مکان های تفریحی شگفت انگیز در دبی را بشناسید

مکان های تفریحی شگفت انگیز در دبی را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 شهریور ، 1398

مکان های تفریحی شگفت انگیز در دبی را بشناسید

در دبی جاذبه های دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که برخی افراد حتی نام آن را هم نشنیده اند. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید تا مکان های تفریحی شگفت انگیز در دبی را بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی یکی از پربازدید ترین مقصد های گردشگری است که گردشگران تورهای دبی از سراسر جهان را به سمت خود جذب می کند. در این شهر جاذبه های دیدنی بسیار زیادی وجود دارند که برخی افراد حتی نام آن را هم نشنیده اند. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید تا مکان های تفریحی شگفت انگیز در دبی را بشناسید.

دبی و برج العرب

بازار طلای دبی، بازاری شگفت انگیز

بازار طلای دبی یکی از مهمترین فرهنگ و سنت های عربی امارات متحده عربی را تشکیل می دهد. اعتقاد آنان بر این است که در خاورمیانه این فرهنگ را به نمایش بگذارند و احساس تجمل گرایی را همانطور که خواستار آن هستند، در اختیار گردشگران قرار دهند. بازار طلای دبی که در دیره واقع شده است، یکی از بهترین بازارهای طلا فروشی در دبی را تشکیل می دهند. هدف رفتن به این بازار صرفا خرید طلا نیست، بلکه دیدن قطعات بزرگ و شگفت انگیز طلا در مغازه ها برای شگفت زده کردن شما کافی است.
مناسب برای: دوستان، خانواده، انفرادی

طلاهای سنگین و شگفت انگیز در بازار طلای دبی

جزیره جهانی در دبی

جزیره جهانی که توسط توسعه دهندگان مشهور ساخته شده است یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است. این مکان در سواحل دبی گسترده شده و به نظر می رسد تصویری شگفت انگیز از نقشه جهان در آب ها و سواحل دبی را تشکیل داده است. شگفت انگیز ترین نکته این است که این جزایر خاص بسته به خواست مشتریان به فروش و یا حتی اجاره گذاشته می شوند. قیمت این جزایر فراتر از تصورات هر کسی است.
مناسب برای: دوستان، خانواده

تصویر هوایی از جزایر جهانی دبی

ساحل بادبادک ها در دبی

ساحل بادبادک ها در دبی فقط یک جاذبه گردشگری مورد علاقه گردشگران نیست، بلکه افراد محلی نیز به همان اندازه عاشق این مکان هستند. این منطقه در خیابان المناره واقع شده است. نام این ساحل نیز متناسب با نوع فعالیت هایی است که می توانید در آن انجام دهید. طیف گسترده ای از ورزش های آبی به همراه تورهای تفریحی، فعالیت های شگفت انگیزی را انجام می دهند که اکثر گردشگران در تمام طول سال نسبت به آن مشتاق هستند. بافت سفید بکر و ماسه نرم چیزی است که قطعا قلب و روح شما را تسخیر خواهد کرد. برج العرب را می توان به وضوح از این ساحل تماشا کرد.
ایده آل برای: دوستان، خانواده، کودکان
نکات: بازدید در ماههای فوریه تا آگوست

بادبادک بازی و ساحل شلوغ بادبادک ها در دبی

استخرهای سنگی و طبیعی در دبی

استخرهای سنگی و طبیعی در دبی یکی دیگر جاذبه های گردشگری فوق العاده و دیدنی در اطراف دبی می باشند. این جاذبه گردشگری یکی از بهترین نقاط دیدنی و تفریحی برای آخر هفته ها محسوب می شود. کل این منطقه از استخرهای بهاری و معابر باریک تشکیل شده است که زیبایی شگفت انگیز این مکان را به گردشگران هدیه می دهد. این مکان در نزدیکی دهکده باستانی حتا واقع شده است و اگر زمان مناسبی دارید، هر دو مکان را در کنار هم ببینید.
مناسب برای: دوستان، خانواده
مکان: نیم ساعت رانندگی با دهکده باستانی حتا فاصله دارد

استخر های سنگی و طبیعی در نزدیکی دهکده حتا دبی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt