رستورانهای فرهنگی آنتالیا را بشناسید

رستورانهای فرهنگی آنتالیا را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 بهمن ، 1401

رستورانهای فرهنگی آنتالیا را بشناسید

آنتالیا یک مقصد محبوب تعطیلات تابستانی در ترکیه برای لذت بردن از تفریحات آبی و امتحان کردن غذاهای ترکی و بین الملی است. الفبای سفر شما را با تعدادی از رستورانهای فرهنگی آنتالیا آشنا میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آنتالیا یک مقصد محبوب تعطیلات تابستانی در ترکیه برای لذت بردن از تفریحات آبی و امتحان کردن غذاهای ترکی و بین الملی است. الفبای سفر شما را با تعدادی از رستورانهای فرهنگی آنتالیا آشنا میکند.

رستوران Patio Bistro آنتالیا

این رستوران در قلب محله تاریخی کلاچی و فقط چند قدم دور از جاذبه های فرهنگی منحصر به فرد آنتالیا و نزدیکی هتل پودینگ مارینا Puding Marina Hotels قرار دارد. این رستورارن یک انتخاب به یاد ماندنی برای همه کسانی است که از امتحان کردن انواع مارمالاد خانگی، پنیر یا املتدر قالب یک صبحانه اشتها آور لذت می برند. منوی غذای نیز برای ناهار و شام شامل غذاهای بین المللی مشهور از قبیل جیگر اردک، میگو و ماهی مرکب تمپورا و فیله راسته گوساله و غیره می باشد که در تور آنتالیا میتوانید امتحان کنید.

رستورانPatio Bistro آنتالیا،الفبای سفر

رستوران Alp Pasa آنتالیا

Alp Pasa بخشی از هتل بوتیکی به همین نام است که جایی برای بازدیدکنندگان است که از تجربه غذا خوردن به سبک بوفه همراه با گوش سپردن به موسیقی پیانو زنده لذت می برند. این رستوران در مرکز تاریخی آنتالیا، در یک ساختمان عثمانی سنتی و  چند قدمی دور از دروازه هادریان قرار گرفته است.

رستوران Alp Pasa با حیاط بزرگ دنج با فضای گرم و دلپذیر آن، یک انتخاب بی نظیر است که با سرو انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، فرانسوی و حتی گیاهی از گردشگران تور آنتالیا ارزان پذیرایی میکند.

رستوران Alp Pasa آنتالیا،الفبای سفر

رستوران Il Vicino Pizzeria آنتالیا

Il Vicino Pizzeria یک رستوران عالی برای افرادی است که پس از قدم زدن در خیابانهای رنگارنگ شهر قدیم آنتالیا علاقه مند به خوردن غذاهای ایتالیایی هستند.محل قرارگیری و قیمتهای مناسب و منوی متنوع و غنی، این رستوران را تبدیل به یکی از محبوب ترین رستوران های آنتالیا کرده است.

این رستوران تعدادی از غذاهای ایتالیایی مانند بروسکتا، سالاد کاپریس و دسر پانوکوتا را سرو میکند که در تور لحظه آخری آنتالیا میتوانید انتخاب خوشمزه ایی داشته باشید. برای داشتن سفری ایمن و آسوده بلیط ارزان هواپیما آنتالیا را از ما بخواهید.

رستوران Il Vicino Pizzeria آنتالیا،الفبای سفر

 رستوران Karaf Wine Bistro آنتالیا

بازدید از کافه Wine Bistro یک انتخاب فوق العاده برای کسانی است که علاقمند به تاریخ گذشته ترکیه هستند، زیرا این رستوران در یک خانه قدیمی عثمانی واقع شده است که در داخل آن اشیا تاریخی و قدیمی از دوران قدیم به چشم میخورد. رستوران کاراوف همچنین یک مکان کم نظیر برای افرادی است که از صرف انواع نوشیدنیها لذت می برند .منوی این رستوران طیف گسترده ایی از غذایی لذیذ مکزیکی مانند فاجیتا، کسادیا، استیک و انواع دسرهای شیرین را ارائه میدهد.

رستوران Karaf Wine Bistro آنتالیا،الفبای سفر

کافه بار قلعه آنتالیا

کافه بار قلعه آنتالیا Castle Café Bar با چشم انداز پانوراما از خلیج آنتالیا غذاهای خوش طعم مدیترانه ایی را برای مشتریان خود سرو میکند. این کافه بار در شهر قدیم آنتالیا قرار دارد و نمایی زیبا و دیدنی از دریا ارائه میدهد.

رستوران قلعه با سرویس دهی خوب به یک مکان پرطرفدار در تابستان تبدیل شده است. منوی این رستوان با انواع غذاهای مدیترانه ایی، اسنکهای مختلف و پاستا پذیرای گردشگران تور آنتالیا است.

کافه بار قلعه آنتالیا،الفبای سفر

کافه رستوران بیگ شف آنتالیا

رستوران بیگ شف Big Chefs یک رستوران مشهور و شناخته شده است که در 6 شهر ترکیه از جمله آنتالیا 18 شعبه دارد. این رستوران برای اولین بار در سال 2007 در آنکارا افتتاح شد و از آن زمان به بعد به مکان محبوب  بین مردم محلی و گردشگران تبدیل شد. منوی این رستوران بسیار غنی است و با سرو غذاهای ترکی و بین المللی با طعم عالی مشتریان خود را غافلگیر میکند. گردشگران از بین غذاهای وسوسه انگیز و خوشمزه محلی و بوفه و همچنین صبحانه های مفصل ترکی میتوانند غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند. در هتل های آنتالیا اقامتی خوش داشته باشید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt