عاشقان فشن و مد در دبی از چه جاهایی خرید کنند

عاشقان فشن و مد در دبی از چه جاهایی خرید کنند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 تیر ، 1398

عاشقان فشن و مد در دبی از چه جاهایی خرید کنند

دبی برای داشتن مغازههای مد و فشن شهرت جهانی دارد. از برندهای محلی گرفته تا برندهای لوکس این شهر برای علاقه مندان به مد فروشگاههای زیادی برای خرید کردن دارد. الفبای سفر بهترین فروشگاها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی برای داشتن مغازههای مد و فشن شهرت جهانی دارد. از برندهای محلی گرفته تا برندهای لوکس این شهر برای علاقه مندان به مد فروشگاههای زیادی برای خرید کردن دارد. الفبای سفر بهترین فروشگاها را به شما معرفی میکند.

مرکز خرید سوق مدینه جمیرا دبی

فروشگاه سوق مدینه جمیرا Souk Madinat Jumeirah برای کسانی است که دنبال اجناس خاص محلی هستند و بازدید از این مرکز خرید مدرن را نباید از دست بدهند.این مرکز خرید با تقلید از سبک و معماری یک بازار عربی سنتی، بهترین مغازه های مد و فشن را در یک محیط سنتی و قدیمی در خود جای داده است.

سوق که در زبان محلی به معنی بازار است دارای فروشگاه های مختلف طلا و جواهر و کفش از کشورهای اطراف منطقه است. این محل همچنین یک مکان عالی برای تماشای برج العرب در عین خرید کردن در تور دبی لحظه آخری است.

مرکز خرید سوق مدینه جمیرا دبی،الفبای سفر

فروشگاه والت فشن دبی

فروشگاه فشن والت Fashion Vault سبک هایی از بهترین طراحان محلی را جمع آوری کرده و جایی است که همه طراحان منطقه اجناس خود را در مدلهای مختلف به فروش میرسانند. این فروشگاه بهترین جا برای نمایش هنر افراد پر استعداد  است و فرصتی برای حمایت از طراحان خلاق محلی برای نمایش مد و فشن را فراهم کرده است. گردشگران تور دبی ارزان میتوانند مدلهای برند و خاص را در این محل خریداری کنند.

فروشگاه والت فشن دبی،الفبای سفر

فروشگاه فشن اونیو دبی

فروشگاه فشن اونیو Fashion Avenue دبی در دبی مال یکی از بزرگترین مراکز تجاری جهان با بیش از 1200 فروشگاه قرار دارد. این فروشگاه برای طراحان مد و لباس یک محل رویایی محسوب میشود.تمام برندهای لاکچری مطرح و شناخته شده دنیا از جمله گوچی، شنل، کارتیر و.. در گوشه و کنار این مرکز خرید قرار دارند که امکان خرید را برای همه خریدارن با هر نوع سلیقه فراهم میکند. 

فروشگاه فشن اونیو تجربه خرید منحصر به فردی را برای خریداران خود به جای میگذارد. از جمله شامل طراحی شخصی، خدمات سرویس دهی و حمل و نقل، تا خریدارن تجربه خرید منحصر به فردی را داشته باشند. این سرویس را میتوانید حتی به صورت آنلاین رزرو کنید. برای تهیه ارزان ترین بلیط هواپیما دبی با ما همراه باشید.

فروشگاه فشن اونیو دبی،الفبای سفر

منطقه طراحی دبی

از فروشگاه های پاپ آپ گرفته تا برگزاری رویدادهای مهم در منطقه طراحی دبی Dubai Design District یا به عبارتی D3، جایی است که تا بخواهید میتوانید ببینید و غرق در مدلها و طراحهای متنوع شوید. علاوه بر خرید کردن میتوانید یک فنجان قهوه در کافه One Life Kitchen و یا Lighthouse بنوشید. اینجا محلی است که میتوانید استایل لباسهای شیک و روزانه شهروندان دبی را مشاهده کنید.

بعضی از بزرگترین رویدادهای بزرگ مد و فشن در منطقه طراحی دبی برگزار میشود. جایی که طراحان مد خاورمیانه، استعداد های خود را در تار و پود لباسهایی که طراحی کرده اند به نمایش گذاشته اند. رویداد سالانه مد در این منطقه برگزار میشود از جمله رویداد Sole DXB که تعدادی از شناخته شده ترین مدل های کفش و برخی مارک های ورزشی بین المللی در آن دیده می شود.در چنین جشنواره هایی کنسرتها و مراسمای سخنرانی برگزار میشود که یک فضای بزرگ و عالی برای گرداوری طراحان مد و لباس را ایجاد میکند.

منطقه طراحی دبی،الفبای سفر

طراحان مد در مسابقات اسب سواری دبی

مسابقات اسب سواری دبی یکی از جالبترین و بزرگترین رویدادهایی است که در دبی برگزار میشود. این مسابقه از سال 1996 در تقویم دبی قرار داشته و جز رویدادهایی است که هرساله برگزار میشود و علاقه مندان از سراسر جهان برای تماشای مسابقات لوکس اسب سواری به دبی میروند.

این مسابقه هر سال در ماه مارچ در Meydan برگزار میشود. اسبها تنها جذابیت این رویداد نیستند بلکه این مسابقه جام جهانی دبی بهترین مکان است که عاشقان مد، علاوه بر تماشای مسابقه میتوانند تعدادی از سبکهای مختلف و جالب لباس را در این محل مشاهده کنند.

جام جهانی دبی حتی مسابقه ایی برای زیباترین کلاه نیز برگزار میکند که تعدادی از خانمها نیز در آن شرکت دارند. تمام افراد مشهور دبی در صنعت مد از شرکت کنندگان این مراسم هستند که این فرصت برای طرفدارن مد است تا لباسهای و هنر دست این افراد هنرمند را مشاهده کنند.  برای اطلاع از لیست هتل های خوب دبی الفبای سفر را دنبال کنید.


طراحان مد در مسابقات اسب سواری دبی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt