است. این شهر دور افتاده در سریلانکا، گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب می کند. ساحل آروگام مکان مناسبی برای گذراندن یک روز آرامش بخش و یا تفریح های بسیار عالی است. بهترین مکان برای گشت و گذار Main Point می باشد که در قسمت جنوبی خلیج واقع شده است. هنگامی که نیاز به استراحت و استفاده از خورشید و هوای دریا را برطرف کردید، از معابد تاریخی شهر یا پارک ملی Kumana در این نزدیکی بازدید کنید.

گردشگران در حال تفریح موج سواری در ساحل خلیج اروگام سریلانکا

میریسا، زیباترین سواحل سریلانکا

در زیر آفتاب میریسا دراز بکشید یا در آب روشن و فیروزه ای این روستای کوچک ساحلی شناور شوید. سواحل زیبای مخفی و یک صحنه زندگی پر رونق شبانه، میریسا را به یک مکان عالی برای گردشگران تبدیل می کند. میریسا همچنین به خاطر مناطق فوق العاده برای تماشای نهنگ و دلفین ها مشهور است.

ساحل میریسا در سریلانکا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt