در تورهای دبی شگفت انگیزترین تفریحات دبی را فراموش نکنید

در تورهای دبی شگفت انگیزترین تفریحات دبی را فراموش نکنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 31 شهریور ، 1398

در تورهای دبی شگفت انگیزترین تفریحات دبی را فراموش نکنید

در این مطلب گردشگرانی که علاوه بر اطلاع از قیمت تورهای دبی، نیاز به شناختن این جاذبه ها دارند را با بعضی از این مکان های گردشگری پرطرفدار آشنا می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

گردشگری از مسائل بسیار مهم شهر دبی به منظور وارد کردن ارز به امارات و همچنین محکم کردن پایه های اقتصاد این کشور می باشد. در سال ۲۰۰۷ میلادی دبی در میان شهرهای پربازدید جهان رتبه هشتم را به خود اختصاص داده بود. اکثر جاذبه های گردشگری دبی مورد علاقه همه ی سلیقه ها هستند، اما برخی از این جاذبه ها از سایر مکان های گردشگری طرفداران بیشتری دارند. در این مطلب گردشگرانی که علاوه بر اطلاع از قیمت تورهای دبی، نیاز به شناختن این جاذبه ها دارند را با بعضی از این مکان های گردشگری پرطرفدار دبی آشنا می کنیم.

پالم جمیرا دبی

پالم جمیرا دبی

بازدید از موزه دبی در قلعه الفیدی دبی

تور های ارزان دبی یکی از عوامل مورد نیاز برای بازدید از مکانهای اطراف دبی هستند. موزه دبی در قلعه الفیدی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است و اهمیت تاریخی زیادی برای دبی دارد و همچنین یکی از قدیمی ترین ساختمانهای این شهر است. از زمان اجرای طرح این موزه در سال 1971 در قلعه تاکنون اهمیت قابل توجهی در تاریخ دبی منعکس شده و با طیف وسیعی از فضاها پوشیده شده است. قلعه الفیدی برای نمایش تاریخ دبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مناسب برای: دوستان، خانواده
ساعت بازدید: 08:30 صبح تا 08:30 بعد از ظهر

ورودی موزه دبی و قلعه الفیدی

ورودی موزه دبی

پارک آبی آیس لند در دبی

دبی فقط به خاطر ذخایر نفتی و طلای خود شناخته نمی شود بلکه به خاطر محدوده شگفت انگیز پارک های آبی که در اختیار دارد، از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران برخوردار است. پارک آبی آیس لند در دبی از جمله مواردی است که نباید آن را فراموش کرد و بسیاری از گردشگران از آن آگاه نیستند. این مجموعه عظیم یکی از زیباترین پارک های آبی در کل دبی به حساب می آید و با مساحتی بالغ بر 103000 متر مربع، یکی از مهمترین مکان های دیدنی اطراف دبی را تشکیل می دهد و یک هزار نفر ظرفیت دارد.
مناسب برای: دوستان، خانواده، کودکان

پدر و پسر در حال آب تنی در پارک آبی آیس لند دبی

پارک آبی آیسلند دبی

لذت بردن از بهترین موسیقی ها در اپرای دبی

بسیاری از افراد قصد ندارند دبی را با موسیقی اپرا مرتبط کنند اما اگر مایل به تکمیل کردن لذت سفر به دبی هستید، اپرای دبی در واقع مکانی شگفت انگیز برای بازدید است. این مکان در مرکز شهر دبی واقع شده و یک نمایش شگفت انگیز از فرهنگ دبی می باشد. اپرای دبی میزبان طیف گسترده ای از اجراهای موسیقی و رقص هنری است که آن را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل می کند.
مناسب برای: دوستان، خانواده

طبقه فوقانی سالن اپرای دبی

اپرای دبی

دیدن معماری شگفت انگیز در موزه اتحاد دبی

اگر اهل تاریخ هستید، مطمئنا عاشق موزه اتحاد خواهید بود. این مکان برای برخی از نادرترین فیلم ها و موارد دیگر استفاده شده است. همچنین این مکان لحظه های مختلف را از دوره 1968 تا 1974 به نمایش می گذارد. در نظر داشته باشید اگر می خواهید برخی از اسناد و مدارک بسیار دقیق و بایگانی شده را از هر نقطه ای مشاهده کنید، بازدید از موزه اتحاد برای شما الزامی مطلق است.
مناسب برای: دوستان، خانواده

موزه اتحاد دبی

موزه اتحاد دبی

روستای بور دبی را از دست ندهید

جاذبه گردشگری بعدی در لیست مکان های شگفت انگیز دبی روستای بور دبی است. بور دبی به عنوان دهکده میراث دبی در نظر گرفته می شود و در نزدیکی نهر دبی واقع شده است. معماری و طراحی های ساخته شده توسط صنعتگران محلی بیش از اندازه کافی است تا شما را به عقبه دبی برگرداند. بازدید از صنعتگران محلی و خرید سوغات برای عزیزانتان را فراموش نکنید.
مناسب برای: دوستان، خانواده

خانه ای قدیمی و زیبا در روستای بور دبی در غروب آفتاب و چراغ های زرد

روستای بور دبی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt