5 تفریح متفاوت و جذاب بور دبی

5 تفریح متفاوت و جذاب بور دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 خرداد ، 1398

5 تفریح متفاوت و جذاب بور دبی

در هنگام مسافرت همه به دنبال آن هستند که سفر به آنها بسیار خوش بگذرد و چیزهای جدید تجربه کنند. در منطقه لوکس بور دبی، همیشه جاذبه هایی وجود دارد که شما را حسابی سرگرم میکنند.در سفر به دبی حتما گشتی در این محله بزنید. اما چگونه؟ الفبای سفر شما را راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در هنگام مسافرت همه به دنبال آن هستند که سفر به آنها بسیار خوش بگذرد و چیزهای جدید تجربه کنند. در منطقه لوکس بور دبی، همیشه جاذبه هایی وجود دارد که شما را حسابی سرگرم میکنند.در سفر به دبی حتما گشتی در این محله بزنید. اما چگونه؟ الفبای سفر شما را راهنمایی میکند.

دهکده جهانی دبی Global Village

تصور می‌کنید سفر به دنیا در کمتر از ۲۴ ساعت غیرممکن است؟ ولی نه! دهکده جهانی دبی دارای مجموعه‌ای از غرفه‌های کوچک است که انواع غذاهای لذیذ کشورها و فرهنگ‌های مختلف را سرو می‌کنند؛ در این محل شما فرصت دارید با غذاهای کشورهای مختلف آشنا شوید و مزه آن را امتحان کنید و از آنها عکسهایی به ثبت برسانید.

علاوه بر این، تفریحات بسیار مهیجی در این دهکده وجود دارد که خون‌تان را بالا می‌برد. همچنین میتوانید تور دبی تابستان 98 از تماشای فواره‌های موزیکال که با موسیقی‌های به‌روز پاپ می‌رقصند لذت ببرید. بازدید از دهکده جهانی دبی یک شیوه نوین برای آشنایی با غذاهای سایر نقاط دنیا و و ایجاد همبستگی و اتحاد بین عطر و طعم این غذاها درمی باشد.

دهکده جهانی دبی،الفبای سفر

خلیج دلفین دبی Dolphin Bay

این خلیج بزرگ‌ترین زیستگاه دلفین معاصر در جهان به شمار میرود.خلیج دلفین محلی عالی برای سپری کردن یک بعد از ظهر همراه با خانواده است. از میان دلفینها هر کدام که ری اکش خوبی به شما نشان میدهد یکی را انتخاب کنید و با آن سرگرم شوید، آنها برای هر سنی مناسب هستند.اگر نمی‌خواهید در این محل شنا کنید، می‌توانید در قسمت کم‌عمق آب بایستید. شناگرانی که ماهر هستند می‌توانند در کنار این دلفینهای بامزه و باهوش غواصی کنند.

می‌توانید در پکیج‌های شنا در کنار دلفین‌ها ثبت‌نام کنید و این فرصت خاص و پر هیجان را به خود بدهید که در کنار این موجودات زیبا شنا کنید. حتی میتوانید در تور ارزان دبی از دور آنها را تماشا کنید و حرکات جالب و بامزه آنها را تحسین کنید. کودکان نیز می‌توانند در کلاس‌هایی که درباره آناتومی دلفین‌ها برگزار می‌شود شرکت کنند که در این کلاس‌ها نه تنها با این موجودات دوست داشتنی آشنا می شوند بلکه حس همدلی با تمامی حیوانات در آنها ایجاد خواهد شد.

خلیج دلفین دبی،الفبای سفر
بازار مینا دبی Meena Bazaar

 بازار مینا یک محل ایده آل برای گردشگرانی است که به دنبال خرید جواهرات، زیور آلات و لوازم جانبی منحصر به فرد هستند. طیف وسیعی از این محصولات در این بازار به فروش میرسد. از محصولات طلا مانند گردنبند و گوشواره گرفته تا کیف‌هایی با طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد. گردشگران می‌توانند توسط مترو به بازار مینا بروند و سوغاتیهای اصل را با کمی چانه زدن تهیه کنند.

این بازار محل امنی است و به راحتی می‌توانید اقلام جورواجور مانند لباس، زیورآلات و وسایل الکترونیکی را خریداری کنید. در این بازار میتوانید غذاهای مختلف خیابانی را که در گوشه و کنار آن به فروش میرسند را نیز در تور لحظه آخری دبی امتحان کنید.( سفر خود به این شهر را با رزرو بلیط هواپیما دبی آغاز کنید)

بازار مینا دبی،الفبای سفر

سواری در کروز Dhow دبی

در سفر دبی این فرصت را به خودتان بدهید تا سوار دکلهای عربی dhow شده و یک شب به ماندنی را برای خود ثبت کنید. این کشتی سواری جذابیتهای این شهر را از نمای دیگر نشان میدهد که با عکاسی از چشم انداز اطراف میتوانید این زیباییها را با دوربین خود ثبت کنید. یک چشم انداز شگفت انگیز از دبی کریک Dubai Creek در حالی که سوار بر یک کشتی عربی با استایل سنتی هستید قطعا یک تجربه جذاب خواهد بود. این کشتی همچنین با شام بوفه با غذاهای سنتی و بین‌المللی از گردشگران پذیرایی میکند.

کروز Dhow دبی،الفبای سفر

دهکده میراث دبی 

گردشگرانی که به دنبال آموزش هستند، می‌توانند با بازدید از دهکده میراث دبی The Dubai Heritage Village در مورد شیوه های سنتی زندگی و ریشه‌های این شهر اطلاعاتی کسب کنند. این دهکده در سال ۱۹۹۷ با هدف نشان دادن آداب و رسوم، سنت‌ها، حرفه‌ها و مهارتهای محلی این کشور، در محله تاریخی Al Shindagha ساخته شد. 

دهکده میراث جهانی فرصتی عالی برای آشنا شدن با سبک های مختلف زندگی محلی برای بازدیدکنندگان خود است. علاوه بر این، بازدید کنندگان، اطلاعاتی در مورد مشاغل مختلف و رویه انجام آنها به دست می آورند. در ماه‌های پرگردشگر شهر، یعنی از ماه اکتبر تا مارس، یک کلینیک پزشکی سنتی در دهکده برپا می‌شود که به بیماران این فرصت را می‌دهد که توسط روشهای درمانی هومئوپاتی درمان شوند. 

اگر از این دهکده بازدید کردید میتوانید از زیور آلات دست ساز و یا طلاهای که توسط هنرمندان طراحی و ساخته شده سوغات تهیه کنید.می‌توانند در این محل از  فولکلور عربی مانند رزفه، Ayyala، Harbeya و El-Dan و همچنین رقص‌های سنتی آفریقایی نیز دیدن کنید و لذت ببرید.( با اقامت در یکی از هتل های دبی، با خیالی آسوده سفر کنید)

دهکده میراث دبی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt