همراه با تورهای فرهنگی دبی این شهر جادویی را بهتر بشناسید

همراه با تورهای فرهنگی دبی این شهر جادویی را بهتر بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

همراه با تورهای فرهنگی دبی این شهر جادویی را بهتر بشناسید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

علاوه بر مناظر زیبا و آسمان خراشها و بناهای لوکس، دبی دارای تاریخ عمیق و فرهنگی سنتی است.از غواضی در آبهای لاجوردی گرفته تا آشپزی غنی و شیوه زندگی باستانی این شهر، همراه با الفبای سفر با تورهای فرهنگی دبی آشنا شوید.

تور میراث فرهنگی دبی

کاملترین تور برای افرادی که مایل به شناخت تاریخ دبی از تاریخچه غواصی تا حاکمان این شهر هستند تور گشت و گذار و بازدید از محله باستانی و قدیمی بستکیا دبی و در نزدیکی آن تماشای قلعه تاریخی الفهیدی Al Fahidi است. این تور با بازدید از این مناطق آغاز شده و در مرکز فرهنگی شیخ مکتوم پایان می یابد. جایی که شما می توانید با تور دبی فروردین 98 در این محل قهوه عربی بنوشید و در یک جلسه پرسش و پاسخ در مورد تاریخچه شهر به بحث و گفتگو بپردازید.

علاوه بر این، در قلب دبی قدیم و محله الفهیدی می توانید غذای سنتی و خوشمزه مردم این منطقه را امتحان کنید و علاوه بر پرس و جو در مورد تاریخ و فرهنگ دبی، در مورد دستور العمل های طبغ غذاهای سنتی و ادویه های مختلف و طعم آن از مردم محلی راهنمایی بخواهید.

الفهیدی دبی-الفبای سفر

تور فرهنگی سافاری اقوام بدوین دبی Bedouin

لازم به ذکر است که بدانید اقوام بدوین از عشایر و مردم کوچ نشین هستند که در کل دنیا شناخته شده هستند و در سرتاسر کشورهایی که کویر و صحرا دارند زندگی می کنند.یکی از بهترین راه های شناخت دبی و فرهنگ مردم این شهر و امارت آشنایی با مردم قوم بدوین است. لذت بردن از خوردن یک صبحانه با مردم این قوم و سپس کسب اطلاعات در مورد شیوه زندگی با شترها و شکار در صحرا و سنتهای فرهنگی و باستانی که در دبی مدرن پیدا نمی کنید را در تور دبی لحظه آخری می توانید همراه با مردم بدوین با بخش متفاوتی از این شهراز نزدیک لمس کنید.

اقوام بدوین دبی-الفبای سفر

تور سافاری دبی و صرف شام سنتی

همراه با تور سافاری و سوار شدن بر ماشینهای جیپ مخصوص در بیابانهای اطراف شهر از این تفریح لذت ببرید و زیبایهای بیابان را از نزدیک مشاهده کنید. پس از آن یک شام سنتی و لذیذ میل کنید.تجربه متفاوتی در اقامت در چادرهای مردم عشایر بدوین در تور لحظه آخری دبی داشته باشید و تپه ها و ماسه های شنی و دریای زیبایی که در انتهای بیابان در دور دستها قرار دارد را تماشا کنید. برای شروع سفر خود بلیط پرواز دبی را رزرو کنید.

تور سافاری دبی-الفبای سفر

تور داخل شهر دبی

در این تور می توانید در نصف روز در شهر دبی به گشت و گذار بپردازید. در این تور برج های مشهور این شهر مانند برج خلیفه، برج العرب و دبی مارینا را مشاهده میکنید و معماری باشکوه این آسمان خراشها را از نزدیک می ببینید. این تور داخل شهر دبی همچنین شما را مناطق تاریخی و محله های مختلف شهر از جمله بازار طلای دبی، بازارهای دیر مانند بازار ادویه دیر آشنا می کند.

دبی مارینا-الفبای سفر

تور گریک ساید دبی Creekside

با این که این تور فقط در طول ماه های سرد از نوامبر تا مارس ارائه می شود ولی شما این شانس را دارید که برای آشنایی با فرهنگ دبی سوار قایقهای بادبانی سنتی شوید و مناطق تاریخی شهر را به این شکل مشاهده کنید مانند مسجد دیوان Diwan Mosque و بازار طلا و بازارهای دیر. در انتهای تور به به مرکز فرهنگی شیخ مکتوم برای صرف قهوه عربی دعوت می شوید و در مورد تاریخچه و فرهنگ دبی می توانید از آنها سوالاتی بپرسید.

.

مسجد دیوان دبی-الفبای سفر

تور آشنایی با تاریخچه بازار سنتی دبی Souks

این تور توسط افراد محلی انجام می شود که علاقه مند هستند تا به گردشگران تور دبی تعطیلات خرداد شهر را از راه خیابانهای قدیم و باریک دبی نشان دهند تا علاقه مندان فرهنگ و تاریخ این شهر را از راه کشف کنند.بازارهای قدیمی و سنتی دبی و فرهنگی که در دل آنها نهفته است، خوردن کباب در رستوران ایرانی و تاریخ و فرهنگ مردم این مرز و بوم را تا حدی در این تور می توانید از نزدیک لمس کنید.

بازار سنتی دبی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt