پیشنهاد طلایی به شینگن دار ها!

پیشنهاد طلایی به شینگن دار ها!

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 مرداد ، 1398

پیشنهاد طلایی به شینگن دار ها!

این شهر زیبا و قرون وسطی ای، جاذبه های منحصر به فرد و مخصوصی مانند قلعه مونولیتوس و غار نیمارا که هزاران سال برای عبادت مورد استفاده قرار گرفته است را در خود جای داده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تقاطع زیبایی ها زمینه اصلی سفر به یاد ماندنی شما از مارماریس ترکیه تا رودس یونان را با کشتی تشکیل می دهد. این شهر زیبا جاذبه های منحصر به فرد و مخصوصی مانند قلعه مونولیتوس و غار نیمارا که هزاران سال برای عبادت مورد استفاده قرار گرفته است را در خود جای داده است. در غار نیمارا رودس می توانید محراب سنگی باستانی و گونه های مختلف پروانه ای را ببینید که غارها را به عنوان زیستگاه خود ترجیح می دهند.
سواحل مارماریس و دلفیناریوم مکان های بسیار عالی برای بازدید و گردش هستند که جزء بهترین جاذبه های گردشگری مارماریس نیز محسوب می شوند. مارماریس برای قایقرانی هیجان انگیز و غواصی شگفت آور معروف است. اگر با تور های مارماریس به این شهر زیبا سفر کنید، از آن جایی که شما اینجا هستید، یک مسافرت کوتاه یک ساعته به دوره قرون وسطی خواهید داشت!

سواحل مارماریس در ترکیه

سفر از مارماریس به رودس با کشتی مسافری

این سفر یک ساعته با دیدنی های جذاب مثل آب های پر زرق و برق همراه است. برای این سفر حتما به ویزا و سایر مدارک برای هر دو کشور یونان و ترکیه نیاز دارید و حداقل یک ساعت قبل از زمان عزیمت در آن جا حاضر باشید. اگر ویزای شینگن دارید قطعاً گزینه خوبی برای تردد در دو کشور در طی یک روز است و سفر از مارماریس به جزیره رودس یک پیشنهاد طلایی برای شینگن دار ها محسوب می شود.

سواحل جزیره رودس در یونان

کشتی مسافری به رودس تقریبا در تمام طول سال آماده جابه جایی مسافران است. جزیره رودس در دریای اژه مطمئناً دارای ارزش بالایی برای سفر است و با قدمت قرون وسطایی که دارد به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است. استحکام بنا ها بسیار دیدنی اند. این جزیره تشکیل شده از خندق هایی هلالی شکل، بناهای باستانی و بسیاری جاذبه های دیگر است. همه این جاذبه های شگفت انگیز توسط شوالیه سنت جان برای تشکیل یک اقامتگاه و محل استراحت ساخته شده اند. کاخ های بزرگ و بسیاری مکانهای دیگر برای بازدید گردشگران وجود دارد. قلعه مونولیتوس در بالای صخره 100 متر دارای منظره ای باشکوه از دریا است.

قلعه مونولیتوس در جزیره رودس یونان

گردش در شهر و جزیره رودس

در این شهر می توانید از عتیقه فروشی ها در فروشگاه های سوغات محلی خرید کنید و یا از برخی غذاهای یونانی لذت ببرید. با وجود این که غذا کمی گران است، بنابراین اگر با هزینه کمی می خواهید سفر کنید، می توانید ناهار خود را بسته بندی و همراه خود ببرید. از آنجا که تاکسی ها در جزیره رودس بسیار ارزان هستند، می توانید به راحتی نیمی از وقت خود را برای گردش به بسیاری از مناطق دیدنی استفاده کنید. بنا ها و مجسمه هایی که در اطراف شهر واقع شده اند جذابیت بسیار خاصی به آن می بخشند، بنابراین حتما دوربین های خود را همراه  داشته باشید!

بنای تاریخی یونانی در جزیره رودس یونان

دروازه تاریخی متعلق به قرون وسطی در جزیره رودس یونان

برخی از مساجد دیدنی این جزیره زیبا نیز، مسجد سلیمان ، مسجد آقا و مسجد ابراهیم پاشا می باشند. بسیاری از مردم از سفر با کشتی مارماریس به رودس، نهایت لذت را می برند، زیرا تنها یک روز طول می کشد و در این مدت شما می توانید طعم یک شهر کاملاً اروپایی را بچشید. جزیره رودس یک کانون توریستی پر رفت و آمد در اروپا محسوب می شود.

ساحل ماسه ای سفید در جزیره رودس یونان

از قبل رزرو تور ویژه مارماریس خود را انجام دهید تا این تفریح بسیار خاطره انگیز را از دست ندهید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt