فستیوال پر شور و هیجان موزیک الکترونیک دبی

فستیوال پر شور و هیجان موزیک الکترونیک دبی

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 فروردین ، 1398

فستیوال پر شور و هیجان موزیک الکترونیک دبی

فستیوال موزیک الکترونیک یا سنسیشن، برای نخستین بار 18 سال پیش در آمستردام برگزار شد. این فستیوال مهیج در سالهای اخیر به یک رویداد بین الملی تبدیل شده است. دبی نیز میزبان این جشنواره جذاب می باشد. همراه با الفبای سفر با این فستیوال آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

فستیوال موزیک الکترونیک یا سنسیشن، برای نخستین بار 18 سال پیش در آمستردام پایتخت هلند برگزار شد. این فستیوال مهیج در سالهای اخیر به یک رویداد بین الملی تبدیل شده است. دبی نیز میزبان این جشنواره جذاب می باشد. همراه با الفبای سفر با این فستیوال آشنا شوید.

جشنواره موزیک الکترونیک دبی Festival Sensation Dubai

فستیوال موزیک الکترونیک یا سنتیشن دبی Festival Sensation Dubai یک فستیوال پر طرفدار و مهیج است که با 100 اجرای موفق در بیش از 30 کشور جهان از جمله دبی، میلیونها گردشگر تور دبی بهار 98 را به سمت خود می کشاند.این جشنواره هر ساله خلاقیت زیادی در طراحی دکور،نور، صحنه، جلوه های دیداری، شنیداری و تمامی شرایط برگزاری مراسم ایجاد می کند.

بیش از 15000 تماشگر با لباسهای سفید با شرکت در فستیوال سنتیشن شبی پر هیجان را برای خود رقم می زنند. برای اجرای این فستیوال نیاز به فضای باز زیادی است، در نتیجه این مراسم معمولا در استادیوم ها برگزار می شود. هدف از اجرای فستیوال موزیک الکترونیک دبی ساختن شبی جذاب و شاد برای مخاطبان تور ارزان دبی می باشد.

جشنواره موزیک الکترونیک دبی-الفبای سفر

نوازندگان و موسقی دانان مشهور مانند هارد راک، روگر سنچز، مارتین گاریکس ،ساندر ون دورن، مارتین سولویگ ، سوفا و مستر وایت از جمله شرکت کنندگان این جشنواره می باشند که با حضور این دیجی ها و هنرمندان محبوب، گردشگران بیشتری بلیط هواپیما دبی خود را رزرو کرده و آماده حضور در این فستیوال می باشند.

جشنواره موسیقی الکترونیک دبی تبدیل به مراسمی پیشرو در زمینه موزیک الکترونیک و رقص شده و با فضای گرم و پر شور خود در 10 نوامبر یعنی 19 آبان ماه برگزار می شود.

جشنواره موزیک الکترونیک دبی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt