خوشگذرانی و تفریح به وقت مارماریس

خوشگذرانی و تفریح به وقت مارماریس

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اسفند ، 1398

خوشگذرانی و تفریح به وقت مارماریس

در مارماریس مکانهای گردشگری و تفریحات متنوعی وجود دارد که نباید از دست دهید.مارماریس از جمله مکانهایی است که خاطرات سفر به آن در قلب و ذهن گردشگران به یاد ماندنی می شود.همراه با الفبای سفر شما را راهنمایی می کنیم که چگونه در این شهر حسابی بگردید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در مارماریس مکانهای گردشگری و تفریحات متنوعی وجود دارد که نباید از دست دهید.مارماریس از جمله مکانهایی است که خاطرات سفر به آن در قلب و ذهن گردشگران به یاد ماندنی می شود.همراه با الفبای سفر شما را راهنمایی می کنیم که چگونه در این شهر حسابی بگردید.

کشف مارماریس با دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از بهترین روشها برای گشت زدن و تماشای این شهر زیبا و دیدنی است. با دوچرخه سواری روز فوق العاده ایی خواهید داشت و می توانید در کوچه پس کوچه ها شهر گشتی بزنید و جذابیتهای آن را تماشا کنید. مسیر دوچرخه سواری بیش از 5 کیلومتر است و برای همه گردشگران این امکان فراهم است که بدون هیچ ترافیکی با خیال راحت در اطراف شهر دوچرخه سواری کنند.

مغازه های اجاره دوچرخه در گوشه و کنار شهر به چشم میخورد که به راحتی میتوانید آنها را پیدا کنید. البنه به شما توصیه میکنیم که چند مغازه را بررسی کنید و با یکدیگر مقایسه کنید و بعد تصمیم بگیرد تا روز خود را در تور مارماریس  به خوبی آغاز کنید.

دوچرخه سواری مارماریس،الفبای سفر

تماشای آبشار تورگوت Turgut مارمایس

این آبشار خروشان و خیره کننده از جمله نقاط دیدنی ماماریس است و قطعا ارزشش را دارد که از آن دیدن کنید.آیا صدای آرامش بخش این آبشار با ترکیبی از محیط سرسبز که چشم انداز زیبایی را به وجود آورده جذاب و رویایی نیست؟

اگر پاسخ شما مثبت است بنابراین بازدید از آبشار تورگوت را در سفر تور ارزان ماماریس جز برنامه های خود قرار دهید. برای رسیدن به این آبشار حدود 45 دقیقه باید رانندگی کنید. این آبشار با جذابیتهایش روح شما را تسکین میدهد.

آبشار تورگوت،الفبای سفر

ورود به غار جادویی نیمارا مارماریس

این غار تاریخی اسرار آمیز قدمتی از قرن دوم قبل از میلاد داشته است که طبق گفته دانشمندان به عنوان یک مکان مقدس و مذهبی در مارماریس به شمار می رفته است. مراسمهای مذهبی در غار نیمارا Nimara Cave توسط مردم به افتخار خدایان برگزار می شده به خصوص الهه لوتو که مادر خدای آپولو بود. غار نیمارا دارای 3 متر ارتفاع و به شکل یک نیم دایره است.

این غاز در بالاترین نقطه جزیره ایی در نزدیکی مارماریس قرار دارد . بازدید از این غار با چشم انداز نفسگیر و ارتباطش با تاریخ گذشته فرهنگ ترکیه را تور لحظه آخری ماماریس از دست ندهید.

غار نیمارا مارماریس،الفبای سفر

بازدید از آرامگاه ساریانا Sariana مارماریس  

این مقبره تاریخی در شمال شرقی مارماریس قرار دارد و به سبک معماری سنتی عثمانی ساخته شده است. به غیر این آرامگاه، اخیرل در اطراف آن مسجدی نیز ساخته شده است. پس از بازدید مقبره ساریاناز از مناطق دیدنی مارماریس ، جاذبه های سرگرم کننده دیگری در این منطقه برای گردشگران تور مارماریس تابستان 98 وجود دارد که شامل ساحل، تعداد زیادی رستوران و غذاخوری و همچنین هتل و ویلا برای اقامت وجود دارد.

آرامگاه ساریانا مارماریس،الفبای سفر

هیجان و سرگرمی با تفریحات آبی مارماریس

در مارماریس سواحل زیادی وجود دارد بنابراین ورزشهای آبی زیادی را در این محل میتوانید تجربه کنید.ساحل های شهری و سواحل کوچک و بزرگ این منطقه ورزشهای آبی زیادی را ارائه میدهند مانند پاراسیلینگ، جت اسکی، قایق سواری پدالی و غواصی.

در مارماریس پارکهای آبی و پارک دلفین وجود دارد که می توانید با خانوداه تان در این مکانها ساعاتی سرگرم شوید. سواحل مارماریس دارای قایق های تفریحی مختلفی نیز است و همچنین شنا را نیز می توانید در این محل امتحان کنید. همچنین می توانید سفرهای کوتاه مدت به جزیره های بهشتی اطراف مارماریس داشته باشید و از طبیعت زیبا و شگفت انگیز و دریای بی کران لذت ببرید.

در سواحل مارماریس می توانید سوار قایقهای موزی شوید و یا دوچرخه سواری اطراف ساحل، قایق رانی و پاراگلایدر را در این منطقه تجربه کنید.

تفریحات آبی ماماریس،الفبای سفر

تجربه غواصی به یاد ماندنی در مارماریس

در تمامی سواحل مارماریس می توانید غواصی را تجربه کنید.شما می توانید در 52 مکان در مارماریس غواصی کنید و مشغول کاوش در آبهای زلال و شفاف شوید و زندگی موجودات دریای مدیترانه را از نزدیک مشاهده کنید و موجودات جالب و متفاوت زیر آب را از نزدیک ببینید.

مدارس غواصی زیادی در مارماریس برای آموزش این ورزش آبی وجود دارد که به افراد مبتدی این ورزش را به خوبی آموزش میدهند. بنابراین اگر به تجربه غواصی علاقه مند هستید نگران نباشید، مربیان حرفه ایی به شما یاد خواهند داد.اگر مدت کوتاهی در مارماریس هستید توصیه میکنیم که حتما غواصی را امتحان کنید، حتما این تجربه برای شما غافلگیر کننده خواهد بود.( برای سفر به سایر شهرهای ترکیه از قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید.)


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt