انواع غذاهای ارزان و گران قیمت دبی را در کجاها امتحان کنیم؟

انواع غذاهای ارزان و گران قیمت دبی را در کجاها امتحان کنیم؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 فروردین ، 1398

انواع غذاهای ارزان و گران قیمت دبی را در کجاها امتحان کنیم؟

در صنعت غذایی دبی انواع رستورانهای لوکس با مشهورترین سر آشپزها و غذاهای گران قیمت متنوع وجود دارد. با این حال همیشه هم هزینه غذا در دبی زیاد نیست و غذای خوشمزه ارزان قیمت هم می توانید در دبی امتحان کنید. اما چگونه؟ الفبای سفر را در این راه دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در صنعت غذایی دبی انواع رستورانهای لوکس با مشهورترین سر آشپزها و غذاهای گران قیمت متنوع وجود دارد. با این حال همیشه هم هزینه غذا در دبی زیاد نیست و غذای خوشمزه ارزان قیمت هم می توانید در دبی امتحان کنید. اما چگونه؟ الفبای سفر را دنبال کنید.

غذاهای ارزان قیمت دبی

دلایل بسیاری وجود دارد که چرا فست فودهای دبی بسیار محبوب هستند. چرا که آن بسیار ارزان قیمت هستند و خیلی سریع نیز آماده می شوند. در سفر دبی حتما فست فودهای محلی دبی را امتحان کنید زیرا مکانهایی مانند Antar Cafeteria و Eat and Drink رستورانهای پرطرفداری هستند که غذاهای بسیار خوشمزه و ارزان را عرضه می کنند.

در رستوران Antar همبرگرهای لذیذ یا ساندویچ های مرغ گریل اسپاسی و تند که داخل آن سیب زمینی سرخ شده قرار دارد را می توانید امتحان کنید و در رستوران Eat and Drink غذای سنتی شاور shawarma( گوشت کباب و طعم شده به همراه سبزیجات که در داخل نانی به نام پیتا قرار می گیرد و یک غذای روسی است) را میل کنید.

در هردوی این فست فودهای مشهور، غذای خود را داخل رستوران می توانید میل کنید یا پیشخدمتها به بیرون رستوران آمده و سفارش غذای شما را می گیرند. علاوه بر غذای لذیذ و ارزان قیمت این دو فست فود ، آنها انواع نوشیدنیهای طبیعی را نیز سرو می کنند که در تور دبی بهار 98 می توانید امتحان کنید.

رستوران Antar Cafeteria-دبی،الفبای سفر

غذاهای قیمت متوسط و معقول دبی

در دبی علاوه بر رستورانهای ارزان قیمت، طیف وسیعی از رستورانهای وجود دارد که قیمت متوسط و معقول دارند و غذاهای متنوع محلی دبی را نیز ارائه می دهند. مانند رستوران Reem Al Bawadi و رستوران شکسپیر و شرکا Shakespeare and Co. در رستوران Reem Al Bawadi غذاهای سنتی خاورمیانه را در یک فضای عالی در تور دبی خرداد 98 می توانید امتحان کنید که دارای چندین شعبه در مناطق مختلف دبی مانند دبی مارینا، جمیرا و مرکز شهر دبی می باشد.

غذای عربی خوش طعم حمص hummus ( نوعی خوراک که از نخود پخته، روغن زیتون، ارده، آبلیمو و سیر له شده تهیه می شود) به همراه سیب زمینی یا انواع مختلف غذاها را می توانید در این رستوران سفارش دهید.رستوران شکسپیر و شرکای دبی با طراحی داخلی منحصر به فرد خود، غذاهایی با قیمت مناسب ارائه میدهد. این رستوران منوی متنوعی دارد از صبحانه انگلیسی گرفته تا اسپرینگ رول ( غذایی مانند پیراشکی). دکور و فضای داخلی این رستوران به سبک سنتی و قدیمی است و انواع غذاهای خاورمیانه مانند دبی، ابوظبی، قطر، لبنان را سرو می کند. برای سفر به این شهر، بلیط هواپیما دبی را رزرو کنید.

رستوران شکسپیر و شرکا-دبی،الفبای سفر

غذاهای لوکس و گران قیمت دبی

دبی یکی از بهترین انتخابهای شما برای خوردن غذای لوکس و گران قیمت در یک رستوران بسیار لاکچری و شیک است. یکی از بهترین گزینه ها رستوران Bagatelle است، رستوران فرانسوی مدیترانه ایی که در مرکز شهر قرار دارد. این رستوران غذاهای ویژه ای مانند خاویار را سرو می کند.

رستوران لوکس دیگر دبی که در هتل مشهور برج العرب قرار دارد رستوران ال ایوان Al Iwan است که یک رستوران سنتی عربی است. غذای این رستوران بسیار لذیذ و در عین حال خیلی گران قیمت هستند. رستوران ال ایوان با طراحی داخلی خاورمیانه ایی، یکی از بهترین مکانهای دیدنی دبی برای خوردن غذاهای سنتی عربی است.

رستوران Bagatelle-دبی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt