بهترین مکان های تفریحی کمتر شناخته شده دبی را بشناسید

بهترین مکان های تفریحی کمتر شناخته شده دبی را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 مهر ، 1398

بهترین مکان های تفریحی کمتر شناخته شده دبی را بشناسید

دبی یکی از بهترین مقصد های گردشگری از نظر گردشگران می باشد.دبی جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. در الفبای سفر بهترین مکان های تفریحی کمتر شناخته شده دبی را بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی یکی از بهترین مقصد های گردشگری از نظر گردشگران ایرانی و گردشگرانی از سراسر جهان می باشد. این شهر زیبا جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. اما برخی از این جاذبه های گردشگری را کمتر کسانی می شناسند. برای آشنایی با آن ها، ما را همراهی کنید.

نمای 360 درجه از جزیره نخل دبی

تفریحی بی نظیر برای بچه ها در شهر کودکان دبی

شهر کودکان دبی یکی از مکان هایی است که مورد علاقه کودکان در هر سنی می باشد. وسایل بازی و سرگرمی بسیاری در پارک کودکان واقع شده است که دارای تعداد زیادی از فعالیت های سرگرم کننده هستند و بچه ها از آن ها لذت می برند. هر یک از وسایل بازی در این پارک برای کودکان گروه سنی 2 تا 15 سال مناسب می باشند. شما همچنین می توانید فرزند خود را در بعضی از کارگاههای آموزشی که در اینجا مشغول فعالیت می باشند برده و فرزندان خود را به یادگیری علاقه مند کنید.
مناسب برای: خانواده، کودکان و نوجوانان
زمان بندی: شنبه تا پنجشنبه - 09:00 صبح تا 08:00 بعد از ظهر، جمعه: 03:00 بعداز ظهر تا 09:00 شب

ورودی و تابلوی شهر کودکان در دبی

بازدید از مسجد زیبای بزرگ دبی

بازدید از مسجد بزرگ دربین جاذبه های گردشگری پرطرفدار دبی بسیار ضروری است. این مسجد یکی از بزرگترین مساجد جهان می باشد و بازدید کنندگان را با عناصر معماری شگفت انگیز در این مکان بی نظیر آشنا خواهد کرد. مسجد بزرگ دبی دارای 82 طاق است که با ابزاری با پوشش طلای 24 عیار، به شکوه و عظمت مسجد می افزایند. مدتی را در خیره شدن به حوض بزرگ مسجد بگذرانید و از تجربه ای بی نظیر بهره مند شوید.
مناسب برای: دوستان، خانواده
زمانهای بازدید: شنبه تا پنجشنبه: 09:00 صبح تا 10:00 بعد از ظهر، جمعه: 04:30 بعد از ظهر تا 10:00 شب

مسجد بزرگ دبی و حوض بزرگ آن

برج ساعت دیره در دبی

برج ساعت دیره دبی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است. اگر به افسانه ها بخواهیم متکی شویم، گفته می شود كه برج ساعت در دهه 1960 توسط افرادی كه در آنجا ساكن بودند ساخته شده است. این مکان در قسمت شرقی دبی واقع شده و یکی از مهمترین مناطق گردشگری دبی می باشد.
مناسب برای: دوستان، خانواده

برج ساعت دیره دبی در شب با نورپردازی بنفش

پارک صفا دبی

بهترین پارک دبی که در آرامش آن می توانید قدم بزنید و از سرسبزی اش لذت ببرید، پارک صفا دبی است. این پارک نه تنها به خاطر ظرافت و زیبایی، بلکه به دلیل اهمیت تاریخی که در آن وجود دارد، بسیار شناخته شده و معروف است. پارک صفا دبی یک پارک 64 هکتاری است که قبلا مرکز اسکانی برای مهاجران غیرقانونی از جنوب آسیا بود. پس از گذشت سالها، این مکان بارها و بارها بازسازی شده و از آن زمان به بعد به یک مقصد گردشگری محبوب در دبی تبدیل شده است.
مناسب برای: دوستان، خانواده
نکات مهم: شاهد سه دریاچه در پارک باشید که برخی از نادرترین گونه های پرندگان را به خود جلب می کنند.
زمانهای بازدید: 08:00 صبح تا 10:00 شب

درختان نخل و آب نمای پارک صفا دبی

کوه های هاجر در راس الخیمه دبی

یکی دیگر از مناطق شگفت انگیز دبی که به عنوان یک مکان حیرت آور از نظر گردشگران تورهای دبی به حساب می آید، کوهپایه های هاجر است. با توجه به اینکه حدود 80٪ دبی پوشیده از شن می باشد، داشتن اردوگاه کویری یک امر مطلق است. کوهپایه هاجر یکی از مکانهایی است که تجربه ای از کوهنوردی را برای شما فراهم می کند و در شهری پر از کویر و شن ورزش کوهنوردی را نیز برای شما به ارمغان می آرود. برای رفتن به این مکان از برداشتن تمام وسیله های کمپینگ غافل نشوید و کیسه زباله با خود به همراه داشته باشید تا از ضرر رساندن به محیط زیست جلوگیری کنید.
نکات مهم: تفریح با موتور چهارچرخه و شتر سواری را فراموش نکنید.

کوه هاجر در راس الخیمه دبی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt